2013-12-15, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Jag hoppas den fucking svennehoran dör.

OnT: Ifall rollerna hade varit ombytta och den knivhuggne var en "fiende", hur hade din nazireaktion varit? Som förutsett?

Äcklig rasist är vad du är.
Citera
2013-12-15, 17:51
Medlem
Det ska vara en person gripen för mordförsök vilken sida tillhör denne person?
Citera
Medlem
kaliberWilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Nu när vi pratar om hycklare, vilka är det som brukar lipa som små barn om odemokratiska vänsteraktivister som attackerar era demos? Och så kommer SMR och gör exakt samma sak? Då kan åtminstone inte SMR gråta som småflickor i fortsättningen när deras manifestationer blir attackerade.

Detsamma gäller alla andra nassar som brukar gråta om yttrandefrihet när de blir attackerade men hyllar den här typen av aktioner när de kommer från er. Kort sagt: den som är en hycklare bör ju inte kalla andra för hycklare.
Kunde inte sagt bättre själv. Hela kärnan i deras argumentation bygger bara på idioti och medvetna lögner.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaliberWille
Åh herre min gud. Dom ser inte friska ut. Zooma in bilden på nazisten längst till höger.
Haha... Vilka lirare. ser verkligen ut som några smarta typer.

De ser ju helt utvecklingsstörda ut. Och tjockisen har inte fått näsan sönderslagen än på den där bilden...
Citera
2013-12-15, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Idiotiskt att attackera en demonstration med fler deltagare när de är skyddade av polisen dessutom(kanske utan polisen inget problem). Förstår inte heller riktigt vad man vill uppnå med detta, sådana här demonstrationer är ändå helt meningslösa.

SMR kommer ju inte uppnå något med detta, pinsamt.

Identitarianismen är vägen framåt, släpp gamle Adolf
Jag tycker det var på tiden att de sk. "antirasisterna" fick smaka på sin egen medicin och de är rasistiska med mot "rasisterna", med tanke på vad de anser vara rasistisk, att man inte föredrar ju mer olikt något är svenskarnas hudfärg/religion/värderingar, alltså ju mer annorlunda desto bättre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaliberWille
Åh herre min gud. Dom ser inte friska ut. Zooma in bilden på nazisten längst till höger.
Haha... Vilka lirare. ser verkligen ut som några smarta typer.

Hur kan du utgå från om en person är smart eller inte från ett utseende? Låter lite väl fascistiskt?
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Det ska vara en person gripen för mordförsök vilken sida tillhör denne person?
Antagligen den som knivhögg en nationalist. Vilket alltså är röding.
Citera
2013-12-15, 17:53
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Hittade fler videor där man skyddar nassarna från motdemonstranter.

http://www.youtube.com/watch?v=DGfGrUZvYCc

Så nu vet du att man gör det också.

Påstod aldrig att vänstern aldrig motas bort av polisen bara att polisen motar bort nationalister vid demos. Tycker du förövrigt att det verkar som om SvP behövde skyddas från den där lilla skaran av fjuniga vänsterglin?
Citera
2013-12-15, 17:53
Medlem
nerdys avatar
Är det här förresten en del i SMRs nya mediastrategi? Att stoltsera med att de fick smaka idag.
De är ju typ stolta över att en av deras blivit knivhuggd.
Citera
2013-12-15, 17:54
Medlem
svallerbyttans avatar
Nu rapporterar nyhetsbyrån AP om det, så nu är det en världsnyhet.

Snygg dusch av tårgas ^^
http://www.mail.com/int/news/europe/2521032-swedish-police-detain-28-neo-nazi-attack.html
Citera
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Nu när vi pratar om hycklare, vilka är det som brukar lipa som små barn om odemokratiska vänsteraktivister som attackerar era demos? Och så kommer SMR och gör exakt samma sak? Då kan åtminstone inte SMR gråta som småflickor i fortsättningen när deras manifestationer blir attackerade.

Detsamma gäller alla andra nassar som brukar gråta om yttrandefrihet när de blir attackerade men hyllar den här typen av aktioner när de kommer från er. Kort sagt: den som är en hycklare bör ju inte kalla andra för hycklare.
Gnälls aldrig något om det från min sida. Tvärtom, jag gillar när vänsterextremister anfaller nationella manifestationer då de alltid får stryk samt de visar för åskådare vilka ovärda huliganäckel dem är.

Däremot är det en skillnad där. Nationalister går inte och demonstrerar under paroller som "Sverige för alla" "Värna om demokratin" osv. Ni påstår er ofta vara demokratiska, ickevåldsgrupper men trots det så anfaller ni (försöker iaf) nästan varje nationalistisk demonstration med våld. Ni är hycklare då ni påstår er vara en sak ni inte är. SMR är det inte då de aldrig hävdat något sådant. Fortsätt gärna skämma ut er.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Jag tycker det var på tiden att de sk. "antirasisterna" fick smaka på sin egen medicin och de är rasistiska med mot "rasisterna", med tanke på vad de anser vara rasistisk, att man inte föredrar ju mer olikt något är svenskarnas hudfärg/religion/värderingar, alltså ju mer annorlunda desto bättre.

Ur Expressen:
"Många barn och äldre tog skydd när folksamlingen attackerades. En kvinna berättar att hon tog med sig sex barn och sprang in i en matbutik.
– Jag sprang i väg med de här sex barnen som grät, säger Anna."

Ja de sex ungarna fick verkligen smaka på sin egen medicin...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in