Citat:
Ursprungligen postat av
putte-mr-putte
Undrar om det inte kommer sluta med att det blir bråk mellan rf/afa och polisen, är säkert nått fån med fjällräven väska som kommer börja hetsa mot polisen för deras insats förra veckan
Inga bråk så långt ögat kunde nå. Inga uppenbara nassejävlar heller. Respekt till alla andra som var på Kärrtorps IP idag. Det var mäktigt och även om jag inte är nåt fan av vare sig Hip Hop-musik eller rap så är de artisterna och musikskaparna både mer innovativa och mer kreativa än idioterna som brölar om hur den vita rasen är på väg att gå under, att ni försvarar Sverige, att det pågår inbördeskrig och allt vad skit de sjunger inom Vit Makt-genren.
Intressant med nazistolpskottet som blev intervjuad i kvällspressen och som påstod att typiskt ariska egenskaper är hög intelligens, empati mm. Det är ju inte direkt intelligens och empati man förknippar med nassar överlag. Klart det finns intelligenta människor i de leden också men påfallande ofta ger de intrycket av att vara både obildade och rentav ointelligenta. Att majoriteten av svenska folket inte står bakom nazismens idéer är ju ett tydligt bevis på att de flesta normalbegåvade och verkligt intelligenta ser igenom era vansinniga tankar.
En annan sak angående dagens manifestation som jag vet att nazister, avpixlat, nordfront, fria tider, exponerat mfl alternativa nyhetsförmedlingar kommer förvrida till oigenkännlighet, är att den absoluta majoriteten av deltagarna inte tillhörde extremvänstern, AFA/RF, extrema feministgrupper eller dylikt. De flesta var tillsynes såna som jag själv - vanliga Svenssons som inte uppskattar nazism.
Där fanns gamla tanter och farbröder, vanliga knegare, politiker, musiker, skolungdomar, småbarnsföräldrar och andra som inte ser något nöje i politiskt våld från något håll. De flesta ogillar extremism i alla former, oavsett partifärg. Visst fanns där representanter och anhängare från extremvänstern men de var långt ifrån majoritet. Det är något som ni nassar vägrar inse. Antingen är man nasse och "upplyst" i er fantasivärld, eller så är man en våldsam, hjärntvättad, "svenskhatande" vänsterextremist eller en töntig mes-Svensson som bara hänger med och bildar svans till de mer hårdföra. De flesta av oss tillhör inte någon av kategorierna. Vi är bara vanliga människor med åsikten att demokrati är bättre än ert bevisligen icke-fungerande alternativ.
Politik som går ut på att söndra, separera och hata kan aldrig vara sund eller god även om ni påstår att ni gör det av kärlek till ert folk. Istället bör sund politik handla om kärlek och att förena människor. Vi lever inte så länge så varför ska vi spendera livet med att hata och se ned på människor som har en annan hudfärg eller som råkar vara födda i ett annat land. Det är trots allt inget val man gör. Jag valde inte att födas i Sverige. Jag råkade göra det och mina föräldrar råkar vara infödda svenskar. Gör det mig bättre och mer värd än någon som råkar födas någon annanstans? Man föds och man dör och det är det enda som är säkert. Vad man gör däremellan kan man dock välja. Vill man lägga all sin vakna tid på energikrävande hat eller kärlek?