2013-12-15, 16:54
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Ursäkta? Har du missat någon av alla dessa filmer som florerar?
Nej då, jag har sett den första som lades in. Som var ett par minuter lång. Men det går absolut inte att urskilja vem som kastade smällarna och bengalerna.

Sånt brukar ju förövrigt vänstern vara pigga på att kasta iväg.
Citera
2013-12-15, 16:54
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollig
RF/AFA håller presskonferens:

http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/article28334.ab

Om dessa skulle vara AFA/RF så älskar jag att ni nassar får smaka både kniv och asfalt av såna som dem.
Citera
2013-12-15, 16:55
Medlem
Ärligt talat om det nu är så att majoriteten där var barnfamiljer etc så har jag helt och hållet tappat respekten för clown högern i Sverige nu har ni bara visat att ni är lika pantade som andra sidan o ch bara kan lösa saker med våld

Dessutom så är SMR's inre propaganda skrattretande det där med adobe aftereffects på intron blodfläckar på smr flaggan osv . I stort sätt så är nästan allting ett skämt i Sverige

^^^^^^^^^^^^^^^^^^OBS POLITISKT / MILITÄRT ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Citera
Medlem
Mr.Goats avatar
Hade det inte varit för att "antirasisterna" ska envisas med att komma och attackera VARENDA svenskvänlig tillställning så hade jag nog fördömt NMRs attack.

Men nu känns det mest jävligt gött att de fick smaka på lite av sin egna medicin .
Lustigt också att se hur alla rödingar sitter och gråter ut över de hemska "dödsnazisterna" nu, när de i vanliga fall försvarar likadant och vidrigare beteende mot svenskar.

Men det är väl bland annat därför som folk säger att "antirasist" bara är ett KODORD för antivit.
Citera
Medlem
Expressen skriver att demonstrationen var emot främlingsfientlighet och att nazisterna attackerade för att folk ska tro att demostrationen var emot SD och att SD har stöd från nazisterna.. Fyfan för dem
Citera
2013-12-15, 16:56
Medlem
Någon som vet vad nazisten som fått stryk heter? http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/1218.jpg

Ganska tydligt vilka polisen skyddar...
Citera
2013-12-15, 16:56
Medlem
polisbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBeckman
HALLELULJAH! EN FRÄLSARE ÄR FÖDD AV EN OSKULD!

Nazister attackerar fredlig demonstration med kvinnor och baaarn! Men på något jävla sätt lyckas de ändå bli knivskurna av dessa fredliga baaarn! Hur fan gick det till?

Kom Gud ner från sitt himmelrike och skar dem eller trillade de på sina egna medtagna knivar?

Jesus vilka jävla nötter det finns i denna tråden.

Om det nu var nazisterna som blev småsnittade så var det ju knappast dem själva som höll i knivarna.

Men man måste ju vara riktigt hängiven nazist för att inte se det orimliga i att de inte kan göras till offer i det här sammanhanget. Det var ju de som störde den här gången, då får de ju räkna med att eventuellt få lite smisk.
Citera
2013-12-15, 16:57
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Vet vi? Jag tror jag vet vad du tror i din paranoida föreställningsvärld. Du tror att majoriteten som var där tillhörde AFA/RF och var där för att de hatar vita personer mer än allt annat i världen och vill se svenskarna gå under som folk. Jag rekommenderar dig att titta på filmerna som finns ute och fråga dig själv: är verkligen RF/AFA så här många? Och med så stor åldersspridning? Och med så många barn på plats? Vem skulle ta med sig sina barn om man var där för att kniva en nasse?

Återigen kör nazisterna "Du vet att jag har rätt"-tricket. Eller icke-tricket. Ja, dumma är de i alla fall. Var samma sak när SMR åkt buss hit till Umeå, då motdemonstranter samlades spontant. Dessa var då kommunister och AFAiter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Nej då, jag har sett den första som lades in. Som var ett par minuter lång. Men det går absolut inte att urskilja vem som kastade smällarna och bengalerna.

Sånt brukar ju förövrigt vänstern vara pigga på att kasta iväg.

http://www.expressen.se/tv/nyheter/inrikes/vi-har-upprattat-anmalan-om-mordforsok/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Då har du missat heeeeeela poängen.

I vanlig ordning dvs när det kommer till er kommunister.

Förklara poängen för mig då.

Vad utläser du att jag är kommunist?
Citera
2013-12-15, 16:58
Medlem
Tack nassar för att Ni är så korkade. Bra pr i media.
Citera
2013-12-15, 16:58
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Någon som vet vad nazisten som fått stryk heter? http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/1218.jpg

Ganska tydligt vilka polisen skyddar...

De som sökt demonstrationstillstånd, hoppas jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in