Citat:
Ursprungligen postat av
Ped-Ober
Hur ofta kommer det in objekt till heimstaden? Fick två mejl för ett tag sedan med kort mellanrum med lite olika lägenheter/rum, men då var jag inte antagen så vågade inte chansa på något.
Är det någon vits att sitta och spamma f5 och hoppas att det kommer något innan vårterminen börjar? Det finns väl inget kösystem hos heimstaden, så jag antar att det är först till kvarn som gäller? Någon som kan upplysa en förvirrad själ?

Ruljansen på flogsta korridorsrum är stor och det dyker upp lägenheter hela tiden. Det är bara spamma på.
Angående hur heimstaden fyller sina lägenheter har varit uppe för diskussion flertalet gånger i denna tråd och enligt min uppfattning och erfarenhet så är det varken först till kvarn eller kösystem. Eller så hatar dom mig av någon anledning. Men det är lugnt jag hatar dom också. Min teori är att prioriteringen är något i stil med Utbytesstudenter --> Folk som ringer och gråter --> Jämn könsfördelning --> längst avstånd till hemmakommun --> Kötid --> Kruväxter, katter som gått på tangentbordet, hemlösa, etc etc --> Vilsehemma