2013-12-15, 17:03
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Tråkigt att läsa. Förmodligen samma folk som gnäller när dem vänsterextrema anfaller vid deras demonstrationer. Varför man då samma ? Hycklare. Sen är det ju löjligt hur media blåser upp det här. När det är omvänt att vänsterextrema attackerar högerextrema blir det bara en liten notis. Och då är rubriken : Stökigt på högerextrem demonstration. Och nu är det : Nazister attackerar demonstration.
Citera
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victarion
Skitsamma om RF eller AFA stod bakom demonstrationen,den var fredlig och då ger man fan i att attackera den som en bunt barbarer.
Extremvänstern har attackerat X antal fredliga nationella manifestationer. Om allt afapack i Kärrtorp hade misshandlats till döds idag hade det fortfarande varit rättfärdigat.
Citera
Medlem
Någon som vet vad nazisten som fått stryk heter? http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/1218.jpg
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
http://www.expressen.se/tv/nyheter/inrikes/vi-har-upprattat-anmalan-om-mordforsok/
Säger dessvärre ingenting om vilken gruppering som gjorde vad.

Misstanken om mordförsök lär handla om en kommunist i alla fall. I och med att det var en sådan som högg kniven i en nationalist.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocZ
Han fick näsblod. Inte direkt jättefarligt, eller hur? Han skrattar, ni gråter ut på Internet.

Njäe, han är en tjock nassefitta med knäckt näsa. Jag sitter här och garvar åt honom.
Citera
2013-12-15, 17:04
Medlem
LucNNs avatar
Nu har jag läst alla sidor.... men jag har 1 fråga:

Citera
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Demonstrationen bestod av svenskhatare. Judaiserade etnicitetsnihilister som aktivt stöder det pågående folkmordet på svenskarna. Med undantag för dom eventuella stackars barn som drogs in i det här spektaklet av sina uppenbart oansvariga kommunistföräldrar.

Nja, även dessa bör väl avlivas? De kommer ju uppfostras till "judaiserade etnicitetsnihilister" även dem. Med Breiviks logik är det väl i alla fall så, och förutom förhållandet till Israel trodde jag ni var relativt överens.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beardz
En kamera?

Killen som går förbi med svart mössa och huvtröja?
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollig

Antirasist betyder "antivit". Alla vita antirasister hatar bara sig själva.

Vilket de flesta också gör. De lider utav white guilt.

Alla är dock inte medvetet självhatiska, det kan jag hålla med om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Inte för att jag bryr mig om vem som "vann" - det antar jag att ni gjorde den här gången, dock - men om man kollar efter 00:12 så kan man åtminstone konstatera vilka som sprang när polisen inte stod i mitten.

Här kan man tydligt se polisen skydda kommunistsvinen som vanligt...

http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/1218.jpg
Citera
2013-12-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Säger dessvärre ingenting om vilken gruppering som gjorde vad.

Misstanken om mordförsök lär handla om en kommunist i alla fall. I och med att det var en sådan som högg kniven i en nationalist.

Är du döv eller? Hör du vad han säger? Eller just ja, han är ju bara en köpt judelakej som påstår att nazisterna kastade saker...
Citera
2013-12-15, 17:05
Medlem
Victarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Extremvänstern har attackerat X antal fredliga nationella manifestationer. Om allt afapack i Kärrtorp hade misshandlats till döds idag hade det fortfarande varit rättfärdigat.
Ja visst var det synd att alla pensionärer och barn inte dog idag?
Att anfalla en demonstration är idiotiskt oavsett som du är höger eller vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in