2013-12-09, 11:14
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron
Har en fråga. Kan man mäta tramadol nivån i kroppen med piss prov som analyseras? Jag vet att det går att mäta cannabis nivån i kroppen men vet inte om det går att göra det på tramadol? Någon som vet?
Tack

Man kan mäta allt som finns på analys, nivår av ämnen ja typ allt. Analys brukar vara en riktig bitch
2013-12-09, 13:09
Medlem
GulCitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Man kan mäta allt som finns på analys, nivår av ämnen ja typ allt. Analys brukar vara en riktig bitch

När jag frågade gubben som brukar sköta proverna där jag lämnar sa han att han inte kam mäta tramadol. Vet inte varför jag blev misstänksam om det verkligen är så. Vågar inte fråga mim kontakt person då hon är smart och kmr lista ut vrf jag frågar sånt . Jag har sagt t dom att jag längre inte tar men att de såklart tar lite tid att bli ren så jag tagit ganska mke på 3-4 veckors period. Jag kommer blir riktig körd om man nu kan se värden på tramadol, dom kmr se att de ökat sen sist. Känner mig riktigt nojjig just nu.
2013-12-09, 18:29
Medlem
getbusys avatar
Citat:
När jag frågade gubben som brukar sköta proverna där jag lämnar sa han att han inte kam mäta tramadol. Vet inte varför jag blev misstänksam om det verkligen är så. Vågar inte fråga mim kontakt person då hon är smart och kmr lista ut vrf jag frågar sånt . Jag har sagt t dom att jag längre inte tar men att de såklart tar lite tid att bli ren så jag tagit ganska mke på 3-4 veckors period. Jag kommer blir riktig körd om man nu kan se värden på tramadol, dom kmr se att de ökat sen sist. Känner mig riktigt nojjig just nu.

På vanliga stickor kan man inte mäta ett skit, bara se fall man är ren eller inte. Har dom skickat ditt piss på analys innan? Om inte så måste dom ju utgå från första analys testet och dom värdena som kommer fram av det, det är ju sen viktigt att dina värden sjunker fram tills nästa analys isf.
2013-12-10, 02:12
Medlem
GulCitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
På vanliga stickor kan man inte mäta ett skit, bara se fall man är ren eller inte. Har dom skickat ditt piss på analys innan? Om inte så måste dom ju utgå från första analys testet och dom värdena som kommer fram av det, det är ju sen viktigt att dina värden sjunker fram tills nästa analys isf.

Ja dom skickar alltid mina prover på analys. Så du menar att dom kan se nivån?
2013-12-10, 13:04
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ja dom skickar alltid mina prover på analys. Så du menar att dom kan se nivån?

Ja
2013-12-10, 14:04
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
Tog piss/blodprov igår som skall på analys,frågan har jag ställt tidigare men utan svar.

Subutex 16mg under ett par dagar för 2 veckor sedan ungefär.

Klarar jag mig tro?

Mvh

Bumpar min egen tråd för hoppas på svar
2013-12-10, 17:33
Medlem
Ska ha UP analys på fredag.
Den fredagen är det 9 dagar sedan jag åt 6mg Iktorivil, jag åt det alltså på onsdagen. Från torsdag-söndag fick jag i mig 18mg Alprozalam, och även 2mg på måndag morgon. Går även på Sub, ifall det skulle slöa ner min metabolism något. Annars så vet jag att jag har väldigt hög metabolism och lite fett. Finns det möjlighet att jag klarar testet? Kommer jag åka dit på både Clona och Alpra?
Skulle uppskatta gissningar och alla möjliga förslag etc.
2013-12-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
Bumpar min egen tråd för hoppas på svar

Om det var 2 veckor sedan du tog din sista dos så tror jag att det går fint för dig
2013-12-10, 17:41
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elterrible
Om det var 2 veckor sedan du tog din sista dos så tror jag att det går fint för dig

Får hoppas på det =)
Får reda på hur det gick denna veckan men bör gå bra.
2013-12-10, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Du kan vara lugn, på stickor har de ett högt tol värde så har du tagit sådana små doser så är du säkert ren på tre dagar, vissa som jag vet har varit ren dagen efter de tagit ca 0.4-0.8 mg Buprenorfin (Temgesic då i dessa fall)
Men alla bryter ner denna substans olika, //Efter en vecka är du absolut heeelt ren!!!!
// Mvh tem04

Långt efter du svarat, glömde bort att kika. Men tackar för svaret och hoppas du har rät!
2013-12-16, 15:12
Medlem
Laughinglasts avatar
Hej!

För min väns vädjan måste jag även fråga här för han är sjukt nojig att han kommer bli tagen. Han ska göra salivprov imorgon men rökte cannabis för 19 dagar sedan (dagligt bruk).

Frågan är kommer han att klara testet? Även om den kommer skickas vidare på analys?

Försök svara så fort som möjligt, tack!
2013-12-16, 16:38
Medlem
Harvardprincetons avatar
I svenska standardtester kollar man efter följande:

Amfetaminer
Opiater (morfin, heroin)
THC (hasch / gräs / cannabis)
MDMA (ecstasy, MDA, MDEA)
Bensodiazepiner (Rohypnol / flödder, diazepam, nitrazepam osv)
Kokain

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in