2013-12-17, 09:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Fast så har väl skitvänstern resonerat i två decennier när de attackerat fredliga nationalistiska arrangemang? "Antifascism är ALLTID självförsvar" och allt vad de har motiverat sin stenkastning och sina hembesök med. Syftet med den här aktionen var förmodligen en "tillbakakaka" helt enkelt.

Det kan man eventuellt kritisera är väl i så fall att Motståndsrörelsen väljer att sjunka till samma nivå som våldsvänstern. Det beror lite på hur man ser det.

Så är du i sandlådan och runkar igen. Vem fan bryr sig om våldsvänstern? Det är inte de som sitter på häktet och det är inte de som är misstänkta för brott i det här fallet.

Ta den där skiten i en filosofitråd. Nu har ett brott blivit begånget av knarkande tattarbarn.

Vi vill veta hur, vilka och kartlägga det kriminella nätverk SMR uppenbarligen är.

En organisation där kriminalitet i övre tonåren verkar vara mer regel än undantag.

Ska du tjafsa om AFA gör det i en av de trådarna då.
Citera
2013-12-17, 10:15
Medlem
dettta är inte enbart kriminella ungdommar utan en strukturerad rasistisk minoritet som kallar sid SD.
alla i SMR röstar på SD 2014, detta ska vi inte sticka under stolen med.
och dessa 100krigare sitter på alla SD sidor som avpixlat o flashback. i deras arbete ingår att ha 10 konton och spela tio olika individer som humoristiskt nog har exakt samma åsikter.

det som är bra med att de är gripna är att nästa gång de tar friheten att attackera Sverige åker in på längre fängelsestraff. redan nu kommer de få ekonomiska bekymmer och svårt med att skaffa arbete. det är inte försvarbart att slå till mot fredliga demonstrationer med barn inblandat.

barn ska inte behöva ta del av deras sjuka verklighet.
nu hoppas vi att säpa granskar dessa idioter extra noga. så vi kan punktmarkera dessa terrorister.
de har inget i sveriges demokrati att göra.

avslutningsvis vill jag hylla mina kollegor som lyckades gripa så många trots att de var så underbemannade,
Citera
2013-12-17, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronobergspolisen
dettta är inte enbart kriminella ungdommar utan en strukturerad rasistisk minoritet som kallar sid SD.
alla i SMR röstar på SD 2014, detta ska vi inte sticka under stolen med.
och dessa 100krigare sitter på alla SD sidor som avpixlat o flashback. i deras arbete ingår att ha 10 konton och spela tio olika individer som humoristiskt nog har exakt samma åsikter.

det som är bra med att de är gripna är att nästa gång de tar friheten att attackera Sverige åker in på längre fängelsestraff. redan nu kommer de få ekonomiska bekymmer och svårt med att skaffa arbete. det är inte försvarbart att slå till mot fredliga demonstrationer med barn inblandat.

barn ska inte behöva ta del av deras sjuka verklighet.
nu hoppas vi att säpa granskar dessa idioter extra noga. så vi kan punktmarkera dessa terrorister.
de har inget i sveriges demokrati att göra.

avslutningsvis vill jag hylla mina kollegor som lyckades gripa så många trots att de var så underbemannade,

Ingen i SMR röstar på SD, eftersom SD är sionistisk kontrollerad opposition. Om de röstar så lär de rösta SvP.
Citera
2013-12-17, 10:29
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Din verklighetsuppfattning verkar i ett skriande behov av litium.

Barn och pensionärer åker på hot och stryk av en förvirrad nazze-pöbel och du åberopar att vi lever i en parodi av ett rättssamhälle för att det blir eftergifter för pöbeln...och när Öberg svarar på ett sätt som du inte tycker passar ihop med din förvirrade världsbild - då är han felciterad.
Jag upprepar: Vänsterextremister har terroriserat nationalistiska demonstrationer på liknande eller mycket värre sätt tusentals gånger. De gör det jämt. Polisen anhåller ALDRIG någon. Att de den enda gången nationalister gör samma sak mot vänsterextremister anhåller SAMTLIGA visar att de KAN göra så men aktivt väljer att inte göra så när det gäller extremvänstern. Det visar att de inte VILL gripa och lagföra vänsterterrorister. Ett samhälle som inte vill gripa och lagföra vänsterterrorister är inte ett rättsamhälle, utan ett pöbelvälde. Det är oerhört otäckt.
Citera
2013-12-17, 10:30
Medlem
MADs avatar
Utan att ha läst hela tråden.

Det här gör betydligt mer skada mot SD än alla mediadrev tillsammans.
Dvs plötsligt så märker Svensson vad de egentligen röstar på.
Det är en sak att vilja minska invandringen och en annan att kasta flaskor mot barnfamiljer (om det nu gick till så).
Fler liknande händelser och SDs väljarstöd kommer minska rejält.
Skulle nästan kunna tro att Expressen betalat för hela arrangemanget.
Våldsbenägna, kriminella, drogmissbrukare precis vad man vill ha att marknadsföra ett parti med. För många kommer koppla det direkt till SD trots att det inte har med varandra att göra.
Känns lite som om nittiotalet är tillbaka och historien upprepar sig.
Citera
2013-12-17, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Utan att ha läst hela tråden.

Det här gör betydligt mer skada mot SD än alla mediadrev tillsammans.
Dvs plötsligt så märker Svensson vad de egentligen röstar på.
Det är en sak att vilja minska invandringen och en annan att kasta flaskor mot barnfamiljer (om det nu gick till så).
Fler liknande händelser och SDs väljarstöd kommer minska rejält.
Skulle nästan kunna tro att Expressen betalat för hela arrangemanget.
Våldsbenägna, kriminella, drogmissbrukare precis vad man vill ha att marknadsföra ett parti med. För många kommer koppla det direkt till SD trots att det inte har med varandra att göra.
Känns lite som om nittiotalet är tillbaka och historien upprepar sig.

Nja det tror jag faktiskt inte, om folk är någolunda smarta så kopplar man inte ihop RF med vänstern och då borde man inte heller koppla ihop smr med SD... Så ser jag på det i alla fall.
Om SD inte funnits i riksdagen hade folk då kopplat ihop detta med moderaterna?
Citera
2013-12-17, 10:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Nja det tror jag faktiskt inte, om folk är någolunda smarta så kopplar man inte ihop RF med vänstern och då borde man inte heller koppla ihop smr med SD... Så ser jag på det i alla fall.

SD är ett demokratiskt valt parti, valt av svenska folket att representera dem och som gör sitt bästa för att följa Sveriges rikes lag.

SMR är inte ett parti, de är kriminellt avskum.
Citera
2013-12-17, 10:53
Medlem
MADs avatar
Citat:

Nu tror jag du verkligen överskattar många av SDs väljare.
Visst kärnan kanske förstår, de lär i alla fall inte bry sig utan förmodligen smygapplådera agerandet.
Men de andra väljarna som bytt parti i princip enbart för invandrarfrågan, men som för övrigt är emot alla våldsamheter (framför allt mot oskyldiga). De är inte tillräckligt insatta för att kunna dela upp nationalisterna i deras respektive grenar utan ser det som en hel massa.
För övrigt så kopplar väldigt många ihop RF med Vänstern.
Och ja en hel del vänstermänniskor hade skyllt på Moderaterna om inte SD suttit i riksdagen.
Men kopplingen till SD är enormt mycket enklare då media redan gjort koppling de senaste åren.
Citera
2013-12-17, 11:02
Medlem
Citat:
Nu tror jag du verkligen överskattar många av SDs väljare.
Visst kärnan kanske förstår, de lär i alla fall inte bry sig utan förmodligen smygapplådera agerandet.
Men de andra väljarna som bytt parti i princip enbart för invandrarfrågan, men som för övrigt är emot alla våldsamheter (framför allt mot oskyldiga). De är inte tillräckligt insatta för att kunna dela upp nationalisterna i deras respektive grenar utan ser det som en hel massa.
För övrigt så kopplar väldigt många ihop RF med Vänstern.
Och ja en hel del vänstermänniskor hade skyllt på Moderaterna om inte SD suttit i riksdagen.
Men kopplingen till SD är enormt mycket enklare då media redan gjort koppling de senaste åren.

Det förklarar bara hur extremt korkade svenska folket är i sådana fall själv skulle jag aldrig göra den kopplingen... Men om det nu är som du säger så kommer de få tillbaka förtroendet när valrörelsen börjar och folk börjar kasta ägg och förstör SD:s torgmöten igen... Sen Expressens och Aftonbladets extremt korkade kampanjer är som gjorda för att gynna SD.
Om Expressen och Aftonbladet vill göra en riktig granskning så borde de kolla hur många dömda som finns i de andra partierna, här en en tråd med dessa fin, fina politiker
(FB) Vilka företräder oss? Lista brottsliga politiker i denna tråd
Citera
2013-12-17, 11:04
Medlem
MADs avatar
Citat:
Det förklarar bara hur extremt korkade svenska folket är i sådana fall själv skulle jag aldrig göra den kopplingen... Men om det nu är som du säger så kommer de få tillbaka förtroendet när valrörelsen börjar och folk börjar kasta ägg och förstör SD:s torgmöten igen... Sen Expressens och Aftonbladets extremt korkade kampanjer är som gjorda för att gynna SD.
Om Expressen och Aftonbladet vill göra en riktig granskning så borde de kolla hur många dömda som finns i de andra partierna, här en en tråd med dessa fin, fina politiker
(FB) Vilka företräder oss? Lista brottsliga politiker i denna tråd

Du tänker inte som Svensson och risken finns att det här bara var början. Fler liknande händelser kommer få stora konsekvenser.
Citera
2013-12-17, 11:10
Medlem
Citat:
Du tänker inte som Svensson och risken finns att det här bara var början. Fler liknande händelser kommer få stora konsekvenser.

Är det så illa? Ja jag misstänker med att det här bara är början... Personligen tar jag avstånd från allt våld! Jag avskyr att folk inte kan få ha sina åsikter öppet utan att de ska behöva vara orolig för våldsdåd! Det gäller alla! Tycker att folk och barn ska kunna gå med barnvagn i ett demostrationståg även om det nu är SP eller AFA som håller i det.
Citera
2013-12-17, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smartest
SD är ett demokratiskt valt parti, valt av svenska folket att representera dem och som gör sitt bästa för att följa Sveriges rikes lag.

SMR är inte ett parti, de är kriminellt avskum.

Exakt! På samma sätt som AFA och RF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in