Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
Det är både imponerande och tragiskt att en person som du som varit aktiv på FB i över tio år fortfarande tror på tvålar och lampskärmar och leker Bror Duktig när regeringen i Sverige anlitar uttalade svenskhatande folkmordsförespråkare och där dom judiskägda medierna bedriver skattefinansierad åsiktsregistrering och politisk förföljelse av oliktänkande. Idag går våldskommunister ut med knivar och ska demonstrera mot "rasismen" och du och andra hjon jönsar frivilligt självförintande med i det här spektaklet.
Vem har pratat om tvålar och lampskärmar och vad har min aktivitet på FB med nånting att göra? Sitter nassarna inne med hela sanningen? Gör de autonoma vänsterextremisterna det? Jag litar inte till 100% på någon av grupperna och bildar mig en egen uppfattning genom att läsa historia och ta del av vittnesmål från människor som upplevt helvetet som nazisterna ställde till med. Har du någon koll på vad jag skrivit tidigare så borde du veta att jag inte är något fan av den röda våldsideologin heller då kommunismen stått för åtskilliga miljoner människors lidande.
Jag tycker inte vi ska pyssla med åsiktsregistrering i det här landet. Däremot bör polisen såklart ha koll på politiska våldsverkare oavsett om de är vänster eller högerextrema. Däremot ogillar jag att det finns grupper som hackar nätkonton i syfte att avanonymisera olika skribenter. Åsikter måste folk få ha även om de är nog så skruvade och möjligheten att uttrycka sig anonymt på nätet bör vara en självklar rättighet.