2013-12-12, 18:36
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Mr Simonn din lilla snigel! Skjut mitt däck så skjuter jag ditt, skjut mig efter så skjuter jag tillbaka, men förfan skjut inte ännu mer!
Citera
2013-12-12, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Om man gör ett eget race, bestämmer man själv hur mycket man vinnaren vinner eller hur fungerar det?
Om det ändå hade varit så hade jag varit rik! Men tyvärr så går det inte. Har med hur lång banan är och den jag gjorde på 0,62mils är det hela ~800:- som vinst.
Citera
2013-12-12, 20:46
Bannlyst
Hej, har problem med en sak på gta, när jag kör online och sen tar upp telefonen fungerar allt som det ska kontakter job list osv, men inte gå in på intrnet där man kan köpa bilar sätta in pengar...
Citera
2013-12-13, 07:01
Medlem
hejsanvas avatar
Har ni testat North Yankton glitchen? https://www.youtube.com/watch?v=7lEzryLTor0&feature=youtube_gdata_player
Citera
2013-12-13, 13:40
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanva
Har ni testat North Yankton glitchen? https://www.youtube.com/watch?v=7lEzryLTor0&feature=youtube_gdata_player
Japp - jättesimpelt och väldigt roligt! Hade väldigt skoj där och skrattade åt mekanikern som kom till ett snöland i shorts och gick därifrån när han lämnade över bilen. Dock ramlade man utanför mapen ibland.

Jobbigt att komma därifrån men vi startade ett jobb och dog tillräckligt många gånger så kom vi till land =)
Citera
2013-12-13, 13:57
Medlem
ÄNTLIGEN kan man springa i sin lägenhet och garage. Tog dessutom chansen att ändra min karaktär, till en kvinna. Klättra i stegar har plötsligt blivit en fröjd!
Citera
2013-12-13, 15:48
Medlem
hejsanvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Japp - jättesimpelt och väldigt roligt! Hade väldigt skoj där och skrattade åt mekanikern som kom till ett snöland i shorts och gick därifrån när han lämnade över bilen. Dock ramlade man utanför mapen ibland.

Jobbigt att komma därifrån men vi startade ett jobb och dog tillräckligt många gånger så kom vi till land =)

Haha, så kul! Får hoppas jag får tid och testa detta imorgon.
Kan inte förstå hur dessa nissar kommer på dessa konstiga sakerSkoj äre
Citera
2013-12-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanva
Vad är detta för ställe? fattar inte hur han gjorde för att komma dit.

Varför finns det inte med i gta online på riktigt?
Citera
2013-12-14, 14:11
Medlem
bmwhorans avatar
Någon som har testat något money glitch efter patchen och funkar?
Citera
2013-12-14, 19:51
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Vad är detta för ställe? fattar inte hur han gjorde för att komma dit.

Varför finns det inte med i gta online på riktigt?

Det ligger ju rätt långt bort från Los Santos så det hade nog varit svårt att få in det i multiplayer på ett praktiskt sätt.
Citera
2013-12-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Någon som har testat något money glitch efter patchen och funkar?
Funkar inte.
Citera
2013-12-14, 23:54
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Det ligger ju rätt långt bort från Los Santos så det hade nog varit svårt att få in det i multiplayer på ett praktiskt sätt.
Du menar förutom att man skulle kunna flyga kommersiellt från flygplatsen i LS? Eller själv flyga i tomma intet i någon minut för att sedan komma dit? Det gjorde man under ett uppdrag i ett tidigare GTA när man återvände till Liberty City. Visst, hela staden fanns inte tillgänglig men nu är det möjligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in