2013-12-17, 19:27
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lira
Tror ni att man lyckas få ihop ungefär 4-6000 ip mellan lvl 15 och 20? Utan ip boost!

Funderar på att köpa 6300ip champ men vill ha runt 4-6000 ip för tier 3 runes vid lvl 20

Edit: Sry min dator laggade till därför dubbelpost
Ja det lär du kunna, men tror inte att du kan få så många runor för 6000 ip
Citera
2013-12-17, 20:39
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Börjat jungla mycket senaste dagarna och har fastnat för shaco och evelynn, alltså lite mer offensiva champs. Tips på liknande champs som jag kan köpa?

Lee!
Citera
2013-12-18, 04:04
Medlem
EU prepaid cards för RP, någon som vet ifall de har anlänt till Swe? Kul present att ge bort till ens nära som lirar som dock e mycket yngre.
Citera
2013-12-18, 04:16
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Jag kör Kayle mid, bot och top. Bara att maxa sin E samt köpa lite attack speed items som nashors tooth eller guinso rageblade sådödar man allt.

Hon är rätt lätt att spela plus att med hennes W och hennes ulti så klarar man sig igenom ganks väldigt enkelt.

Man maxar aldrig E på Kayle, oavsett lane. Du maxar Q och spelar henne som AP/AS men inte med Rageblade.

Här är en guide från en snubbe som spelat ENBART Kayle i alla lanes upp till Diamond 1.

http://www.lolpro.com/guides/kayle/475-kayle-build-guide-mid-lane-by-kayle-bot
Citera
2013-12-18, 04:25
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Man maxar aldrig E på Kayle, oavsett lane. Du maxar Q och spelar henne som AP/AS men inte med Rageblade.

Här är en guide från en snubbe som spelat ENBART Kayle i alla lanes upp till Diamond 1.

http://www.lolpro.com/guides/kayle/475-kayle-build-guide-mid-lane-by-kayle-bot
Fast spelar man Kayle som AD carry maxar man E, samma sak i jungeln. Som support maxar man ju W också..

Och jag tror du missade första paragrafen han skrev också
Citat:
This Build Guide is for Kayle, in the Mid Lane. This guide shows how Kayle can be played as an AP Carry champion that deals good burst damage with amazing follow-up DPS, while supporting her allies.
Citera
2013-12-18, 09:28
Medlem
Jag brukar vanligtvis skylla på mig själv och lära mig av mina misstag när det slutar med förluster..
Men igår var ett skämt, torskade sammanlagt 9 games i rad, gick ner från guld 1 till guld 2 med 0 LP

I varje game var det antingen en afk, ett/flera troll.. eller riktigt oskillade spelare(boostade??)
Det jobbiga var även att jag vann min lane i varje game med både kills, torn och farm, men inte tillräckligt hårt för att hinna ikapp de andra lanes som på något magiskt sätt lyckades förlora hårdare än någonsin (fortsatte att dö istället för att spela safe).

Det var allt ifrån en 0-12 botlane, till instalock master yi jungle som går all in lvl 3 under tower mot tryndamere top (dör, ger honom doublebuff, klagar på mig för att jag inte hjälpte till.. osv)

Har aldrig haft sån otur under hela mitt LoL-spelande

Jaja, idag är en ny dag
Citera
2013-12-18, 09:29
Medlem
Prime-Apes avatar
Citat:
Börjat jungla mycket senaste dagarna och har fastnat för shaco och evelynn, alltså lite mer offensiva champs. Tips på liknande champs som jag kan köpa?
Nocturne, Xin Zhao, Udyr bl.a.
Citera
2013-12-18, 11:27
Medlem
Citat:
I första hand skulle jag säga Lee som någon tipsade om ovan.

Annars kanske Fiddlesticks eller Aatrox kan passa?
Citera
2013-12-18, 13:15
Medlem
d-times avatar
När börjar säsong 4?
Citera
2013-12-18, 14:02
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-time
När börjar säsong 4?
I Januari antagligen.
Citera
2013-12-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
FAN vad jag lackar på retards.

Jag spelar ADC med leona som supp ,j4 top och voli jungle.

Perfekt tänker man, nu kommer vi vinna. Vad händer? Jo, INGEN TÄCKER MIG. Alla attackerar och då får jag i VARJE TF shaco + wukong på mig.

Vem skyller de på? Mig. För att jag byggde GA + Thornmail när hela deras lag var AD. Jag ber dem skydda mig, men när inte ens suppen gör de är de fan kört.
Vilken rank är detta på?

Det är inte ofta jag ser en ADC bygga thornmail eftersom om du inte har någon hp så kommer du ändå likt förbannat dö som en oljad blixt.

Edit: såg nu att detta inlägg var gammalt som attan. :P My mistake.
Citera
2013-12-19, 04:33
Medlem
pozies avatar
mailade precis riot om mitt namn på LoL, det buggade nämligen ur som fan när jag transferade, så det är nu as långt med random siffror. så min fråga är, kommer riot göra något åt detta? eller kommer de säga sux to be you, pay to get it changed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in