Citat:
Ursprungligen postat av
Mr-Mum
Jag kan med största sannolikhet säga att hon inte dog av 18 utdragna -sparkade -slagna tänder.
Enligt vad jag läst så dör man om man inte kommer till sjukhus illa kvickt efter att ha förlorat två liter blod.
Så min åsikt är att hon dog av blodförlust.
Sedan huruvida det var från skadan på huvudet eller ett knivhugg eller en snittad hals låter jag vara osagt, men det var ju inte det du frågade efter, utan du ville veta vad hon dog av, o mitt svar är blodförlust.

Faktum är att h@n faktiskt frågade om du visste hur hon dog, så där tog du fel.
"Din åsikt" är att hon dog av blodförlust? Du är av åsikten av det var så hon dog? Du TYCKER att hon dog så? Okej!
Man kan slå ut tänder på folk utan att skada käkbenen. Om det är vad som hänt kan jag inte svara på. Men det är onekligen märkligt att tänderna saknas.
Jag har en teori: Jag läste lite snabbt i FUP om det här med P*rs syster, deras festande i systerns lägenhet natten då mordet ägde rum. De hade tagit amfetamin, om jag nu läste rätt. P*r verkar ju dessutom knarka i största allmänhet. Jag vet av tidigare erfarenheter att knarkare som gillar amfetamin ofta lider av tandlossning (pga muntorrheten som tillslut tar ut sin rätt). Med det i åtanke samt det faktum att P*r använt amfetamin börjar jag fundera kring huruvida Id@ också använde sig av denna drog. Jag vet att det kan anses irrelevant att diskutera ett eventuellt drogmissbruk, men kom ihåg att Id@ faktiskt skaffat barn med denne P*r, uppenbarligen funnit något gemensamt med denne man och kanske delat många intressen. Det är inte helt osannolikt att även Id@ har testat både det ena och det andra. Hennes tänder kunde mycket väl ha varit i sådant skick att det snart ändå hade lossats en del tänder.
AJ måste ju ha skitit på sig när han insåg att Id@ hade blödarsjuka och när han då eventuellt även såg hur tänderna for ut ur munnen. För visst fan är han egentligen klen? Tror att några i tråden har skrivit det. Han ville väl puckla på lite och sedan blev hela situationen övermäktig. Tänk, vilket misstag det här var...
Men jag har svårt att tro att tänderna flög ut i lägenheten. Jag har ingen direkt idé om vart tänderna kan ha tagit vägen. Det hela verkar ju ha skett hastigt och utan någon som helst planering.