2013-12-16, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
obeskrivligt korkat. vem i SMR kläckte den briljanta idén att rusa in som en hop hunner i en tillståndsgiven, fredlig demonstration? hur mycket politiskt arbete av andra nationella grupperingar har man inte raserat nu. så sanslöst korkat så det finns inte.
.

Jag är inte lika säker på att det är så korkat som du skriver. Tänk om det vore så att vänsteraktivister år efter år får demonstrera fredligt och själva attackerar SD t ex och nationalistiska demonstrationer. Vad för signaler sänder det? Jo, att alla i samhället "accepterar" och står bakom en sådan ordning. Så på något sätt är det nog en poäng för dessa grupper i att jävlas. Även om det är utifrån ytterst små resurser.
Citera
2013-12-16, 13:01
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Inte praktiserar herrn raslära?

Har själv "vikar" i hårfästet så jag började genast gråtrunka när jag läste ditt inlägg. Jag har postat bilder på mig själv här på Flashback. Det skulle du aldrig våga.

Mvh
Jag tror då inte på raslära men jag finner det lustigt att de som gör det inte sällan inte är vidare estetiskt tilltalande.

Om herrn tar sig en titt i bildtråden så kommer denne finna bilder på mig. Måste erkänna att det inte krävde något särskilt mod.
Citera
2013-12-16, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanylKenneth
Kom igen nu! Vi har 100 sidor med inlägg, och fortfarande ljugs det om "vanliga människor" påtända afaiter med kniv i fickan är fortfarande inte normala människor. Inte heller är Unga arga Kommunister vanliga människor.

Och till slut SMR är inga vanliga människor heller. Så vi kan sluta påstå att det var några vanliga människor på plats. Fanns ett gäng barn som tagits med av omdömeslösa föräldrar som använder barnen för politiska ändamål (Marxism och extrema våldsrörelser). Men detta borde socialen eller barnavårdsmyndigheterna ta tag i.

Jag re-postar mitt inlägg från s 109 och kommer göra det igen tills ni patetiska sopor ger er:

Det var en demonstration mot nazistisk verksamhet i Kärrtorp. Den demonstrationen organiserades av nätverket Linje 17 som bedriver olika typer av politisk verksamhet längs gröna linjen. Det var utlyst som en fredlig protest mot nazistiskt klotter bland annat. Den drar givetvis en del folk eftersom människor i allmänhet inte gillar nazister. Många tar med sina barn. Många pensionärer kommer dit. Givetvis kommer också organiserade antifascister dit, inställda på att gå på en fredlig demonstration men samtidigt beredda på att någonting skulle kunna hända. SMR är som bekant varken särskilt populistiskt inriktade eller särskilt glada över att folk protesterar mot dem.

De organiserade antifascisterna tycks ju (och detta är en uppskattning eftersom ingen vet förutom de själva) ha utgjort 5 procent av demon eller nått liknande. Det var människor som, tack och lov, var beredda att kniva en nassejävel om det skulle behövas.

Det var alltså inte en demo med BARA barnfamiljer och pensionärer men de utgjorde den STORA MAJORITETEN.
Citera
2013-12-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Du har ju uppenbarligen ingen koll på dom här miljöerna och vilka arrangörerna är och vilka dom sympatiserar och samarbetar med. Man visste att våldskommunisterna skulle deltaga och att dom är beväpnade, hur fan kan du få det till en fredlig tillställning och hur fan kan du friskriva arrangörerna och dom övriga deltagarna från det ansvaret? Moralkollaps.

Vilka "man"? Alla de som var på plats, Körrtorpsborna, visste de att AFA/RF hade folk på plats? Jeez du måste ju vara helt bränd i hjärnan...
Citera
2013-12-16, 13:02
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
men sluta nu med ditt jävla halmgubbecirkelresonemang. med få variationer har du skrivit samma sak på varenda sida i den här tråden. dom är "skyldiga till att ha gått i en demonstration" och därför fick de skylla sig själva. OK.
Vad yrar du om? Menar du att vuxna människor inte är ansvariga för sina handlingar och ska stå för sina kommunistiska övertygelser?
Citera
2013-12-16, 13:03
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Linje 17 som organiserade det hela är ett kommunistiskt nätverk.
http://forsjutton.se/?page_id=2

Jag ser inget som tyder på att de är kommunister. Utveckla.
Citera
2013-12-16, 13:03
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Wow, här kommer någon med sanningen, äntligen!

(FB) JUST NU: Konfrontation med extremvänstern i Kärrtorp!

Ingen förnekar att dessa vänsterextrema grupper inte var representerade på demonstrationen, det jag efterlyser är bevis för att AFA eller RF var överrepresenterade på demonstrationen. För mig ser det ut som vanliga människor i alla åldrar. Mestadels.
Det var regimtrogna "anti-rasister" som med en varierande grad av aningslöshet och illvillighet understödde en destruktiv utveckling för svenska folket. Jag tror vi alla kan vara överens om att sådana typer förtjänar skit.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-12-16 kl. 13:07.
Citera
2013-12-16, 13:04
Medlem
Barringtons avatar
Hela grejen med "knivhuggen" är propaganda från nordfronts sida. Hade någon knivhuggits hade denne inte stått på bilder utan förts till sjukhus mycket fortare. Handlar snarare om sticksår sedan man blivit träffad av flagg-toppar och pinnar och andra SMRares sköldar när de storma fram.
Citera
2013-12-16, 13:04
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Ge mig bevis för att "Linje 17" är militanta.
Räcker det med att man tågar med militanta kommunister? Eller var det bara krypande spädbarn där igår som inte kan hållas ansvariga för sina handlingar?
Citera
2013-12-16, 13:06
Medlem
Barringtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Jag re-postar mitt inlägg från s 109 och kommer göra det igen tills ni patetiska sopor ger er:

Det var en demonstration mot nazistisk verksamhet i Kärrtorp. Den demonstrationen organiserades av nätverket Linje 17 som bedriver olika typer av politisk verksamhet längs gröna linjen. Det var utlyst som en fredlig protest mot nazistiskt klotter bland annat. Den drar givetvis en del folk eftersom människor i allmänhet inte gillar nazister. Många tar med sina barn. Många pensionärer kommer dit. Givetvis kommer också organiserade antifascister dit, inställda på att gå på en fredlig demonstration men samtidigt beredda på att någonting skulle kunna hända. SMR är som bekant varken särskilt populistiskt inriktade eller särskilt glada över att folk protesterar mot dem.

De organiserade antifascisterna tycks ju (och detta är en uppskattning eftersom ingen vet förutom de själva) ha utgjort 5 procent av demon eller nått liknande. Det var människor som, tack och lov, var beredda att kniva en nassejävel om det skulle behövas.

Det var alltså inte en demo med BARA barnfamiljer och pensionärer men de utgjorde den STORA MAJORITETEN.

Framgår fortfarande inte vem eller vilka som "knivats". Rubriceringen är dessutom inte längre mordförsök så var det någonsin tala om en kniv så måste det varit en mycket kort och liten sådan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Du har för låg IQ för att begripa att Motståndsrörelsen IRL-trollade igår. Deras mål var inte våld utan att genomföra en utstuderad propagandaaktion. Läs tråden för fan jävla mongo.

HAHAHAHA! Jag vet inte om du skojar eller är helt pantat

Har du läst tidningarna?! Pratat med människor? Det här har lett till att vänstern återigen för första gången sen 90-talet är legitima att anfalla nazisterna hejvilt igen, och att absolut ALLT som någonsin kunde varit positivt med SMR och deras likar (SVP o co) i folkets ögon nu är borta.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Första gången nationalister genomför en antikommunistisk motdemonstration. Polisen griper och anhåller SAMTLIGA aktivister (händer aldrig med vänsterextremister trots hundratals mer våldsamma aktioner). Media klagar trots detta på polisens agerande. Andra nationalistorganisationer går kommunisternas ärenden genom att istället för att belysa dubbelmoralen ta avstånd från SMR. Allt är bara helt bisarrt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in