2013-12-15, 17:38
Medlem
Det bästa vore om alla idioter på höger och vänsterkanten träffas i en stor hundrastgård så kan idioterna göra upp bäst de vill utan att skada andra...
Citera
2013-12-15, 17:38
Medlem
polisbrickans avatar
Jag hoppas för SMR:s skull att de inte använder Disqus på sin sida.

Kommentarerna till artikeln är som vanligt en räcka av Sagan om Ringeninspirerad prosa

https://www.nordfront.se/just-nu-konfrontation-med-svenskhatare-i-karrtorp.smr

Det här är en av mina favoriter, det logiska maskineriet har gått i baklås verkar det som.
Citat:
”Polis tillsammans med vänsterextremister attackerar Motståndsrörelsens aktivister!”
FEGA JÄVLA AS DÖDA DOM RÖDA!!!

...och här kommer ett ett poetiskt inlägg från en patriot som tydligen haft Gandalf som svenskalärare.
Citat:
Svenskar ge eld, gud äro med er, strid för er tro, ge ingen nåd!
Citera
2013-12-15, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Hmmmmmm, kan det bero på att din sort var ca 20x fler?

De var där för att jävlas en stund, inte för att vinna.

Tänk, sa jag ju!
Citera
2013-12-15, 17:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Windchester
Ja det är exakt det som är SMR:s agenda och just därför dom klassas som ett av de största inhemska hotet mot demokratin, just att dom skrämmer människor till att nyttja sina demokratiska rättigheter. Givetvis är detta ett hot mot allt Sverige står för och det är bra sorgligt när det finns människor som hävdar sig försvara Svenska ideal men behärskar inte ens förmågan att försvara det mest svenska av allt, demokratin. Nu är detta givetvis inte ett enkom högerproblem utan den militanta vänstern är minst sagt lika stora kålsupare. Enda skillnaden är att vänstern inte påstår sig försvara Sverige.

Snubben 2:09 in i filmen har sin högra handske i vänster hand.

Är det någon som sitter på SMR:s aktivisthandbok. PM:a gärna om det är så.

BTW känns inte som om det var en planerad attack från SMR, Hagbergs nuna brukar alltid vara i främsta ledet isåfall. Men han kanske var upptagen med att klättra på broar eller nåt.
Citera
2013-12-15, 17:40
Medlem
atoutlemondes avatar
Gillar vanligtvis SMR men förstår egentligen inte vad man tänkte när man likt en kamikaze-attack konfronterade vänsterextremisterna och andra svenskhatare, som dessutom var i numerärt överläge. Vad trodde man skulle hända liksom?

Tråkigt att höra att en SMR:are blivit knivhuggen. Hoppas aktivisten inte ådrog sig livshotande skador
Citera
2013-12-15, 17:40
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Om inaveln resulterar i såna som dig och dina lekkamrater så tycker jag den "vita rasen", vad nu det är ska springa hem och kniva sig omgående. Ju förr dess bättre.

Vad pratar du om?
Citera
2013-12-15, 17:41
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aibon
Vad är det mannen går omkring med? ca 2:06 in: http://www.svtplay.se/klipp/1677240/har-attackerar-nazister-den-antirasistiska-demonstrationen

Svårt att säga men det ser lite ut som en pistol.
Citera
2013-12-15, 17:42
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polisbrickan
Jag hoppas för SMR:s skull att de inte använder Disqus på sin sida.

Kommentarerna till artikeln är som vanligt en räcka av Sagan om Ringeninspirerad prosa

https://www.nordfront.se/just-nu-konfrontation-med-svenskhatare-i-karrtorp.smr

Det här är en av mina favoriter, det logiska maskineriet har gått i baklås verkar det som.

...och här kommer ett ett poetiskt inlägg från en patriot som tydligen haft Gandalf som svenskalärare.

Det sista citatet är från en gammal dikt din idiot, icke grammatiskt inkorrekt heller.
Citera
2013-12-15, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Förhoppningsvis leder aktioner likt dessa till att "vanligt folk" håller sig borta från vänsterns demos i fortsättningen, på samma sätt som det blivit för oss. Då har vi bara AFA/RF kvar till slut vilket inte blir fullt lika många att meja ner

Skönt att se att någon tar den radikala gatukampen på allvar för övrigt.

Hur gick det i Umeå? 4000 på gatorna efter SMR:s besök. Tror du underskattar människors avsky mot nazister och vilja att visa det grundligt.
Citera
2013-12-15, 17:43
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Tänk, sa jag ju!

Nej det är du som ska tänka då du är ute och cyklar ordentligt just nu.
Citera
2013-12-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
http://www.svtplay.se/klipp/1677240/har-attackerar-nazister-den-antirasistiska-demonstrationen

Pixlade nazister The what?

Samma bild utan pixel

http://hs10.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1305761554966?ts=302
Citera
2013-12-15, 17:44
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polisbrickan
blablabla.

När påstod jag det? Vilka är det som gråter störtfloder i denna tråd och på twitter mm? "Buhu nazzzzzarrna anföll en demo där det fanns barn och äldre buhu" När sanningen är den att ni på vänsterkanten gör detta hela tiden själva. Ni är och förblir som alltid, riktiga hycklare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in