Citat:
Ursprungligen postat av
partyflock
Efter en helg i Manchester och i en rökig bar fick jag höra saker efter stängning.. Guidetti är dopad, därav har City vägrat att låna ut honom. De kan bara vänta på att han pissar grönt i oktober och då är han välkommen tillbaka från sin kycklingskada.

Kan iofs stämma kan ju vara så att han har åkt dit på Citys egna kontroller (å inte en Wada sanktionerad FA kontroll) därför kanske de mörkar honom. Går det dessutom ett rykte att han är dopad så ökar chanserna avsevärt att han bara råkar väljas till en slumpmässig koll "ala Rio Ferdinand" när han väl gör ett 2min långt inhopp.....
Sen har ju Pellegrinis bytes filosofi inte passat JG då Pellegrini brukar kasta in en ytter Milner/Navas för en forward när City har en bekväm ledning (som de har 90% av tiden)....
Pappa Mike:
HAr ju tränat han inhumant mycket 200% mer än en elitfotbollsspelare gör i 08 området. Så det är klart att han säkert balanserat på gränsen av vad som är tillåtet.
Fan hälften av preparaten jag köper till träning blir ju doping/narkotikaklassade halvägs innan man äns är klar med kuren......
Hoppas han får visa upp sig i Stoke de är ju knappast tjocka på forwardssidan....