2013-03-05, 15:33
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmrwlndshx
En fråga
Har tidigare kört både en 20/50, samt en 40/50 kur på dbol utan nolva och utan gyno, bör jag oroa mig för gyno på en testo-e 500mg e5d?

Äh, du behöver inte vara orolig.
Men däremot vara förbered på de bieffekter som kan komma.
Bara köra och se
Citera
2013-03-05, 16:36
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Generellt sätt.. Vad är vanligast? Gyno på Bollar eller Testo?

Du behöver inte låta sååå jävla nedlåtande. Det är ju trots allt en tråd för nybörjarfrågor..

Beror väl på doser men rent generellt är det väl dbol
Citera
2013-03-05, 16:39
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
En fråga
Har tidigare kört både en 20/50, samt en 40/50 kur på dbol utan nolva och utan gyno, bör jag oroa mig för gyno på en testo-e 500mg e5d?

Man brukar jämföra 30mg dbol med 500mg testo EW och då blir 40mg strax under 700mg. Så risken finns fortfarande då du kommer ligga på 700mg EW på din testokur. Om man kan jämföra.

Man kan aldrig vara säker på vilka bieffekter man får, var alltid beredd på det värsta.
Citera
2013-03-05, 16:42
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ketchupflaskan
Känns halvt o-safe att inte ha Hcg hemma ändå dock?

Någon annan med lite input ??

Mvh.

Beror väl på hur du själv ser på saken, bara för att nån säger att dom inte har behövt det behöver ju inte betyda att det kan vara bra att köra ändå. Det dom flesta syftar på är ju att bollarna krymper en hel del och att dom till och med får riktigt ont innan dom tar till det.

Du kan ju kolla denna länk och fler källor därifrån och bilda dig en egen uppfattning från det.

Själv blir det både under och lite efter, tänk dock på att när det läggs till så ökar riskerna för gyno en del vilket jag har A-dex till eod.
Citera
2013-03-05, 17:26
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Beror väl på hur du själv ser på saken, bara för att nån säger att dom inte har behövt det behöver ju inte betyda att det kan vara bra att köra ändå. Det dom flesta syftar på är ju att bollarna krymper en hel del och att dom till och med får riktigt ont innan dom tar till det.

Du kan ju kolla denna länk och fler källor därifrån och bilda dig en egen uppfattning från det.

Själv blir det både under och lite efter, tänk dock på att när det läggs till så ökar riskerna för gyno en del vilket jag har A-dex till eod.

Ähh det onda går över när de intagit minisize, det är bara att härda ut sen känner man inte av det mera....
Citera
2013-03-05, 17:29
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Ähh det onda går över när de intagit minisize, det är bara att härda ut sen känner man inte av det mera....

Men lol
Citera
2013-03-05, 17:34
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Man brukar jämföra 30mg dbol med 500mg testo EW och då blir 40mg strax under 700mg. Så risken finns fortfarande då du kommer ligga på 700mg EW på din testokur. Om man kan jämföra.

Man kan aldrig vara säker på vilka bieffekter man får, var alltid beredd på det värsta.

Jag vill påstå att d-bol är ännu potentare när det gäller gyno än det du förespråkar, d-bol är det enda preppet hittills som jag kan känna av lite stickningar i brösten av.
Liksom i G testo i veckan känner jag inget av när det gäller gyno men däremot när man kommer upp på 40mg d-bol kan jag känna av det, dä jämför jag äkta HG testo med bra UG d-bol....
Citera
2013-03-05, 18:29
Medlem
Harrison_Fords avatar
om man kör dbollar så drar väl pungen ihop sig? gör den det på oxar också?
Citera
2013-03-05, 18:31
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
om man kör dbollar så drar väl pungen ihop sig? gör den det på oxar också?

självklart

edit: Eller ja, det finns ju alltid undantag. Men rent logiskt ska kulorna krympa då du stänger ned din egenprod.
Citera
2013-03-05, 18:40
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
självklart

edit: Eller ja, det finns ju alltid undantag. Men rent logiskt ska kulorna krympa då du stänger ned din egenprod.

käkat mir anadrol i ungefär 9 dagar och kulorna och pungen är helt oförändrade. inte märkt ett skit märker inte av någonting när man äter dom. inge extra styrka och inge mera pump. hur länge ska man äta dom innan man märker nåt? testa slänga i mig runt 5 st en gång då märkte man av lite men märker fan av 30 mg dbollar mer
Citera
2013-03-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
käkat mir anadrol i ungefär 9 dagar och kulorna och pungen är helt oförändrade. inte märkt ett skit märker inte av någonting när man äter dom. inge extra styrka och inge mera pump. hur länge ska man äta dom innan man märker nåt? testa slänga i mig runt 5 st en gång då märkte man av lite
Oxar märker du ganska fort. Men när du skriver MIR förstår jag att det inte händer något kreatin är väll mer potent....
Citera
2013-03-05, 18:44
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Oxar märker du ganska fort. Men när du skriver MIR förstår jag att det inte händer något kreatin är väll mer potent....

hur är deras nolva är den också skit? nån som testat? får läsa runt lite och kolla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in