2013-12-15, 17:21
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Så, låt mig förstå en sak... Om man inte gillar rasister då är man direkt antivit och kommunist? Idiotin hos högerextrema förnekar sig inte. Bara IQ befriade idioter...

Vad är jag då? Jag gillar inte högerextrema/vänsterextrema men samtidigt vill jag inte ha fler blattar i landet och de som gör grova brott tycker jag skall utvisas ur landet. Är jag då antivit ändå eftersom jag inte vill stå på samma sida som bönder från fordonslinjen?
Om man går ut och demonstrerar tillsammans med knivbeväpnade kommunister och kritiska vithetsstudiermuppar som vill att dom vita folken ska gå under i blod och lidande så får man nog räkna med att bli idiotförklarad oavsett om man begriper vad man egentligen stöder eller inte.
Citera
2013-12-15, 17:21
Medlem
polisbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Extremvänstern har attackerat X antal fredliga nationella manifestationer. Om allt afapack i Kärrtorp hade misshandlats till döds idag hade det fortfarande varit rättfärdigat.

Ge dig din lilla töntiga lipsill. Det minsta man kan kräva är lite konsistens.

Det hade varit mer klädsamt för din del om du bara sagt: Jag tycker nazisterna ska få demonstrera i fred, de får gärna därtill ha en halvtimme gratis tv under bästa sändningstid. Vänsterpacket ska inte ha något. De ska dö. Så fort de visar sig ska de dö. Jag tror dock på nazisternas yttrandefrihet.

Men att komma och gråta över att nazisternas yttrandefrihet inte respekteras gör dig bara till ett pubertalt åtlöje i tråden.
Citera
2013-12-15, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Precis som i Umeå då. Så fort polisen inte står där och vevar längre så tar kommunistpacket scooby-doo spring därifrån genast.

Men nu ska nog du tänka till lite. Råttorna sprang som fan i dag. Hur tänker du när du hackar på andra som gjort samma sak?

Nu har du och dina vänner här kritiserat många saker som ni själva lever upp till men ni projicerar på vänstern.

Det låter ofantligt enfaldigt och du lever upp till min fördom om hur människor som dras till sånt här är. Men kanske är meningen?
Citera
2013-12-15, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kind.Statt.Gross
Hur reagerade alla fredliga pensionärer och barn när de egna mindre fredliga demonstranterna bland sig knivhögg folk vilt omkring sig?

De blev väll glada att vita människor blev knivhuggna. Sedan gick de troligtvis hem och knivhögg sig själva för att få utlopp för sitt vit-hat
Citera
2013-12-15, 17:24
Avslutad
SMR vilken skam för Sverige. Utvisa dem!
Citera
2013-12-15, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Är det folk från Motståndsrörelsen eller några andra gubbar? SMR brukar väl köra med sina gröna flaggor och sköldar eller är detta kravalluniformen?

Det kan vara judiska säpoagenter som är utklädda till SMR för att driva sin anti-vita agenda
Citera
2013-12-15, 17:27
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Så, låt mig förstå en sak... Om man inte gillar rasister då är man direkt antivit och kommunist?

Många av er sort lider ju utav extrem white guilt. Alla är dock inte medvetna om att värnar man om svartmuskiga människor leder det till sin egen död. Jag var en anti-rasist som tonåring på 80-talet men som tur var så kom verkligheten ikapp mig.
Citera
2013-12-15, 17:27
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollig
RF/AFA håller presskonferens:

http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/article28334.ab

Stackars smågrabbar, två grovt indoktrinerade 12-13 åringar som ser AFA och liknande pack som hjältar.

"NAZISTERNA sköt med HÄFTPISTOL mot oss!!"

Citera
2013-12-15, 17:28
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Någon som vet vad nazisten som fått stryk heter? http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/1218.jpg

Ganska tydligt vilka polisen skyddar...

Jävlar. Den bilden visar tydligt att snutarna skyddar nassarna från att bli överkörda av rödingar. Syns tydligt vilket håll hotet kommer ifrån.
Citera
2013-12-15, 17:29
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aibon
Vad är det mannen går omkring med? ca 2:06 in: http://www.svtplay.se/klipp/1677240/har-attackerar-nazister-den-antirasistiska-demonstrationen

Ja, varför gå han och smyger med något längs med flanken. Ser nästan ut som att han håller en pistol i vänsterhanden
Citera
2013-12-15, 17:30
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Jävlar. Den bilden visar tydligt att snutarna skyddar nassarna från att bli överkörda av rödingar. Syns tydligt vilket håll hotet kommer ifrån.

Hur tror du bilden skulle sett ut om det var 30 rödingar och 200 nazister? Likadan. Om det någonsin kommer finnas en sån...
Citera
2013-12-15, 17:30
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Tycker Dan Eriksson (SvP) skriver ganska vettigt om SMR:s agerande

https://www.realisten.se/2013/12/15/ar-det-ratt-att-attackera-vansterdemonstrationer/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in