2013-12-16, 21:13
Medlem
Sailfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Om FN-SOLDATEN var där efter fyndet och inte allt för långt efter bör det ha sett ut som på min bild: http://img5.imageshack.us/img5/944/imag0073i.jpg. Det är en liten sänka, inte en grop. När var du där, FN-SOLDATEN, före fyndet eller under barmark 2013?

Det är rätt dålig upplösning på den bilden tycker jag, med vilken kamera och modell har du tagit bilden med?
Kan du inte säga vilken månad den är ifrån iallafall?
Citera
2013-12-16, 21:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sailfish
Det är rätt dålig upplösning på den bilden tycker jag, med vilken kamera och modell har du tagit bilden med?
Kan du inte säga vilken månad den är ifrån iallafall?
Det blir inte upplösningen bättre av.
Citera
2013-12-16, 21:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Tja, någon fick uppenbarligen den idén.
Varför inte FS?

Han påstås ju känna området väl efter sina fotopromenader så det är väl lite dumt eller hur?

Jag tror att det kan vara en person som inte känner området så väl. Personen känner kanske bara till denna plats i samband med kabelskalning.

Undrar vad JS gjorde den aktuella natten?
Citera
2013-12-16, 21:21
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han påstås ju känna området väl efter sina fotopromenader så det är väl lite dumt eller hur?

Jag tror att det kan vara en person som inte känner området så väl. Personen känner kanske bara till denna plats i samband med kabelskalning.

Undrar vad JS gjorde den aktuella natten?
Av fler fynd som gjordes på fyndplats så är platsen nog även besökt av sprutnarkomaner och bilbrännare. Det hittades även ett bränt yxhuvud i eldstaden.

Det finns även ett "vittne" som har nattliga aktiviteter i byn.
Senast redigerad av Tulpanpernilla 2013-12-16 kl. 21:46.
Citera
2013-12-16, 21:33
Avslutad
Citat:
Jag har full koll på att tändsatspartiklar inte ruttnar i skallen.
Och hur är det med kollen på att tändsatspartiklar inte sköljs bort av regn eller följer med ner i magen på djur som äter av liket?
Citera
2013-12-16, 21:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Och hur är det med kollen på att tändsatspartiklar inte sköljs bort av regn eller följer med ner i magen på djur som äter av liket?
Rätt skaplig. En skalle är en behållare med små hål som behåller det mesta.
Citera
2013-12-16, 21:36
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Den teorin fanns inte med i sakkunnigutlåtandet. Låter mer som en teori från en som spekulerar utan underlag.
Citera
2013-12-16, 21:47
Avslutad
Citat:
Rätt skaplig. En skalle är en behållare med små hål som behåller det mesta.
Det stod rätt illa till med kollen, tydligen. Menar du att det är svårt för djur att komma åt innanmätet i kraniet? Massor av små djur, typ maskar, kommer med lätthet in i ett kraniums hålor. Även möss kommer in.
Citera
2013-12-16, 21:50
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det stod rätt illa till med kollen, tydligen. Menar du att det är svårt för djur att komma åt innanmätet i kraniet? Massor av små djur, typ maskar, kommer med lätthet in i ett kraniums hålor. Även möss kommer in.
Delar av hjärnan fanns kvar.
Citera
2013-12-16, 21:56
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Försöker du medvetet provocera eller är detta bara ett uttryck av barnslighet?
Jag skrev " jag har för mig" Inte att jag vet eller något annat...är detta fortfarande oklart för dig?
Det skrevs tidigare här på tråden att någon som var med att hitta paketet sett något orange i paketet och sen kom spekulationer igång att det var en orange jacka.
Med facit i hand så var det nog blodiga sängkläder som syntes.
Citera
2013-12-16, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Den teorin fanns inte med i sakkunnigutlåtandet. Låter mer som en teori från en som spekulerar utan underlag.
Vilken teori? Att det sannolikt är ett distansskott maa avsaknad av tändsatspartiklar i kraniet?
Citera
2013-12-16, 22:05
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye
Men nu var det om varför han kom ihåg det med pistolen och glykolen först efter 3,5 år? Svara nu på det som det är frågan om.
Han kanske kom ihåg det mycket tidigare men det var ju inte lönt FS var ju friad. Det tjänar inget att gå till polisen förrän resningen gick igenom. Logik....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in