2013-12-15, 15:05
Medlem
SlurpareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertyz
Usch för sånt här. Obehagligt med politiskt motiverat våld oavsett sida.

Håller med, den här typen av extremism hör inte hemma i Sverige, oavsett vilken politisk tillbehörighet den har. Bara sanera bort skiten.
Citera
2013-12-15, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Vanliga människor som tror man får yttra sin åsikt utan att bli attackerad med våld av nazister. Du vet som man bör kunna göra i en fritt land.

Ganska naivt och tror att det ska gå lugnt till när hela revolutionära fronten går längst fram... Särskilt med tanke på hur det sett ut den senaste tiden.

Men visst, gå med barnvagnen längst fram....
Citera
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Man anfaller en liberal demonstration och blir knivhuggen och bortjagad? Kan SMR någonsin förlora?

Du får det o låta som om detta var en AFA/RF demo..

Tycker du att det är tufft att dra kniv eller?
Citera
Medlem
Victarions avatar
Snälla mod byt rubrik...barnfamiljer som demonstrerar mot nazism är knappast svenskhatare.

Och ni som försvarar SMR för att nån i demonstrationen bar kniv bör tänka till, som skrivits tidigare var det nog en person som var extra förberedd för att kunna försvara sig då politik drar fram de sämsta dragen hos människor. Hade det varit tvärt om hade ni jublat över nazisten som knivhuggit någon i självförsvar.
Citera
2013-12-15, 15:07
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
SMR springer i skogen
http://instagram.com/p/h8d_eev1ML/
Ni är så jävla tunga. Det är ju inte alls för polisen Motståndsrörelsen tvingas fly undan, utan för de knivbeväpnade barnfamiljerna och pensionärerna.
Citera
2013-12-15, 15:07
Medlem
HC47s avatar
Låt barnen leka. Kanske blir lite självsanering?
Citera
2013-12-15, 15:08
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Japp sjukt modigt, ikväll tänkte jag dra ner till stan och spöa på lite folk i lokala schack-klubben, majoriteten är ju män och dom är ju dubbel så många som mig så lite coola internetpoäng kan jag nog få då eller?
Inte ens du kan väl tycka att det var en bra jämförelse? Jag tvivlar på att de i shack-klubben är maskerade, har vapen och är organiserade aktivister. Men visst, det är väl allt dina spaghettiarmar vågar veva mot.
Citera
2013-12-15, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kind.Statt.Gross
Om något är värt att slåss för är det väl ändå politik.

Svårt att hålla med dig när du tycker Rev-front attacker på meningsmotståndare är föredömliga
Citera
Medlem
Victarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Om inte alla SMR-anhängare frivilligt anmäler sig till Polisen idag och erkänner alla sina handlingar idag så kommer jag på måndag morgon lägga upp deras namn, bild och adress här. Dessutom kommer jag att skicka densamma information till AFA samt lägga upp den på Twitter och Facebook. Att attackera småbarnsfamiljer och att bidra till att poliser blev skadade var det mest idiotiska ni någonsin gjort. Lycka till med resten av er tid.
Du har mitt stöd, ut med namn på idioterna. Precis som man borde lägga upp namn på alla idioter som attackerar demonstrationer, oavsett politisk bakgrund.
Citera
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Int
SD är redan Sveriges största parti och kan mycket väl bli ett av de stora partierna, medans vänstern har gått bakåt sedan länge.

Detta var förmodligen ett typo men är fortfarande ett bra exempel på hur skev du är.
Citera
2013-12-15, 15:10
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Klart dom jagar bort dem. Nazisterna har inget där att göra. Otroligt misslyckad attack. Bli knivhuggna och lämna med svansen mellan benen som små möss.

Haha, det är väl ni rödingar som är små möss när ni drar kniv.

Bara smutsiga zigenare och vänstertroll som drar knivar.
Citera
2013-12-15, 15:11
Bannlyst
Vad är det för sjuka och självhatande jävlar som får för sig att demonstrera mot nazism av alla saker? Vilka hjärndöda fårskallar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in