2013-12-15, 23:16
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inglorius-bastard
Oroväckande. Antingen har SMR börjat knarka eller så har de blivit köpta av juden. Varför bete sig som värsta Hollywoodnazisten och spela våra motståndare i händerna?

Nazisterna har väl alltid hållit på med amfetamin. Inte för att jag vill jämföra dagens nynazister/untermenschen med Wehrmacht men hela armen gick på dunderhonung back in the day. Till och med Hitler injicerade dagligen sitt metamfetamin. Psykosen och vanföreställningarna år hand i hand med nazismen.
Citera
2013-12-15, 23:17
Medlem
SMR visar sitt sanna ansikte och attackerar barnfamiljer och vanliga svenskar. Modigt SMR....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J87333
Om t.ex. AIK-fans hade gått ut med "vi samlas inför matchen för att krossa djurgårdarna. Och Firman skulle komma till evenemanget skulle jag inte ta med ett barn dit, nej. Skulle du?

Med en sån här liknelse är la demonstrationen matchen och inte huligan fighten utanför arenan?

Låter som SMRs medlemmar är stora tuffa killar som inte tvekar på att kasta in saker bland barnfamiljerna och pensionärerna istället för att locka ut RF och AFA till en jämn fight!
Citera
Medlem
Vikingablod76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maper74
Det samma

Mvh
Vänsterröstare

Gå då in på dessa sajter och kom sedan tillbaka med vad du kan läsa där om kriminalitet bland utrikes födda, kostnaderna för asylinvandringen samt biståndsbudgeten. Berätta sedan hur mycket en svensk sjuksköterska tjänar, hur många artiklar du hittar om usel äldrevård under 2013 samt hur mycket pengar skolan och sjukvården saknar. Berätta sedan hur länge det sett ut så.

Är du efter det fortfarande en vänsterkrok så är du bara okunnig.
Citera
2013-12-15, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J87333
Om t.ex. AIK-fans hade gått ut med "vi samlas inför matchen för att krossa djurgårdarna. Och Firman skulle komma till evenemanget skulle jag inte ta med ett barn dit, nej. Skulle du?

Var och vem gick ut med information att "vi ska samlas och göra upp idag" inför dagens händelser?
tveksam till att det hände, men skulle gärna se vad du har sett den information som du påstår finns
Citera
2013-12-15, 23:20
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibjorn
...och inte du!

Nej, den makten har jag inte då jag inte är någon ledarskribent...

Oerhört trist att vi fått denna utveckling.
Citera
2013-12-15, 23:25
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Något som slog mig är hur fula en stor del av nynazisterna är. Tjockisar, dåliga hårfästen, folk som ser ut som råttor eller bara lite smått horiga ut. Poliserna på plats utgör ju betydligt bättre exempel på ubermenchen.

Titta på dem...
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp2.jpg
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp3.jpg

Men bara för att man är en ensam gråtrunkare som råkade vara mobbad i skolan för att man är tjock, eller i alla fall plufsig i ansiktet, så ska man inte ge sig på vanligt folk. Det vore gott om någon i tråden kunde förklara varför man kastade stenar in i folksamlingen.

Inte praktiserar herrn raslära?

Har själv "vikar" i hårfästet så jag började genast gråtrunka när jag läste ditt inlägg. Jag har postat bilder på mig själv här på Flashback. Det skulle du aldrig våga.

Mvh
Citera
2013-12-15, 23:25
Medlem
Det är ju inte första gången som SMR bär kniv på deras aktiviteter.
Citera
2013-12-15, 23:27
Medlem
SIAs avatar
Det roligaste i allt detta. Är ju att SMR lyckades åka på rejält med dyngspö också, de har liksom inte lyckats på något plan.

De har 1. gjort bort sig fullständigt genom att ge sig på en fredlig demonstration med vanliga barnfamiljer
2. åkt på råpisk av de som var på demonstrationen

Dags att lägga ned verksamheten grabbar.
Citera
2013-12-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenVadSaDuNu
SMR visar sitt sanna ansikte och attackerar barnfamiljer och vanliga svenskar. Modigt SMR....

Ja utmärkt , nu har de kanske väckt det gamla gardet som somnat i soffan i tron att de har frihet , jämlikhet och broderskap i korgen .. Dags att vakna nu. Särskilt gäller de yngre människor som inte accepterar denna galenskap, idioti idéer och människofientliga språk längre. Och de är ganska många.
Citera
2013-12-15, 23:29
Medlem
SvFrians avatar
Lite mer übermenschen^^
http://i.imgur.com/WOZdHIX.jpg
Senast redigerad av SvFrian 2013-12-15 kl. 23:31.
Citera
2013-12-15, 23:31
Medlem
J87333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Var och vem gick ut med information att "vi ska samlas och göra upp idag" inför dagens händelser?
tveksam till att det hände, men skulle gärna se vad du har sett den information som du påstår finns

Skrev inte samlas och göra upp. Gjorde liknelsen med "krossa rasismen". Och att RF öppet visat att de ska dyka upp, samt av0 arrangören visste om det då han gillat att t.ex. D.M. skulle komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in