2013-12-16, 13:33
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Vad är definitionen av "nödvändigt" i denna situation då? En PCT hjälper din återhämtning vilket resulterar i att du behåller mer av dina ökningar.

Men kör utan PCT, du. Man gör vafan man vill.
Jag måste ha formulerat mig helt fel. Jag menade att av det jag läst på amerikanska forum, så finns det en teori om att PCT endast är slöseri på pengar. Jag förespråkar själv inte den teorin. Med tanke på att det är lättast att hitta information om kurer m.m på engelska då det är ett språk som talas av många, så kan man som nybörjare hamna fel.
Citera
2013-12-16, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Du känner inte själv hur löjligt det börjar bli när du raljerar fritt om walles ekonomi såsom du var hans egna bankman? Å varför skulle vi bry oss om vad din kur kostade? Min kostade inte ens 2 lax för 16 veckor + PCT. Exakt. Det säger dig ingenting heller.

Walle kan visst åka 250mg testo e EW i 10 veckor å få resultat. Sen om du tycker att de resultaten inte är värt besväret är en annan femma. Walle kanske inte vill bli rossig utan bara få hjälp att bli lite grövre. Håller dock med om att upplägget inte är ultimat.

Amen till det !
Kan slänga upp siffror på vad min kur kostar var månad om vi ska prata pengar. Men vad fan leder det?

Walle pratade dessutom också om 250mg E5D som är en helt okej första-kur för den som vill prova injekts. Ser inte riktigt problemet.
Citera
2013-12-16, 15:48
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
...

Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
...

lunga och fina inte vara arga då får man inga pepparkakor . jag hjälpte walle att ställa upp relevanta kostnadsposter så att han kan få en rimligare uppfattning om vad hans kur kommer att kosta, sen kan han dra av för det han inte vill ha. västerås tycker du att din kur är en bättre jämförelse för walle? förhoppningsvis är man vuxen om man postar här och då borde man inte behöva räkna kronor och ören.
Citera
2013-12-16, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av civilpolisen
lunga och fina inte vara arga då får man inga pepparkakor . jag hjälpte walle att ställa upp relevanta kostnadsposter så att han kan få en rimligare uppfattning om vad hans kur kommer att kosta, sen kan han dra av för det han inte vill ha. västerås tycker du att din kur är en bättre jämförelse för walle? förhoppningsvis är man vuxen om man postar här och då borde man inte behöva räkna kronor och ören.

Nej givetvis är det sunt att veta det kostar mer än 1-2 vialer för att dra igenom en kur. Men du räkna med lite kronor/ören om du skriver med plåster Gav väl 15kr för 50st sist.
Nej absolut är inte min kur mer sund att jämföra med då vi har helt åt helvetet olika doseringar och prepp. Men du klarar dig bra på
Olja
Nål+pump
Alko-pads
Letro
Novla

Varför hand-des egentligen? Rör dina händer vialens gummi eller nålen?
Citera
2013-12-16, 17:14
Medlem
Få tillbaka mitt testo som jag en gång i tiden hade.

Hej.

Det var så att jag för 2år sedan tog jag 50mg dboll kur. Det känns som att min testo är mycket sämre än vad den var innan jag börja kura då det inte känns som jag utvecklar alls på gymet. Finns det något sätt jag kan få tillbaka mitt normala testo värde?

En annan sak kan ju vara att min brud och jag är arbetslösa och jag kommer 3-4 gånger om dagen. Ofta har vi sex innan vi gymmar, även efter gymet.
Senast redigerad av friida112 2013-12-16 kl. 17:23.
Citera
2013-12-16, 19:43
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friida112
Hej.

Det var så att jag för 2år sedan tog jag 50mg dboll kur. Det känns som att min testo är mycket sämre än vad den var innan jag börja kura då det inte känns som jag utvecklar alls på gymet. Finns det något sätt jag kan få tillbaka mitt normala testo värde?

En annan sak kan ju vara att min brud och jag är arbetslösa och jag kommer 3-4 gånger om dagen. Ofta har vi sex innan vi gymmar, även efter gymet.

Försök att avancera din träning,alltid göra fler rep, tyngre vikter.. Program scheman äta mera..lugg mindre och skaffa dig ett jobb )

På 2år borde den gå tillbaka annars kanske din D boll kur fuckade din egen prod fot life..jag tror att du tränar mindre/lättare lever på gamla meriter eller bars slutat ta i.

Skriv i nybörjare tråden nästa gång, om du är seriös skämtar du med oss kan du dra

Mvh
Citera
2013-12-16, 19:44
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Varför hand-des egentligen? Rör dina händer vialens gummi eller nålen?

Händerna behöver inte nudda för att bakterier ska sprida sig. Och händerna är stället på kroppen där du har mest bakterier.
Citera
2013-12-16, 20:13
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friida112
Hej... min brud och jag är arbetslösa och jag kommer 3-4 gånger om dagen. Ofta har vi sex innan vi gymmar, även efter gymet.

Hur ofta du kommer har inget att göra med ditt eget testo. Du sprutar inte ut det.
Du kanske blir utmattad av det och trött.
Citera
2013-12-16, 20:20
Medlem
det kom lite blod efter jag satte idag. några droppar, jag oroar mig inte men varför?
failade med få in sista dropparna oxå.
kanske drog ut den för fort.

den som läste mitt senaste stick såg att jag började skratta, hände tyvärr igen men var endå hyffsat stadigt tkr jag, kaanske nåågot för vinklat uppåt kan de va de som orsaka några droppar blod?

aspirerade men kom inget. fattar inte hur man ska få luftbubblan att hamna bakom testot eller hur man ska säga för att trycka in sista dropparna?
då måste man ju ha den i en upprätt vinkel?

kanske inte dagens viktigaste fråga men undrar ändå. testade med lite luft. 1-2 sträck
och det var samma skinka denna gång.

mvh
Citera
2013-12-16, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Händerna behöver inte nudda för att bakterier ska sprida sig. Och händerna är stället på kroppen där du har mest bakterier.

du rör ju inte med handen efter där du spritat eller vad? du rör ju aldrig nålen heller.
hur skulle det kunna sprida sig? isf om du gör nått olämpligt med nålen när de inte finns skydd eller sticker på ett olämpligt ställe.

men sprita händerna säger jag inte är dåligt.
fattar inte vad du menar?
Citera
2013-12-16, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
Jag har börjat min diet nu och jag ligger på 250mg cutmix (Tren A 75/ Mast 75/ Testo Prop 100) e2d.
Nu har jag 2frågor:

Varför gör det så satans ont att sätta det här om man jämför med andra prepp? Är det pga teston eller trenen??

Jag låg innan på 1gram testo E i veckan och gick över till den här kuren. Skulle jag kunna lägga till lite nolva tex 10mg/ed för att sänka östrot från den förra kuren? Kommer det att försämra resultaten om jag lägger till det??

Mvh X2theZ
Fortfarande ingen?=
Citera
2013-12-16, 21:08
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmoc
Tja jag kör e4d sustanon 250 och och kör bara på låret. ALLTID dagen efter när jag injicerat så har jag haft sjukt ont! Men idag känner jag fan ingenting. Har jag injicerat fel? (i fettvävnad eller nått?)
Det var min 7:e injektion förresten. Tacksam för svar

Det är säkert som du säger, att du injekterat fel innan, antar att du är ny och ovan.
Inte omöjligt att du råkat skära lite i muskeln med nålen, brukar ömma efter sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in