2013-12-15, 14:50
Medlem
Bjornserkrs avatar
Jag känner inte Pär Sjögren, så jag är inte helt säker, men av det jag har hört/sett av honom så slår han mig verkligen inte som en "jiddrare".

Hans Twitter:

Citat:
Pär Sjögren ‏@Par_Sjogren 32m

Hej afa/RF , smakade asfalten bra? #kärrtorp
Citera
Medlem
Vad är det för pappskallar som tar med ungarna på en sån här demonstration..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlurpareN
Haha vilken idiotiskt tilltag, sämsta man kunde ha gjort om man nu är emot invandringen. Kunde nästan tro att det är vänsterfolk som ligger bakom detta för att öka engagemanget mot rasism.

Precis, är så fruktansvärt efterblivet och har man ett minimum av konsekvenstänkande förstår man att man bara spelar vänsterfolket i händerna.
Citera
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Ingen har väl någonsin påstått att SDL är en nationell organisation. Mig veterligen så är SMR, SvP, FNU nationella. Finns ju såklart fler organisationer men att försöka låtsas som att ND eller andra irrelevanta skitorganisationer är representativa är inte intellektuellt hederligt, ska jag ta upp maoisterna som exempel på svensk vänster?

http://www.youtube.com/watch?v=Kip7TifT5Ss

Där matar man bort antirasisterna som exempel.
Citera
Medlem
JapanKinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
När de var i korsningen vid byggfirman? Inte på mina foton iaf.

Nej, jag talar om det första skedet. Under tunnelbanebron när första sammandrabbningen sker. Då är det exakt 6 poliser på plats i gula västar. Möjligt att det kan vara fler, utan västar som inte går att tyda på videon.

Korsningen vid byggfirman låter jag vara osagt då mig veterligen inget av det materialet finns tillgängligt på video eller foto? Men du kanske kan bidra med en bild?
Citera
Medlem
Citat:
Skillnaden är att SD är framgångsrika och faktiskt inte delar de nationella ideologi utan en betydligt modernare och intelligentare nationalism.

SD är redan Sveriges största parti och kan mycket väl bli ett av de stora partierna, medans vänstern har gått bakåt sedan länge.

Verkligen? Jag trodde sossarna var störst. Men jag håller öppet för att du har rätt i din fantasivärld...
Citera
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metzeler
Man får lite Karl XII feeling då svenskarna driver tillbaka den överlägsna massan. Sånt här kommer öka i framtiden. Vi får tacka vår regering.

Vilken konfrontation har du kollat på idag? Det var nassarna som blev bortjagade, så inga stolta nationalister drev bort någon folkmassa idag
Citera
2013-12-15, 14:53
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Skillnaden är att SD är framgångsrika och faktiskt inte delar de nationella ideologi utan en betydligt modernare och intelligentare nationalism.

SD är redan Sveriges största parti och kan mycket väl bli ett av de stora partierna, medans vänstern har gått bakåt sedan länge.

Hittade fler videor där man skyddar nassarna från motdemonstranter.

http://www.youtube.com/watch?v=DGfGrUZvYCc

Så nu vet du att man gör det också.
Citera
2013-12-15, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JapanKina
Nej, jag talar om det första skedet. Under tunnelbanebron när första sammandrabbningen sker. Då är det exakt 6 poliser på plats i gula västar. Möjligt att det kan vara fler, utan västar som inte går att tyda på videon.

Korsningen vid byggfirman låter jag vara osagt då mig veterligen inget av det materialet finns tillgängligt på video eller foto? Men du kanske kan bidra med en bild?

Ska försöka ladda upp. Har en kass telefon med ännu kassare kamera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Verkligen? Jag trodde sossarna var störst. Men jag håller öppet för att du har rätt i din fantasivärld...

I deras värld så kommer de att få 20-30% vid nästa val Verkligheten ger dem däremot ca 9.6%.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
Vad är det för pappskallar som tar med ungarna på en sån här demonstration..

"Pappskallarna" är vanliga svenskar som inte gillar nazistiskt klotter i sitt bostadsområde och går ut för att visa det i en demonstration. Där möts de av flaskregn och smällare från de som säger sig värna om svenskarna. Det är så korkat att man inte vet om man ska skratta eller gråta...
Citera
Medlem
563f7031s avatar
Tycker det känns som att våld blivit vardagsmat i det nya Sverige.

Spännande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in