Citat:
Ursprungligen postat av
Titiana
Vad som gäller maskningen så tro jag att jag redan "bevisat" att så är fallet...fnurran som har samma dokument avslöjade detta även om jag har för mig att du skrivit det. Men det kanske du hann editera så den är borta i motsats till din inställning "positiv". Så svaret är nej, jag VET inte i dag att du skrivit det men jag VET att uppgifter är maskade, vilket också de borde vara ifall FS:s variant av dokumenten är sekretessprövade. Kan du nu lämna detta bakom dig?
Nej, jag tänker inte lägga ett av dina påhitt bakom mig. Jag har inte editerat påståendet att namn i slaskens innehållsförteckning är maskat, eftersom jag inte har skrivit det. Varför påstår du att namnen är maskade?
Citat:
Ursprungligen postat av
Titiana
Jag skrev en dit på inlägget som du citerade om tändsatspartiklar etc.
En vänsterhänt skytt...då hade skottvinkeln varit en annan. Enkelt. Bilden på på den beräknade skottvinkeln borde finnas i gamla fuppen. Den finns i vart fall på tråden. Du som har gjort det mesta i denna utredning, besökt platser etc varför har du inte titta på den bilden och undrat vad som sannolikt har hänt? Kan någon vänlig själ gräva fram denna bild?
Hur kan skottvinkeln bli annan om skytten var vänsterhänt? Du som vet vilken bild du söker efter, återkom gärna när du har hittat den. Hur kan en kula genom ögat på en person med ansiktet mot kudden träffa väggen?