2013-12-15, 15:12
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walle2343
Lol för fattig haha nej, jag bara tänkte 10v räcker men tydligen inte Test-p har jag också tänkt på,
Men vill ha vätskefri massa ^^

Testo-p binder ju mindre vätska än testo-e....?

Du är ju inte redo för att trycka AAS, har du inte märkt det själv? Du har 3 avbrutna kurer i bagaget, du vet inte vilka estrar som binder mest vatten och du vet inte hur lång en kur ska vara.
Citera
2013-12-15, 15:30
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Han är fattig, han vill bara köpa hem 10 ampuller/1 vial. 10 veckor är för kort på testo-e, kör testo-p istället isf. Testo-e ska köras minst 12 veckor och då med front.
Det går alldeles utmärkt att köra test e i 10 veck och måste inte frontas heller! Du tror väll inte walle som drar sin första kur på test e i 10 veckor utan front inte skulle få goda resultat? Jo det får han!
Walle sköt kosten och allt runt om kring så ska du se att du får resultat på 10 veck!
Såg ku han kurat innan men faktum kvarstår.
Citera
2013-12-15, 15:32
Medlem
walle2343s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Det går alldeles utmärkt att köra test e i 10 veck och måste inte frontas heller! Du tror väll inte walle som drar sin första kur på test e i 10 veckor utan front inte skulle få goda resultat? Jo det får han!
Walle sköt kosten och allt runt om kring så ska du se att du får resultat på 10 veck!
Såg ku han kurat innan men faktum kvarstår.
Tack
Citera
2013-12-15, 15:34
Medlem
Citat:
Lol för fattig haha nej, jag bara tänkte 10v räcker men tydligen inte Test-p har jag också tänkt på,
Men vill ha vätskefri massa ^^

100mg testo p eod (350mg ew) i 8-10v ska räcka gott, då behöver det inga winnar heller. Vätskan du får från testo e kan vara användbar till styrka o massa, du pissar ju ändå ut det vattnet som inte ska vara där efter kuren, precis som med dnp. Dock så är det kosten som styr allt i slutändan, har du inte koll på den så kommer du få minimalt med gains och därefter tappa allt du fått när du går av.
Citera
2013-12-15, 15:35
Medlem
walle2343s avatar
Citat:

Du är ju inte redo för att trycka AAS, har du inte märkt det själv? Du har 3 avbrutna kurer i bagaget, du vet inte vilka estrar som binder mest vatten och du vet inte hur lång en kur ska vara.
Jag har 2 avbrytna kurer... och det var Winstrol båda två only. Fick ont i lederna :S nästa så ska jag använda mycket mer glukosamin
Citera
2013-12-15, 16:00
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Jo, Men det jag glömde skriva var att jag inte vill ha vätska. arimidex kan hjälpa jag vet men vill ha den där lilla extra hårdheten vilket Winstrol ger

Adex kan absolut hjälpa dig.
Men visst, jag kan rekomendera att du lägger dig på 12 veckor och efter 6 veckor in kan du käka dina winnar, adex kan du äta henom hela kuren, borde räcka med 0.5mg eod för din del.
Sen är det bara att sköta kosten, antar att du ska dra ner på kroppsfettet om du vill ha hårdhet.
Bara att köra hårt.
Citera
2013-12-15, 16:26
Medlem
Citat:
Jo, Men det jag glömde skriva var att jag inte vill ha vätska. arimidex kan hjälpa jag vet men vill ha den där lilla extra hårdheten vilket Winstrol ger

rätta mig mer än gärna om jag har fel, men inte fan är win direkt vätskedrivande? För att bli hård på win, så ska du vara låg i bf ifrån början. Kontra ev vatten med lågdos arimidex kan dock vara vettigt om du nu MÅSTE va av med vattnet den korta tiden också.
O får du ont i lederna av win, varför ska du in o kladda me det igen?!
Citera
2013-12-15, 17:01
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Du verkar ofta va rätt dryg mot folk. Varför bryr du dig om att ens skriva om du inte vill ge dem konstruktiv kritik istället? Verkar ju som att du inte är redo för forum.

Till TS: 10v Testo E eller propp (om du vill binda mindre vätska å inte oroar dig för fler stick) kommer ge dig bra resultat förutsatt att du tränar bra, äter rätt (kolhydraterna kommer leda till att du binder mer vatten så balansera efter smak och tycke? Det kommer ju ändå släppa sen) samt ordentligt med regelbunden sömn så ska du se att det kommer gå fint.
Citera
2013-12-15, 17:06
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
rätta mig mer än gärna om jag har fel, men inte fan är win direkt vätskedrivande? För att bli hård på win, så ska du vara låg i bf ifrån början. Kontra ev vatten med lågdos arimidex kan dock vara vettigt om du nu MÅSTE va av med vattnet den korta tiden också.
O får du ont i lederna av win, varför ska du in o kladda me det igen?!

Det "torkar ut" musklerna för att det inte aromatiserar till östrogen och det är därför du blir stel i lederna av det.
Citera
2013-12-15, 18:30
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:

Finns det nån lag på hur lång en kur ska vara?
Du verka allmänt dryg
Citera
2013-12-15, 19:18
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:

+1

hörru walle om du inte är 75 år med russinkulor så kommer 250mg e7d suga stenhårt. och om du ska vara så himla fattig så kan du väl skotta grannarnas uppfart .
Citera
2013-12-15, 19:32
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilpolisen
+1

hörru walle om du inte är 75 år med russinkulor så kommer 250mg e7d suga stenhårt. och om du ska vara så himla fattig så kan du väl skotta grannarnas uppfart .

Ändå 3 dubbla han sitt testo i veckan!! 250 e5d är väl att föredra men inte Fan är det bortkastat med ew
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in