2013-12-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Jag tror nog min uppskattning är lite närmare sanningen än din.
Lever flertalet U-landsinvandrare på bidrag så är det ganska uppenbart att det kostar pengar,
stora pengar. Man behöver inte lyssna på nollan Åkesson för att inse det, det räcker
med sunt förnuft.

Du tror alltså på Åkessons "Vi sparar över 100 miljarder!"?
Du tänkte aldrig på att när han räknade ut det så glömde han alla drygt 100 miljarder som invandrare bidrar med till staten.
Du är ju bara ett ytterligare bevis på att rasister är lägre utbildade och ointelligenta, eftersom du inte förstår detta.
Citera
2013-12-13, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfukingskal
Du tror alltså på Åkessons "Vi sparar över 100 miljarder!"?
Du tänkte aldrig på att när han räknade ut det så glömde han alla drygt 100 miljarder som invandrare bidrar med till staten.
Du är ju bara ett ytterligare bevis på att rasister är lägre utbildade och ointelligenta, eftersom du inte förstår detta.
Jag tror nog att vi tjänar mer på en invandring enbart från andra västerländska länder, när vi behöver arbetskraft, än en okontrollerad massinvandring från Mellanöstern och Afrika, som vi dessutom erbjuder livstidsförsörjning för. Och nej, den informationen har jag inte tagit från Åkesson.

Och vad är det egentligen med er och det där "rasister-är-lägre-utbildade-och-ointelligenta"–argumentet? Måste ni använda det för att känna att ni har rätt? Högmod är uppenbarligen ett viktigt debattpoäng för er.
Citera
2013-12-13, 12:18
Medlem
HighHitlers avatar
Citat:
Iochmed att jag inte tycker att invandringspolitiken är vansinnig så förstår inte jag dig alls!
Mångfald splittrar folket. Det blir bara massa kriminalitet, fattigdom och misstänksamhet mellan grupperna.
Därför borde varje folk ha sitt eget land.
Därför är det vansinnigt att öka mångfalden med invandring.
Citera
2013-12-13, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighHitler
Mångfald splittrar folket. Det blir bara massa kriminalitet, fattigdom och misstänksamhet mellan grupperna.
Därför borde varje folk ha sitt eget land.
Därför är det vansinnigt att öka mångfalden med invandring.

I vissa länder i Afrika är det extrem fattigdom. Där finns det ursprungsbefolkningen och vita (rasister). Och ursprungsbefolkningen är fattiga för att rasisterna gör dom fattiga. Likadant i Sverige
Citera
2013-12-13, 14:12
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
I vissa länder i Afrika är det extrem fattigdom. Där finns det ursprungsbefolkningen och vita (rasister). Och ursprungsbefolkningen är fattiga för att rasisterna gör dom fattiga. Likadant i Sverige
Allvarligt talat, tror du på det där själv, eller trollar du bara? Hur gör svenskarna invandrarna fattiga genom att försörja dom med bidrag, gratis bostäder, gratis utbildning, gratis sjukvård och välfärd överhuvudtaget? Invandrarnas levnadsstandard har höjts med en miljard procent jämfört med deras länder som dom själva aldrig ens har lyckats bygga upp alls.

Sydafrika är ett bra exempel. Under apartheid var Sydafrika ett av Afrikas rikaste länder med hög medellivslängd för alla raser. Negrerna ökade sin population med tiotals miljoner människor under dom vitas styre. Sen negrerna tog över har ekonomin havererat totalt, medellivslängden sjunkit, ett folkmord mot vita har påbörjats och landet har nu flest våldtäkter i hela världen och enorm fattigdom.
Citera
2013-12-13, 15:07
Medlem
Selfcreateds avatar
Citat:

Ja visst, allt är den vita mannens fel, precis allt. Fan va trött man börjar bli på detta alltså, jag tycker nästan det börjar bli kul att kalla mig själv rasist och nazist, mjuka upp termerna, precis som negrerna gör med ordet nigger. Nigger är ju helt ok att säga bara du har en svart hy.

Kan det vara så att Afrika inte klarar av att klara sig själva? Den svarte mannen behöver hjälp? Klarar inte att stå på egna ben...måste ha den vita mannen som en pappa som tar hand om han.
Citera
2013-12-13, 15:17
Medlem
Citat:
Det är faktiskt mest negrerna som är rasistiska mot de vita i Afrika.
http://www.youtube.com/watch?v=6fzRSE_p1Ys
http://www.youtube.com/watch?v=avesKYQ3fFA
http://www.youtube.com/watch?v=hjWoE62PXRc

Men det faktumet är väl opassande då det fullständigt strider mot ert antivita "white guilt"-koncept, så ni måste förvrida det litet?
Citera
2013-12-13, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Det är faktiskt mest negrerna som är rasistiska mot de vita i Afrika.
http://www.youtube.com/watch?v=6fzRSE_p1Ys
http://www.youtube.com/watch?v=avesKYQ3fFA
http://www.youtube.com/watch?v=hjWoE62PXRc

Men det faktumet är väl opassande då det fullständigt strider mot ert antivita "white guilt"-koncept, så ni måste förvrida det litet?

Stämmer. Vita är enligt undersökningar faktiskt minst rasistiska och mest toleranta i världen. Det handlar bara om en falsk bild som media målar upp att rasism endast är något vita håller på med.

När jag var yngre förstod jag inte detta. Nu på senare år har jag förstått hur mycket media och Etablissemanget propagerar för att ge de vita all skuld för allt dåligt i världen.

Jag får inte ens vara stolt över det min ras har åstadkommit. Utan oss vita hade världen inte kommit längre än till högst tidig medeltid och det är fakta.
Citera
2013-12-14, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Stämmer. Vita är enligt undersökningar faktiskt minst rasistiska och mest toleranta i världen. Det handlar bara om en falsk bild som media målar upp att rasism endast är något vita håller på med.

När jag var yngre förstod jag inte detta. Nu på senare år har jag förstått hur mycket media och Etablissemanget propagerar för att ge de vita all skuld för allt dåligt i världen.

Jag får inte ens vara stolt över det min ras har åstadkommit. Utan oss vita hade världen inte kommit längre än till högst tidig medeltid och det är fakta.
Att de så kallade "antirasisterna" inte har insett att de i själva verket är antivita är ett mysterium. I deras virtuella värld finns bara den vita mannen i rollen som stora, stygga vargen medan negern, bögen och juden innehar rollerna som de tre små grisarna. Eftersom vargen är handligens "bad guy" så är alla rasistiska konflikter hans fel, medan grisarna är fullständigt harmlösa, oskyldiga och rara.
Citera
2013-12-14, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Att de så kallade "antirasisterna" inte har insett att de i själva verket är antivita är ett mysterium. I deras virtuella värld finns bara den vita mannen i rollen som stora, stygga vargen medan negern, bögen och juden innehar rollerna som de tre små grisarna. Eftersom vargen är handligens "bad guy" så är alla rasistiska konflikter hans fel, medan grisarna är fullständigt harmlösa, oskyldiga och rara.

Bra och enkelt förklarat. Den där "sagan" borde ju för fan till och med den mest idiotiske hjärntvättade PKisten/antivita personen förstå?

Jag hade en diskussion med en kvinna här om dagen som på riktigt tyckte det var mest humant att öppna alla landsgränser och sudda ut dessa. Jag blev påriktigt väldigt orolig för framtiden.

Att det finns folk som tycker så gör mig så extremt oroad att hjärntvätten är mer utbredd än jag trodde.
Citera
2013-12-14, 16:50
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Citat:
Dom betalar massa skatt, köper mjölk på ica, betalar bensin osv.
En afrikan, en kurd, en arab, en svensk, en norsk, en amerikan, en kines..alla har precis samma värde när dom föds. Ingen är mindre värd en någon annan. Väljer man dock att bli pedofil/våldtäktsman så har man inget värde och borde halshuggas eller sättas in på kåken på livstid.

Hur kan man tjäna på något vi lånar mångmiljardbelopp varje år för att det ska fungera?

Skulle du låna pengar för att kasta i elden?
Senast redigerad av TheAwesomeboy1993 2013-12-14 kl. 17:02.
Citera
2013-12-15, 21:34
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Kul att få sista ordet. Nä, men jag förstår inte alls hur dessa pk-människor tänker, om de nu tänker överhuvudtaget. De säger att vi inte skulle klara oss utan invandring, men hur förklarar de då att vi klarade oss så bra innan mångkulturen och att vi nu måste låna pengar för att allt ska fungera.

Nu känns det som att vi lånar pengar för att utbytet av vårt folk ska gå så smidigt som möjligt. När vi har blivit minoritet kan de sluta låna pengar och det får gärna utför då. De vill ha folk i ett mentalt järngrepp så länge som möjligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in