2013-12-15, 22:58
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Ok tro fortfarande inte på det vad skulle en ester som testo d ligga på då?
55%?

Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Skriv en bra source på ditt då Inte ett standard forum bara. Väntar nästan på BengtzZ kommer in med facit

"En dos på 250 mg testosteronenantat motsvarar 180 mg testosteron. "
(FB) Fass
(FB) Fass

edit: 72% kan jag tillägga!
Senast redigerad av civilpolisen 2013-12-15 kl. 23:05.
Citera
2013-12-15, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av civilpolisen
"En dos på 250 mg testosteronenantat motsvarar 180 mg testosteron. "
(FB) Fass
(FB) Fass

edit: 72% kan jag tillägga!

Fick samma ide, så kollade Nebido 63,16% är rent testo enligt FASS.

+2% på Testo E och -1% på Testo D ifrån vad W6 skrev då.
Men fortfarande, hur kan det finna så otroligt skilda siffror? Mina var åt helvetet (använder dem aldrig ändå) men W6s var jävligt nära, men fortfarande fel. Det är ju ändå teori allting enligt mig. Siffrorna ska ju aldrig kunna ändras så om 10 000 forskare gör vars ett utlånade
Citera
2013-12-15, 23:29
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:

Men fortfarande, hur kan det finna så otroligt skilda siffror? Mina var åt helvetet (använder dem aldrig ändå) men W6s var jävligt nära, men fortfarande fel. Det är ju ändå teori allting enligt mig. Siffrorna ska ju aldrig kunna ändras så om 10 000 forskare gör vars ett utlånade

Skönt. Allt jag sett innan har enan luggit mellan 70-73 på o det visar sej stämma ok.

Som du säger är det mkt märkligt att det skiljde så mkt
Känns bra att det jag postade låg så nära sanningen.

Om man skulle hoppa på testo så vore det skit om det försvann så mkt som 45% i estervikt
Citera
2013-12-15, 23:30
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:

det räcker ofta att ingen protesterar när en känd medlem säger något för att det ska bli en sanning, sen har alla varandra som källa och tillslut vet ingen var det kom ifrån. hur det finns olika siffror över hela internet vet jag inte .
Citera
2013-12-16, 00:03
Medlem
Ska kicka igång en 20/50 anavarkur snart. Tycker ni att pct är nödvändigt? Gör det mer nytta än skada om jag slänger in lite nolva i ett par veckor efter kur?
Citera
2013-12-16, 04:11
Medlem
sedans avatar
Samma diskussion gällande estervikt är också här och framåt.
Citera
2013-12-16, 05:06
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilpolisen
Så med ny formel får walle 110mg testo.
Ja, kostnaden bör vara löjlig men walle har ju bara råd med 1 vial . Och innan löning tar hans pengar slut så då lär han sig av snubben i gränden att det går lika bra att tvätta sprutor och kanyler med tvål. nästa dag får vi läsa om förödelsen på löpsedlarna. nolva och letro är så dyrt så det struntar walle i.

har man inte råd att köpa mer än 10ml testo så ska man inte kura. kostnaderna kommer blir mer.

min enkla kur kostade ca 5000kr
50ml testo e 250mg
50st dbol 10mg
12500ui hcg
80st nolva 20mg
30st letro, 2,5mg
nål, kanyl
cutisoft wipes
handdesinfektion
plåster
fraktavgifter

och det viktiga att allt testo bundet till SHGB inte blir fritt, dvs aktivt vill du inte bemöta?

Du känner inte själv hur löjligt det börjar bli när du raljerar fritt om walles ekonomi såsom du var hans egna bankman? Å varför skulle vi bry oss om vad din kur kostade? Min kostade inte ens 2 lax för 16 veckor + PCT. Exakt. Det säger dig ingenting heller.

Walle kan visst åka 250mg testo e EW i 10 veckor å få resultat. Sen om du tycker att de resultaten inte är värt besväret är en annan femma. Walle kanske inte vill bli rossig utan bara få hjälp att bli lite grövre. Håller dock med om att upplägget inte är ultimat.
Citera
2013-12-16, 07:39
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Ska kicka igång en 20/50 anavarkur snart. Tycker ni att pct är nödvändigt? Gör det mer nytta än skada om jag slänger in lite nolva i ett par veckor efter kur?

Skulle råda dig att köra iaf 40mg.

Och ja pct är alltid bra efter kur. Förstår inte hur det kan göra mer skada.
Citera
2013-12-16, 12:18
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Skulle råda dig att köra iaf 40mg.

Och ja pct är alltid bra efter kur. Förstår inte hur det kan göra mer skada.
Vad jag upplevt så anses det vara onödigt med pct på amerikanska forum, möjligtvis därför frågan uppstod.
Citera
2013-12-16, 12:30
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Samma diskussion gällande estervikt är också här och framåt.

yes jag postade samma då men v-87 läste nog aldrig det

mvh
Citera
2013-12-16, 13:25
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Vad jag upplevt så anses det vara onödigt med pct på amerikanska forum, möjligtvis därför frågan uppstod.

Vad är definitionen av "nödvändigt" i denna situation då? En PCT hjälper din återhämtning vilket resulterar i att du behåller mer av dina ökningar.

Men kör utan PCT, du. Man gör vafan man vill.
Citera
2013-12-16, 13:29
Medlem
Tja jag kör e4d sustanon 250 och och kör bara på låret. ALLTID dagen efter när jag injicerat så har jag haft sjukt ont! Men idag känner jag fan ingenting. Har jag injicerat fel? (i fettvävnad eller nått?)
Det var min 7:e injektion förresten. Tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in