2013-12-15, 21:01
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiraffUtanNacke
Länk?

Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Länka!

Tror att det är denna. 0:26 in.
Citera
2013-12-15, 21:02
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Nej men du får väl ändå hålla isär det hela? Ja, AFA använder sig av hemska metoder mot privatpersoner, men idag agerade man i självförsvar. Någonting i Nassarna kan hävda att man gjorde idag. Idag anföll man, och nu kan man inte längre spela "vänstern-slår-oss-snälla-nazister"-kortet längre.

Det är utspelat. Färdigt.

Jag har hört så mycket lögner från extremvänsterns
håll så det är jävligt svårt att veta vad som är sant
eller inte. Skulle det vara sant så är det ett
förkastligt beteende från SMR's sida definitivt
inget jag ställer mig bakom för fem öre.
Senast redigerad av Tony Clifton 2013-12-15 kl. 21:11.
Citera
2013-12-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Alltså vem tar med sig barnvagn när man skall på en vänsterextremdemo? Det är ju så jävla dumt att man baxnar! Hur lät det i morse?
"Älskling jag skall på knivslagsmål med nazister nu men jag tar med mig lillbubbis så du kan vara hemma och softa"

För övrigt så tycker jag alla former av politiskt våld är ett misslyckande. Men allvarligt vänstern ni har hållit på så häri trettio år och nu är det plötsligt synd om er? Kom igen..

Motståndsrörelsen verkar vara ena jäkla galningar men dom har kulor i alla fall det är tydligt. Att köra när man har ett sådant numerärt tyder på mod.
De kanske såg att det mest var småbarnsföräldrar, pensionärer och vanliga svenskar i demonstrationen? Men dom underskattade tanten med rullatorn, för hon körde över dom..

http://img707.imageshack.us/img707/4264/motivator36772a3a9dd284.jpg
Citera
2013-12-15, 21:03
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Gay
http://hantisverige.wordpress.com/2013/12/15/henrik-arnstad-ska-ha-blivit-knivhuggen-under-sammanstotningarna-i-stockholm-i-dag/

Kan detta stämma?

Han är ju kapabel att twittra just nu alla fall.
https://twitter.com/arnstad
Citera
2013-12-15, 21:04
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Jag är inte vänster eller med i någon organisation, men som pappa om du kommer och hotar mina barn så skiter jag i om du är nazist, kommunist eller tensta gangster. Jag slåss till mitt sista andetag för mina barn. Hade jag hittat en kniv i tumulten hade jag även dödat en nasse, kommunist eller tensta gangster OM SÅ BEHÖVS.

Men för all del, fortsätt att hoppa på pensionärer, handikappade och barnfamiljer som demonstrerar emot nazism. Ni lär ju locka till er fler hjärnkirurger.

Ja men återigen vem tar med sig sina barn på en sådan här tillställning?! Då är man gravt efterbliven och bör förlora vårdnaden om kidsen! Vilka dårar på bägge sidor här alltså...
Citera
2013-12-15, 21:04
Medlem
GiraffUtanNackes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Tror att det är denna. 0:26 in.

Aha, tack. Vad perfekt det var, nästan som en film! Upp med högerhanden och sen få däng direkt haha. Var det inte någon som hade pissat på sig också?
Citera
2013-12-15, 21:05
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Jo när det är nazisternas tyngsta liga som ska dominera gatorna, och hela tiden hävdar att de själva plockar 10-15 rödingar åt gången och att alla rödingar är små taniga 16-åriga veganer, så är det kul när de knivhuggs och slås blodiga av just dessa rödingar.
Humor på hög nivå faktiskt
SMR lyckades dock ta fanorna från rödingarna. Det får la ses som en liten vinst. Tänk på att SMR var mycket färre än de andra.

Rödingar gapar om det ena och det andra men hur ni än gör så växer den nationella rörelsen eftersom de rådande omständigheterna kräver det.
Citera
2013-12-15, 21:06
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
De kanske såg att det mest var småbarnsföräldrar, pensionärer och vanliga svenskar i demonstrationen? Men dom underskattade tanten med rullatorn, för hon körde över dom..

http://img707.imageshack.us/img707/4264/motivator36772a3a9dd284.jpg

Äh det där är ingen vanlig gammal dam? Hon råkar nämligen vara en dödlig hemlig agent utbildat av Stalin på trettiotalet!
Citera
2013-12-15, 21:06
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Kolla på personen bakom lillen, hans haka får Abeles att framstå som liten .

Fann 3 till vänster om polisen en med cykel hjälm en med blå fleece och en tant som håller handen framför sin gubbe kan tänka mig att hon sa gör inge dumt nu göte
Citera
2013-12-15, 21:09
Medlem
Flandmans avatar
Vit-hatarna fick spö helt enkelt.

Använder ni våld får ni samma medicin tillbaka.
Citera
2013-12-15, 21:11
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
SMR lyckades dock ta fanorna från rödingarna. Det får la ses som en liten vinst. Tänk på att SMR var mycket färre än de andra.

Rödingar gapar om det ena och det andra men hur ni än gör så växer den nationella rörelsen eftersom de rådande omständigheterna kräver det.

Nej. Det är inte Capture-the-flag som gäller. Vi skiter väl förfan i fanorna. Det är politik det handlar om, och idag fick nassarna återigen smaka.
Citera
2013-12-15, 21:12
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
Vit-hatarna fick spö helt enkelt.

Använder ni våld får ni samma medicin tillbaka.

Det var nassarna som fick spö. Det var nassarna som åkte till sjukhus, blödde och pissade på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in