2013-12-15, 17:44
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
http://www.svtplay.se/klipp/1677240/har-attackerar-nazister-den-antirasistiska-demonstrationen

Pixlade nazister The what?
Haha, dom har väl blivit helt stolliga och överkompenserar efter Expopressens totala debacle som blev idiotförklarat till och med av andra vanligtvis sociopatiska journalister.
Citera
2013-12-15, 17:46
Bannlyst
Hur illa skadad är den knivhuggne? Inte livshotande väl?
Citera
2013-12-15, 17:46
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polisbrickan
Jag hoppas för SMR:s skull att de inte använder Disqus på sin sida.

Kommentarerna till artikeln är som vanligt en räcka av Sagan om Ringeninspirerad prosa

https://www.nordfront.se/just-nu-konfrontation-med-svenskhatare-i-karrtorp.smr

Det här är en av mina favoriter, det logiska maskineriet har gått i baklås verkar det som.

...och här kommer ett ett poetiskt inlägg från en patriot som tydligen haft Gandalf som svenskalärare.

Jo, det där är en nasse som tror att Sabaton skriver kampsånger för Sverige. Texten kommer från låten Gott mit uns.
Citera
2013-12-15, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Samma bild utan pixel

http://hs10.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1305761554966?ts=302

Tack! Mitt tidigare inlägg om Hagberg kan bortses ifrån i och med den avpixlingen. Lustigt att dom inte använde sina vanliga sköldar och färger.
Citera
2013-12-15, 17:48
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atoutlemonde
Gillar vanligtvis SMR men förstår egentligen inte vad man tänkte när man likt en kamikaze-attack konfronterade vänsterextremisterna och andra svenskhatare, som dessutom var i numerärt överläge. Vad trodde man skulle hända liksom?

Tråkigt att höra att en SMR:are blivit knivhuggen. Hoppas aktivisten inte ådrog sig livshotande skador

Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Jag hoppas den fucking svennehoran dör.

OnT: Ifall rollerna hade varit ombytta och den knivhuggne var en "fiende", hur hade din nazireaktion varit? Som förutsett?
Citera
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Detta var förmodligen ett typo men är fortfarande ett bra exempel på hur skev du är.

Ja det var ett typo menade tredje största, hur du får det att gå ihop att ett typo visar hur skev jag är förstår jag verkligen inte.
Citera
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Enligt Nordfront var han vid gott mod när han fördes iväg i ambulans, så livshotande lär det inte vara, men ändå oerhört tragiskt, givetvis.
Citera
Medlem
Stackars barn som får stå ut med VUXNA MÄN som är på sandlådenivå såg att någon skrev något om indoktrinering .. Hållkäften är 99% att ungen som QUOTE har blivit indoktrinerad som antirasist är den som kommer vara lugn i framtiden medans stackars nasse ungen som fick stå ut med indoktrinering om en påhittad rasagenda kommer springa runt med mindrevärdskomplex och bete sig som en ryssfemma
Citera
Medlem
bl1nks avatar
Vad hände? De verkar ju inte ha gjort någon som helst skada? Kastat lite knallskott, vrålat lite och börjat fundera på om detta var så smart. De blir ju bortförda direkt ser det ut som på bilderna.
Citera
2013-12-15, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
När påstod jag det? Vilka är det som gråter störtfloder i denna tråd och på twitter mm? "Buhu nazzzzzarrna anföll en demo där det fanns barn och äldre buhu" När sanningen är den att ni på vänsterkanten gör detta hela tiden själva. Ni är och förblir som alltid, riktiga hycklare.

Nu när vi pratar om hycklare, vilka är det som brukar lipa som små barn om odemokratiska vänsteraktivister som attackerar era demos? Och så kommer SMR och gör exakt samma sak? Då kan åtminstone inte SMR gråta som småflickor i fortsättningen när deras manifestationer blir attackerade.

Detsamma gäller alla andra nassar som brukar gråta om yttrandefrihet när de blir attackerade men hyllar den här typen av aktioner när de kommer från er. Kort sagt: den som är en hycklare bör ju inte kalla andra för hycklare.
Citera
2013-12-15, 17:49
Medlem
kaliberWilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Samma bild utan pixel

http://hs10.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1305761554966?ts=302
Åh herre min gud. Dom ser inte friska ut. Zooma in bilden på nazisten längst till höger.
Haha... Vilka lirare. ser verkligen ut som några smarta typer.
Citera
2013-12-15, 17:50
Medlem
Bild på de vithatande AFA aktivisterna efter attacken..

http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/625.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in