2013-12-15, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Haha, jag lär rätta dig här. I det här fallet var det en nazist som blev knivhuggen, inte en människa. Och det är inte hemskt, det är något att fira!
Ni antirasister är så hjärntvättade och sjuka.
Ni klickar på gilla olika knappar, men blir helt galna om någon verkligen gillar olika(alltså inte vad ni blivit inpräntade att tycka är rätt) Ni vågar inte ens tänka tanken att tänka själva, ni är som barnen i the wall/pink floyd
Citera
2013-12-15, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av terreli
Hur kan du ens försvara dagens händelse? "Ge mig någonting som visar att ungdomar och äldre blivit utsatta?"
Skit på dig, jag har varken försvarat eller tagit avstånd från någonting. Helt enkelt eftersom jag inte vet vad som har hänt än. Att jag vill ha faktiska bevis och belägg för saker och inte bara litar på "vittnesmål" från organiserade svenskfientliga är såklart inget konstigt för den normalbegåvade.
Citera
Medlem
svallerbyttans avatar
Luktar som att det var en uppgörelse?
(FB) Nazister attackerar demonstration i Stockholm 15/12-13.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Ut med dej själv din jävla pajas. Eller törs du bara det när du har tagit en panna tjack och en näve stesolid?

Hade någon rört min familj, hade dem ångrat det. Känslan och hatet inom mig, är väldigt nära samma gräns. Så kom fram, bara kom. Nazesvin, att du ens försvarar dagens händelse. DIN JÄVLA SKAM
Citera
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Det är både imponerande och tragiskt att en person som du som varit aktiv på FB i över tio år fortfarande tror på tvålar och lampskärmar och leker Bror Duktig när regeringen i Sverige anlitar uttalade svenskhatande folkmordsförespråkare och där dom judiskägda medierna bedriver skattefinansierad åsiktsregistrering och politisk förföljelse av oliktänkande. Idag går våldskommunister ut med knivar och ska demonstrera mot "rasismen" och du och andra hjon jönsar frivilligt självförintande med i det här spektaklet.

Vem har pratat om tvålar och lampskärmar och vad har min aktivitet på FB med nånting att göra? Sitter nassarna inne med hela sanningen? Gör de autonoma vänsterextremisterna det? Jag litar inte till 100% på någon av grupperna och bildar mig en egen uppfattning genom att läsa historia och ta del av vittnesmål från människor som upplevt helvetet som nazisterna ställde till med. Har du någon koll på vad jag skrivit tidigare så borde du veta att jag inte är något fan av den röda våldsideologin heller då kommunismen stått för åtskilliga miljoner människors lidande.

Jag tycker inte vi ska pyssla med åsiktsregistrering i det här landet. Däremot bör polisen såklart ha koll på politiska våldsverkare oavsett om de är vänster eller högerextrema. Däremot ogillar jag att det finns grupper som hackar nätkonton i syfte att avanonymisera olika skribenter. Åsikter måste folk få ha även om de är nog så skruvade och möjligheten att uttrycka sig anonymt på nätet bör vara en självklar rättighet.
Senast redigerad av Cineasten 2013-12-15 kl. 20:07.
Citera
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Det stämmer exakt! Frågan kan väl vara varför den "snälla" våldsvänstern bär kniv på en fredlig manifestation?

Men är du efterbliven eller spelar du?
Demon var fredlig och folklig. Där fanns både barnfamiljer och pensionärer, OCH militanta antifascister som är beredda ifall några rabiata nazister skulle få för sig att komma dit och veva hejdlöst.

Tack och lov så var antifascisterna där idag
Citera
2013-12-15, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Samma sak händer ju VARENDA gång Sverigedemokraterna har en demonstration eller ett torgmöte. Då kastas det massor av smällare, bengaler, flaskor och stenar på oss. Det händer varenda gång. Denna hysteri kommer inte efter det, märklig dubbelmoral.

Kan bara instämma.

Jag säger som Fredrik Reinfeldt men riktat mot de s.k. antirasisterna. Sprider man hat mot stora grupper i samhället får man räkna med att man kan råka illa ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du menar bilden på de söta svenska flickorna? Ja jag tycker deras nordiska särdrag förtjänar att få finnas även i framtiden men deras pappa verkar ha offrat dem till mångkulturen så risken är stor att deras avkommor bastardiseras till oigenkännlighet med hjälp av kaosvarelser från tredje världen. Till din stora glädje antar jag eftersom du är anti-vit.
Nä flickorna klara sig nog utan dig, jag tänkte mer på de renrasiga nazisterna som tycktes vara nöjda med att ha fått på skallen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Är det teoretiskt möjligt att det stod vänsterextrimister i "den" folksamlingen ?

Är det okej att som extremist ställa sig bland barn och pensionärer och slänga ur sig glåpord till gatstenar/flaskor etc.. Och sedan kalla en motattack för en attack på barn och pensionärer dvs folket ?

Jag begriper faktiskt inte vad du menar? "slänga ur sig glåpord till gatstenar/flaskor etc"? Har någon förolämpat en gatsten? Tror du att dagens händelse gick till så här: 1. SMR råkade bara vara där. 2. AFA/RF skrek fula ord till dem och sprang sedan och gömde sig i folkmassan. 3. SMR var tvungna att attackera folkmassan.

Eller? Jag fattar inte hur jag ska tolka ditt inlägg. Får jag be om lite tydlighet.
Citera
2013-12-15, 19:59
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Ni antirasister är så hjärntvättade och sjuka.
Ni klickar på gilla olika knappar, men blir helt galna om någon verkligen gillar olika(alltså inte vad ni blivit inpräntade att tycka är rätt) Ni vågar inte ens tänka tanken att tänka själva, ni är som barnen i the wall/pink floyd

Fast jag tycker inte att rasfrämlingar är farliga. Det är min egna tanke. Jag ogillar nassar. Det är också min tanke.

Sluta ge mig tankar som du tycker ska vara mina.
Citera
2013-12-15, 20:00
Medlem
Väldigt missvisande rubrik. Var Linje17s demonstration(som dessutom hade tillstånd) som blev attackerad av SMR. Med nuvarande rubrik låter det som att båda parter hade bestämt tid och plats i förväg för att "göra upp".
Citera
2013-12-15, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Luktar som att det var en uppgörelse?
(FB) Nazister attackerar demonstration i Stockholm 15/12-13.

??? Du kan inte vara på riktigt? Det där var ju bland det mest bisarra jag läst i konspirationsväg. Lite som att fotbolls-VM 1958 aldrig skulle ha ägt rum...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in