2013-11-16, 00:08
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Du får även ta i beaktande att winnar är en av de allra svagaste AAS så det är väl inga "hulk-effekter" du förväntar dig?

Brukar köra winnar i slutet av en kur för att göra av med lite vätska och bli lite mer fast i kroppen.
Jo winnar är bland de svagaste..
Citera
2013-11-16, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Jo winnar är bland de svagaste..
Snarare en av de värsta.
Citera
2013-11-16, 15:04
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Det är så skönt att se att vi alla är så överrens om winnar ;-)

Zeus läxade upp mig i nån tråd när jag hävdade att winnar var hyffsat milda.

Här får jag höra att de är sjukt klena och samtidigt motsatsen...

I Bengtzz klassiska tråd sägs det att winnar karaktäriseras av "enorm styrka"

Talar vi om olika saker? Som jag förstått så är ju winnar väldigt lågandro, är det därför de sammanknippas med att vara milda? Man bloatar inte och bieffekterna är leder men mest osynliga sådana som blodfetter, lever osv
Citera
2013-11-16, 15:08
Medlem
Gymmes avatar
Winstrol är stark om man talar om orala.
Jävla bro-science i denna tråden ibland.
Citera
2013-11-16, 15:24
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Snarare en av de värsta.
Jag menar givetvis det motsatta.var ironisk men det är dumt o vara det då många misstolkar det som skrivs här.
Senast redigerad av BlueEyedDevil 2013-11-16 kl. 15:26.
Citera
2013-11-16, 20:01
Medlem
Hej satte mina 2 första stick för några timmar sedan nu har ett av injektionsstället blivit en liten knöl gör inte speciellt ont men svider lite. är ej rött eller så.kanske en dum fråga och det är säkert inte farligt men "better safe than sorry"

är detta en abcess? eller något annat farligt?
Citera
2013-11-16, 20:16
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Jag menar givetvis det motsatta.var ironisk men det är dumt o vara det då många misstolkar det som skrivs här.
Ha ha bra där.....
Citera
2013-11-16, 22:05
Medlem
different_trips avatar
När brukar ni uppleva er dipp när ni går av?

Har kört 500/500 testo/deca e5d och stack för sista gången för 4 veckor sedan idag, känner knappt någon skillnad på gymmet och ingenting i "vardagen". Har kört något år non-stop innan dess.

Har inte kört någonting extra, ingen hcg, clomid eller nolva. Zip.
Citera
2013-11-17, 01:28
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insane-clown
Hej satte mina 2 första stick för några timmar sedan nu har ett av injektionsstället blivit en liten knöl gör inte speciellt ont men svider lite. är ej rött eller så.kanske en dum fråga och det är säkert inte farligt men "better safe than sorry"

är detta en abcess? eller något annat farligt?
Det är lugnt, troligen att du har rispat muskeln med nålen eller nått.
Citera
2013-11-17, 11:45
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
När brukar ni uppleva er dipp när ni går av?

Har kört 500/500 testo/deca e5d och stack för sista gången för 4 veckor sedan idag, känner knappt någon skillnad på gymmet och ingenting i "vardagen". Har kört något år non-stop innan dess.

Har inte kört någonting extra, ingen hcg, clomid eller nolva. Zip.
Första månaden är ingen fara. 2-3 månader så kommer det förmodligen kännas av ordentligt.
Citera
2013-11-17, 12:06
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Första månaden är ingen fara. 2-3 månader så kommer det förmodligen kännas av ordentligt.

Ska bli intressant att se vad som händer, har aldrig upplevt att kulorna påverkats nämnvärt och det vita guldet har alltid varit lika mycket och haft rejält tryck.

Nåja, blir det jobbigt får jag märka en burk med "Holy shit" och lägga i sockerpiller, för placebo is king!
Citera
2013-11-17, 12:52
Medlem
VitPortions avatar
dboll kur 20/50

Tjena har bara nåra snabba frågor.. är inne på min nu tredje dboll kur andra kuren på samma märke. Sist ja körde minns jag att jag hade ont / var öm i bröstvårtorna men körde på ändå. Nu när ja e inne på min 10e dag känner jag återigen denna smärta. Kan man köpa hem nolva och köra samtidigt som kuren? Då jag inte vill hoppa av, eller ska ja bita ihop och köra?
det är inte gyno då jag haft å känner igen känslan i niplesen. Lite ömt å har en liten kula som jag har normalt fall också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in