2013-12-16, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Om du tänker fortsätta att babbla förbi mina argument och frågor så kan vi lika gärna avsluta diskussionen oss emellan här och nu.

Vilka argument? Du kommer med påståenden. Jag har redan besvarat det du frågade med en länk direkt till källan, vad mer begär du?
Citera
2013-12-16, 18:48
Medlem
Skuggvarelses avatar
Jättebra! Hoppas på fortsatta motattacker på varje anti-vit demonstration framöver. Det ska vara farlig och förenat med en hotbild att gå ut som "anti-rasist" i Sverige.
Citera
2013-12-16, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Vi har tagit detta redan i tråden. Tror du att 30-40 pers är ute efter att ge över 600 pers+batongviftande snutar stryk?

Inget direkt SPAAAAARTAAA!!!! där inte....

Tror effekten blev att vänstern känner numera att de har ett fysiskt och mentalt övertag på nazisterna. Detta är ju inte bra för rekryteringen, om man säger så.......
Citera
2013-12-16, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsris
Jag var ju inte där. Och eftersom jag inte är insyltad i SMR så fick jag ju knappast nått sms om att det är obligatorisk svart klädsel med tillhörande biltemasprejad plywoodsköld den 15 dec. Hade jag varit där hade jag dock nog med gott mod säkert plockat en o annan gulbyxad tönt som har hade en kroppsform som en saxofon. Och jag vet faktiskt inte vad smr tänkte med heller. Syftet kan jag förstå, men resultatet var ju inte direkt oväntat. Dem skulle som många säger inriktat sig till att kraftsamlat fullt för AFAasens bögjippo den 30 november istället. Det kan verka kontraproduktivt att hoppa på hipsters som är för klena att värja sig och småbarnsfarsor med livmödrar som inte återhämtat sig fullt efter födseln, men det är ännu mer kontraproduktivt att inte göra nått alls dock. Så jag såg hellre att dom gjorde detta än att dom inte hade gjort något på vare sig 30 november eller 15 december.

En riktigt, riktigt elak person skulle ju illvilligt kunna hävda att nazisterna valde det svagaste motståndet, bara för att försäkra sig om en en stor framgång på "slagfältet"....

... men icke sa nicke!! Det blev stryk och benen på ryggen ändå....
Citera
2013-12-16, 18:56
Bannlyst
Snuten säger de ska försöka få alla 26 häktade, så nu blir det lugnt och stillsamt i Sthlm

Alltså seriöst, ni har alltså mindreåriga med er och sen större delen är 94r? Inte konstigt ni åkte på stryk när ni tar med såna småttingar.
Citera
2013-12-16, 19:01
Medlem
NickShadows avatar
Inget är nytt under solen...
Nassarna eller "nationalisterna" som de själva kallar sig har fått stryk på allmän plats ända sedan 30-talet.
Vanligt folk i Sverige har alltid ogillat dem.
Det de sysslar med är osvenskt helt enkelt.

Det allra bästa är att de mer radikala nazist-sekterna har sådana problem att analysera verkligheten! De tror på allvar att "kämparna" som skämde ut sig igår i förlängningen kommer att skrämma demokratiskt sinnade svenskar att inte demonstrera mot rasism...
Helt surrealistiskt.
Citera
2013-12-16, 19:10
Medlem
KanylKenneths avatar
Fast det är sant att det är viktigt att de psyksjuka vänsterextremisterna måste bestraffas för deras publika demonstrationer av sitt hat för Sverige och Svenskarna.

Tyvärr! Måste jag nog motvilligt erkänna att det är bättre att bemöta marxister och afaiter med dödligt våld än att inte bemöta dessa alls.

Afaiter består av 90-talets "kickers" och invandrare med kromosom problem, att låta dessa huliganer sprida sitt hatbudskap oemotsagd är självfallet fel.

Men att just gå in och slåss är nog ingen bra ide. Riktade anonyma aktioner är nog bättre, och efter att man sprängt sönder ett par hatdemonstrationer så kanske de lugnar sig med sitt hat?
Citera
2013-12-16, 19:14
Medlem
d00rkeys avatar
Jag tycker nog att den här videon säger rätt mycket:
http://www.youtube.com/watch?v=Qhn9LzwHcHo

Nassarna valde att provocera en fredlig demonstration och hoppades antagligen att den i princip skulle upplösas.

Resultat: Nassarna fick lägga benen på ryggen för att det fanns ett mindretal hardcore antirasister på plats som inte lät sig skrämmas. Nasseprovokationen misslyckades kapitalt då i princip alla närvarande i antirasismdemonstrationen slöt upp i talkör och satte sig i rörelse för att tillsammans driva bort nassepacket!

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av NickShadow
Inget är nytt under solen...
Nassarna eller "nationalisterna" som de själva kallar sig har fått stryk på allmän plats ända sedan 30-talet.
Vanligt folk i Sverige har alltid ogillat dem.
Det de sysslar med är osvenskt helt enkelt.

Det allra bästa är att de mer radikala nazist-sekterna har sådana problem att analysera verkligheten! De tror på allvar att "kämparna" som skämde ut sig igår i förlängningen kommer att skrämma demokratiskt sinnade svenskar att inte demonstrera mot rasism...
Helt surrealistiskt.
Sant. Så sant!
Senast redigerad av d00rkey 2013-12-16 kl. 19:17.
Citera
2013-12-16, 19:16
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snokeri
Och kvinnor, ja vadå? Varför skulle inte kvinnor få delta vid gatuaktioner? Det var det dummaste jag hört.

Är kvinnor direkt lämpade att delta i handgemäng med män? Vad har du för skev kvinnosyn?

Citat:
Ursprungligen postat av Windchester
Vilka argument? Du kommer med påståenden. Jag har redan besvarat det du frågade med en länk direkt till källan, vad mer begär du?

Du har undvikit att bemöta mitt påstående om att det var en utomparlamentarisk organisation, som med stöd från Revolutionära Fronten, anordnade demonstrationen.
Citera
2013-12-16, 19:18
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Nej, det kommer bli fler deltagare. en del som blev skrämda i Kärrtorp kommer kanske att stanna hemma, en del kommer att radikaliseras och vara beredda på fajt. Och en stor mängd som är äldre och har tröttnat på att stå och frysa och lyssna på ung vänster i megafon kommer att sluta upp, eftersom det plötsligt blev angeläget.
Jag tror inte att du riktigt sätter in den här attacken i sitt sammanhang. Du har Avpixlat affären som är aktiv och SMR som drar till Kärrtorp och snor ett gäng flaggor (killarna ser väldigt glada ut trots näsblod) vilket gör att många låter anti-rasisterna bli objektet som deras agent SMR ger igen på. Det är nog mer tanke bakom den här attacken än vad många tror och den får nog ses som lyckad av SMR på så sätt att de får sympatier för "konfrontationen". Bara att läsa den här tråden om du inte tror mig.

Båda sidor vann i det här fallet som jag ser det men följderna av bråket kommer att visa sig under våren. Skulle polisen t ex lägga mer resurser på att bevaka demos kan det snabbt bli lite knepigare att få med sig vanligt folk som är intresserade av vad någon har att säga.
Citera
2013-12-16, 19:22
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
[...]
Du har undvikit att bemöta mitt påstående om att det var en utomparlamentarisk organisation, [...], anordnade demonstrationen.
Så du menar uppenbarligen att bara "parlamentariska" organisationer (?) ska omfattas av demonstrations- och mötesfriheten? Blir inte denna hållning en liten smula kontraproduktiv kanske??
Citera
2013-12-16, 19:29
Medlem
kaliberWilles avatar
Tycker den här bilden är väldigt talade. Fyfan säger jag... All credd till tanten.
www.4gp.tw/b025/1387218383997.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in