2013-12-15, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Återigen kör nazisterna "Du vet att jag har rätt"-tricket. Eller icke-tricket. Ja, dumma är de i alla fall. Var samma sak när SMR åkt buss hit till Umeå, då motdemonstranter samlades spontant. Dessa var då kommunister och AFAiter.

Men du förstår inte. Alla som inte är nazister hatar egentligen bara vita människor.

Det säger väll sig självt?

Antirasist betyder "antivit". Alla vita antirasister hatar bara sig själva.

Fantastiska människor
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocZ
Vågar du själv lägga ut ditt namn för oss att se? Gör så - och jag lovar att jag åker till dig.

Tuff internetkrigare du är...
Citera
Medlem
Borde vara förbjudet att vara vänster - desto mindre vänsterfolk desto bättre värld. Jag hoppas att dom fick redigt med stryk, desto mer desto bättre.
Citera
Medlem
polisbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Någon som vet vad nazisten som fått stryk heter? http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/1218.jpg

Ganska tydligt vilka polisen skyddar...

Det du ser på bilden, på den småtjocke skäggbiffen i mitten, det är inte blod, det är ketchup från en korv med mos.

Skämt åsido. En sak man får ge dessa hängivna nazistpsykopater är att de, mot bättre vetande, inte har några problem med att berätta eller visa vilka de är. Kolla direkt med motståndsrörelsen, e-post finns nog på deras hemsida, du får säkert svar.
Citera
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giath
Varför jag förtydligade nazmisen med stora bosktäver var för att du ansåg att demsostranterna bestod av svenskhatare. Jag ville förtydliga att det var emot nazismen eftersom du inte verkade förstå det.
Demonstrationen bestod av svenskhatare. Judaiserade etnicitetsnihilister som aktivt stöder det pågående folkmordet på svenskarna. Med undantag för dom eventuella stackars barn som drogs in i det här spektaklet av sina uppenbart oansvariga kommunistföräldrar.
Citera
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aibon
Vad är det mannen går omkring med? ca 2:06 in: http://www.svtplay.se/klipp/1677240/har-attackerar-nazister-den-antirasistiska-demonstrationen

Om jag får gissa är det en civilklädd polis med draget vapen, men jag reagerade också på det när jag såg videon.
Citera
Medlem
CocZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Hehe, någon som blöder betänkligt ur munnen...
Han fick näsblod. Inte direkt jättefarligt, eller hur? Han skrattar, ni gråter ut på Internet.
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Inte för att jag bryr mig om vem som "vann" - det antar jag att ni gjorde den här gången, dock - men om man kollar efter 00:12 så kan man åtminstone konstatera vilka som sprang när polisen inte stod i mitten.

Precis som i Umeå då. Så fort polisen inte står där och vevar längre så tar kommunistpacket scooby-doo spring därifrån genast.
Citera
2013-12-15, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Förklara poängen för mig då.

Vad utläser du att jag är kommunist?

Det verkar vara något med det här forumet och kommunister. Så fort man inte är nazist så tar folk för givet att man är kommunist. Aldrig riktigt förstått det där, kommunister måste ju vara en absolut minoritet av väljarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
SD lär växa sig större men att tro att SMR kommer lyckas rusta upp och någon gång faktiskt utgöra ett faktiskt hot är inte realistiskt. SÄPO har bra koll på alla politiska och religiösa fraktioner i Sverige.

Tanken med att ha koll är en av poängerna med nätet osv. Men det är också en stor risk med informationssamhället då kunskap och uppfattningar sprids betydligt fortare. Och medvetenheten om massmedias lögner kommer öka både hat och sammanhållning. Så jag tror inte säpos koll kommer betyda ett skit i ett tioårsperspektiv.
Citera
Medlem
JapanKinas avatar
Läste precis en krönika av Anders Lindberg (S), han är snabb med att försvara åsiktsfriheten och anser att det är helt oacceptabelt att man inte kan ta med sin familj på ett politiskt möte.

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/anderslindberg/article18027266.ab

Undrar om han resonerar så här även när det kommer till SMRs rätt att demonstrera eller om det endast rör sig om "rätt" åsikter som skall ha lugn och ro vid möten?
Citera
Medlem
CocZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Tuff internetkrigare du är...
Nja, inte speciellt Internetkrigare över mig faktiskt. Brukar inte samtala med undermänniskor, men gjorde ett undantag. Hur känns det att gråta ut över Internet? Mår du bättre efter dagens attack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in