2013-12-16, 12:35
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Vad som slår mig är att dessa människor har extremt unga flickvänner. Hur kan det komma sig?

De har ungefär samma intellektuella nivå.
Citera
2013-12-16, 12:52
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
De har ungefär samma intellektuella nivå.

Jo, det har du säkert rätt i och det förklarar varför killarna söker sig till unga tjejer. Men tjejerna borde kunna hitta killar i sin egen ålder. Vad är det som får en tjej i 20-årsåldern att falla för en småfet 35-åring med tvivelaktig bakgrund?
Citera
2013-12-16, 12:57
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Jo, det har du säkert rätt i och det förklarar varför killarna söker sig till unga tjejer. Men tjejerna borde kunna hitta killar i sin egen ålder. Vad är det som får en tjej i 20-årsåldern att falla för en småfet 35-åring med tvivelaktig bakgrund?

att någon är småfet är väl av mindre betydelse i sammanhanget, men unga tjejer är väl oftast rebelliska av sig, söker sig till "farliga killar".. sedan är unga trosor lättmanipulerade också så.
Citera
2013-12-16, 12:57
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Någon som ska stalka dom när de är ute på fältet på onsdag?

De åtalade har avböjt att vara med på synen, den är inte obligatorisk.
Citera
2013-12-16, 13:00
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imonlysixteen

Jaha.. då är det väl ingen mening.
Citera
2013-12-16, 13:01
Medlem
Imonlysixteens avatar
Hahaha jag mailade tingsrätten och ville veta schemat för veckan, och dom svarade att målet var avslutat??? Herregud, vilken koll dom har.
Citera
2013-12-16, 13:18
Medlem
Novamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Men jösses, nu får du väl lugna ner dig. DB älskade den där hunden som om den vore hans egna barn. Vad skulle han möjligtvis kunna "tjäna" på att slå ihjäl honom???
Det var ett av de vidrigaste o mest puckade uttalanden i hela tråden.

DU har säker rätt i att hunden "dog" av en slump blev ihjälslagen(?!) vid just denna tidpunkten.
Inte så, men jag hade inte blivit de minsta förvånad om han hade gjort sig av med sin hund för att rädda sitt skin. Riktiga luffare ALLA 3!

Viist de var en långsökt tanke, men de slog mig när jag läste Fuppen och ett vittne sett två killar med en hund som likanr DB´s, och sen får m,an höra att hunden blivit ihjälslagen, känner Inte någon som fått sin hund ihjälslagen, klart man reagerar och tycker de var märkligt!!
Citera
2013-12-16, 13:32
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novami
DU har säker rätt i att hunden "dog" av en slump blev ihjälslagen(?!) vid just denna tidpunkten.
Inte så, men jag hade inte blivit de minsta förvånad om han hade gjort sig av med sin hund för att rädda sitt skin. Riktiga luffare ALLA 3!

Viist de var en långsökt tanke, men de slog mig när jag läste Fuppen och ett vittne sett två killar med en hund som likanr DB´s, och sen får m,an höra att hunden blivit ihjälslagen, känner Inte någon som fått sin hund ihjälslagen, klart man reagerar och tycker de var märkligt!!

Vad jag läste om hunden senast är det att hunden var hos DBs chef och attackerade chefens dotter, därav blev den ihjälslagen av chefen.
Citera
2013-12-16, 13:38
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Hahaha jag mailade tingsrätten och ville veta schemat för veckan, och dom svarade att målet var avslutat??? Herregud, vilken koll dom har.

Det fortsätter imorgon, då bl a flashbackaren är kallad att vittna.
Citera
2013-12-16, 13:43
Medlem
Citat:
måste väl va ett bra sätt att "knäcka" fram sanningen.
att tvinga dit dom menar jag...
Citera
2013-12-16, 15:21
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
att någon är småfet är väl av mindre betydelse i sammanhanget, men unga tjejer är väl oftast rebelliska av sig, söker sig till "farliga killar".. sedan är unga trosor lättmanipulerade också så.

Det är väl en viss typ av (unga) tjejer som söker sig till farliga killar. Inte tjejer i allmänhet, oavsett ålder. Jag tror att vi kan enas om att det klientel som de tre åtalade tillhör, lockar samma klientel av tjejer. Kaka söker maka Det är väl inte direkt några kärnfysiker till brudar...
Citera
2013-12-16, 15:27
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Vad jag läste om hunden senast är det att hunden var hos DBs chef och attackerade chefens dotter, därav blev den ihjälslagen av chefen.

Vad yrar Du om ????????????????????????

Då har Du inte läst utan snarare drömt............
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in