Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
Men är du cp eller? Antingen demonstrerade dom tillsammans med våldsverkare eller så gjorde dom inte det. För övrigt gick ju hela jävla gänget samlade igår över torget mot SMR-gruppen och skanderade sina infantila slagord. Varför gjorde dom det? Om dom var fredliga hade dom väl lämnat torget (vilket ett fåtal faktiskt gjorde)? De var tydligen sugna på lite sammandrabbning trots allt.
Jag har blivit kallad betydligt värre saker genom åren. Sjukdomsdiagnoser är liksom standard från folk som inte klarar av att argumentera i sak.
Eller så är det oroväckande att jag i 3 inlägg konstaterat att du använder guilt by association utan att du reagerar på det själv. Det fetmarkerade är inte att argumentera i sak, det är ett logiskt felslut. Tror man på något så förutsättningslöst som du gör, utan att inse de allra enklaste av sanningar, är man inte frisk. Men jag vill inte ha något anklagande i det utan uppmanar dig snarare att uppsöka hjälp.
Det är helt i sin ordning att följa efter nazistmobben som just attackerat en och skandera "inga nazister på våra gator". Kanske inte om man är ute efter att slåss med dem, men nu var det ju rätt få som faktiskt gjorde det.