2013-12-15, 10:17
Medlem
thokro77s avatar
Cruisin'
3,95 miles FAST laprace with some trecherous turns. 2 laps with 3 players: 1pl 4400rp, 6650$

http://rsg.ms/1bGGTNq

Lätt hänt att åka av vägen om man inte känner banan. Perfekt för att farma wins om man stänger av "catch up".

http://i41.tinypic.com/jp80h0.jpg
Citera
2013-12-15, 11:34
Medlem
Har hört att det finns ett "hunger games" liknande game-mode på GTA V nu.. Är det sant, och var kan man hitta det isåfall?
Citera
2013-12-15, 14:15
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
http://socialclub.rockstargames.com/member/HundredthCloth4/games/gtav/jobs/job/5KQn6T4Yk0Ssyr8DvjFVHA
Racet jag gjorde
Citera
2013-12-15, 20:54
Medlem
hejsanvas avatar
North Yankton glitchen på ps3.. Hur får man mekanikern att leverera någon bil?Går ju inte=)
Citera
2013-12-15, 21:14
Medlem
Tänkte jag skulle dela med mig av några vatten race i tråden.

Through The Drain
Point to Point - Båt/vattenskoter race genom kanalerna i Los Santos.

1-on-1 River Rafting
Point to Point - 1 vs 1 forsränning. Vattenfall inkluderat. Rekommenderas att använda vattenskoter

Swap Madness
Laps - Upp till 16 spelare ska trängas genom träsket vid Fort Zancudo

Testa gärna och ge tips på förbättringar
Citera
2013-12-16, 09:48
Medlem
Är man odödlig om man pausar i spelet? För jag antar att spelare som har vit flagga som ikon står som pausade?
Citera
2013-12-16, 09:56
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Det ligger ju rätt långt bort från Los Santos så det hade nog varit svårt att få in det i multiplayer på ett praktiskt sätt.

Eller så gör vi såhär, att vi inte berättar om saker vi egentligen inte har en aning om.

Om du kollar hur på andra har gjort glitchen så kommer du komma till Yanktown, detta ligger varken långt bort eller är opraktiskt.
Citera
2013-12-16, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Är man odödlig om man pausar i spelet? För jag antar att spelare som har vit flagga som ikon står som pausade?

Har för mig att jag brukar ha ihjäl folk som det står "Paused" på
Citera
2013-12-16, 17:11
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Eller så gör vi såhär, att vi inte berättar om saker vi egentligen inte har en aning om.

Om du kollar hur på andra har gjort glitchen så kommer du komma till Yanktown, detta ligger varken långt bort eller är opraktiskt.

Ja, jag vet hur glitchen fungerar, men det är ju som sagt en glitch. Om North Yankton nu ska vara implementerat i själva multiplayer så måste det ju finnas en logisk resväg dit, typ att du åker till flygplatsen där du har alternativet att resa med flyg. Att R* skulle slänga in North Yankton svävandes i luften en bit bortanför flygplatsen känns väl knappast som ett särskilt logiskt drag? Sedan är det ju även rätt ologiskt att ett område som tros vara baserat på North Dakota skulle ligga ett stenkast från en stad som baseras på Los Angeles. Men jag kanske "inte har någon aning".

Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Du menar förutom att man skulle kunna flyga kommersiellt från flygplatsen i LS? Eller själv flyga i tomma intet i någon minut för att sedan komma dit? Det gjorde man under ett uppdrag i ett tidigare GTA när man återvände till Liberty City. Visst, hela staden fanns inte tillgänglig men nu är det möjligt!

Ett bra sätt vore ju att man kunde resa dit genom flygplatsen, anser jag. Om R* strävar efter realism i den typen av avseenden så finns det ju inte jättemånga alternativ att välja mellan.
Citera
2013-12-17, 00:14
Medlem
Seventys avatar
Någon som kommit in på en "modded lobby"? Det verkar som att tusentals personer på online har fått miljoner gta dollar pga någon moddning. Vissa har bara tur att de hamnar i rätt lobby där folk ger dem pengar.
Citera
2013-12-17, 00:21
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Någon som kommit in på en "modded lobby"? Det verkar som att tusentals personer på online har fått miljoner gta dollar pga någon moddning. Vissa har bara tur att de hamnar i rätt lobby där folk ger dem pengar.
Det enda jag varit med om är väl att hamnar på servrar med folk som är över level 700 och till och med level 1000.

Sen har jag sett hur en satt en bounty på en miljon eller om det till och med var tio miljoner på en spelare.

Om det är det du menar med "modded lobby"?
Citera
2013-12-17, 01:56
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det enda jag varit med om är väl att hamnar på servrar med folk som är över level 700 och till och med level 1000.

Sen har jag sett hur en satt en bounty på en miljon eller om det till och med var tio miljoner på en spelare.

Om det är det du menar med "modded lobby"?
Precis! Tydligen kan man sätta supersummor som bounty eller så kan man få pengar hur som helst verkar det som. Men level 700-1000 har jag inte sett än.

Känns som att det skulle göra online gott ifall det rebootade så det inte fanns några fusk eller glitchar och att det finns mer att sträva efter. Såfort man har någon mille på kontot så blir spelet trist och speciellt om man är över level 100 då det inte finns något mer att låsa upp...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in