2013-12-16, 21:17
Medlem
Vad tycks om 500 mg test e ihop med 300 mg Primo , var 5 dag i 16 veckor? Min kompis som ska prova väger normalt 125-130 kg kroppsfett 12 %
Citera
2013-12-16, 21:21
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Händerna behöver inte nudda för att bakterier ska sprida sig. Och händerna är stället på kroppen där du har mest bakterier.
Alltså man torkar ju inte sig i arsle o gör rent toaletten innan man tari pumpen va?
Citera
2013-12-16, 21:27
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
du rör ju inte med handen efter där du spritat eller vad? du rör ju aldrig nålen heller.
hur skulle det kunna sprida sig? isf om du gör nått olämpligt med nålen när de inte finns skydd eller sticker på ett olämpligt ställe.

men sprita händerna säger jag inte är dåligt.
fattar inte vad du menar?

Om du rör runt omkring med smutsiga händer där nål och vial är kan bakterierna från händerna sprida sig till nål/vial, exempelvis genom luften. Vad är det du inte förstår?
Citera
2013-12-16, 21:28
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Alltså man torkar ju inte sig i arsle o gör rent toaletten innan man tari pumpen va?

Säg inte det.
Citera
2013-12-16, 21:38
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
det kom lite blod efter jag satte idag. några droppar, jag oroar mig inte men varför?
failade med få in sista dropparna oxå.
kanske drog ut den för fort.

den som läste mitt senaste stick såg att jag började skratta, hände tyvärr igen men var endå hyffsat stadigt tkr jag, kaanske nåågot för vinklat uppåt kan de va de som orsaka några droppar blod?

aspirerade men kom inget. fattar inte hur man ska få luftbubblan att hamna bakom testot eller hur man ska säga för att trycka in sista dropparna?
då måste man ju ha den i en upprätt vinkel?

kanske inte dagens viktigaste fråga men undrar ändå. testade med lite luft. 1-2 sträck
och det var samma skinka denna gång.

mvh

Blodet kom för att du stuckit genom ett blodkärl , ingen fara alls så länge du aspirerade och det var ok då. Du hade märkt fort om du satt i ett blodkärl vad jag förstår

Fattar inte vad du menar med luftbubblan, det vakuum du får från muskeln kanske? Det skjuter du ju bara in igen, det finns ingen luft i muskeln, vore ju väldigt märkligt eller hur?
Citera
2013-12-16, 21:45
Medlem
Citat:
det kom lite blod efter jag satte idag. några droppar, jag oroar mig inte men varför?
failade med få in sista dropparna oxå.
kanske drog ut den för fort.

den som läste mitt senaste stick såg att jag började skratta, hände tyvärr igen men var endå hyffsat stadigt tkr jag, kaanske nåågot för vinklat uppåt kan de va de som orsaka några droppar blod?

aspirerade men kom inget. fattar inte hur man ska få luftbubblan att hamna bakom testot eller hur man ska säga för att trycka in sista dropparna?
då måste man ju ha den i en upprätt vinkel?

kanske inte dagens viktigaste fråga men undrar ändå. testade med lite luft. 1-2 sträck
och det var samma skinka denna gång.

mvh

Du suger in luft i pumpen innan du stoppar in den i benet för att få in all olja. typ 0,2ml luft eller nåt sånt kör jag med.

Mvh
Citera
2013-12-16, 22:28
Medlem
Testokräm

Halloj alla byggare där ute! Tänkte höra med er som har erfarenhet eller bara kunskap om testokräm som man kan få utskrivet av läkare vid testobrist.

Självklart har den ingen som helst effekt på ens muskelbyggande. Men säg att man tar sån kräm och har det på recept osv.. På sidan av tar en typisk 500 mg testo E kur och hamnar i pissprov..
Kan man då med självförtroende bara säga att det är krämens "fel" att ens testovärden är så höga, eller åker man dit för dopingbrott?

Alla verkar va ha så delade åsikter om detta och det har säkert ni oxå men vore ändå intressant att få lite fler infallsvinklar..
Citera
2013-12-16, 22:53
Medlem
General.Maximus.s avatar
Spontant känns det ju som att en utskriven testokräm aldrig någonsin skulle ge upphov till nivåerna som en 500mg testokur gör.
Citera
2013-12-16, 23:03
Medlem
chebmamis avatar
Kör Deca Nandrolone, 500mg. Funderar om jag ska sätta e4d eller e6d.

Jag kör även med Testo-propp 150mg eod.

Vilka fördelar & nackdelar finns det mot respektive intervall e4d/e6d?
Citera
2013-12-17, 00:09
Medlem
När det kommer till testosteron kollar proverna ration av testosteron/epitestosteron. Tillför du för mycket testo exogent kommer du få en skev kvot vilket ger utslag i provet.
Citera
2013-12-17, 00:27
Medlem
Citat:
Om du rör runt omkring med smutsiga händer där nål och vial är kan bakterierna från händerna sprida sig till nål/vial, exempelvis genom luften. Vad är det du inte förstår?

O hur ren luft har du? Jag är nog aldrig mer än en tum ifrån nålen. Så tror nog luften smutsar ner lika mycket som mina händer skulle gjort då Men hygien ska man inte underskatta vad gäller injekts. Men iofs, tar ju blodprov varenda jävla vecka, det är inte ens var gång de spritar av området ens.

Citat:
Kör Deca Nandrolone, 500mg. Funderar om jag ska sätta e4d eller e6d.

Jag kör även med Testo-propp 150mg eod.

Vilka fördelar & nackdelar finns det mot respektive intervall e4d/e6d?

E6D
Fördel: Högre dos
Nackdel: Ojämnare nivå
E4D
Fördel: Jämnare nivåer
Nackdel: Lägre dos

Förutsatt att du kör samma mängd olja/injekt. Men du kan sticka mindre mängd så är dosen inrelevant. Bäst vore att ha ett konstant flöde av deca in i kroppen, via t.ex drop Jag hade föredragit att sticka så ofta man känner sig bekväm med för hålla en stadigare nivå.
Citera
2013-12-17, 00:38
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the.elk.from.tree
Vad tycks om 500 mg test e ihop med 300 mg Primo , var 5 dag i 16 veckor? Min kompis som ska prova väger normalt 125-130 kg kroppsfett 12 %

Skoja inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in