Citat:
Ursprungligen postat av
Swe.patriot
Eller så gör vi såhär, att vi inte berättar om saker vi egentligen inte har en aning om.
Om du kollar hur på andra har gjort glitchen så kommer du komma till Yanktown, detta ligger varken långt bort eller är opraktiskt.
Ja, jag vet hur glitchen fungerar, men det är ju som sagt en glitch. Om North Yankton nu ska vara implementerat i själva multiplayer så måste det ju finnas en logisk resväg dit, typ att du åker till flygplatsen där du har alternativet att resa med flyg. Att R* skulle slänga in North Yankton svävandes i luften en bit bortanför flygplatsen känns väl knappast som ett särskilt logiskt drag? Sedan är det ju även rätt ologiskt att ett område som tros vara baserat på North Dakota skulle ligga ett stenkast från en stad som baseras på Los Angeles. Men jag kanske "inte har någon aning".
Citat:
Ursprungligen postat av
CommonKnowledge
Du menar förutom att man skulle kunna flyga kommersiellt från flygplatsen i LS? Eller själv flyga i tomma intet i någon minut för att sedan komma dit? Det gjorde man under ett uppdrag i ett tidigare GTA när man återvände till Liberty City. Visst, hela staden fanns inte tillgänglig men nu är det möjligt!
Ett bra sätt vore ju att man kunde resa dit genom flygplatsen, anser jag. Om R* strävar efter realism i den typen av avseenden så finns det ju inte jättemånga alternativ att välja mellan.