2013-12-15, 16:06
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Du säger att det var ett lyckat uppdrag och att dom är modiga som vågar attackera folk med våld, vad är det som är så lyckat om man inte tycker våldet i sig är häftigt?
Är du verkligen så korkad att du tror våldet i sig är poängen? Jag har aldrig någonsin i tråden sagt att våld är häftigt eller coolt, det är bara du som påstår att jag sagt det - trots att du inte ens kan citera mig när jag skrivit det.

Hade jag tyckt att våldet var det viktigaste så hade jag troligtvis inte diskuterat politik utan snarare kollat på MMA eller i någon tråd för fotbollshuliganism. Återigen säger det mer om dig än mig. Jag ser det politiska i allt som händer, jag analyserar situationer och händelser. Du ser det ytliga, du ser det bara som besinningslöst våld; vilket förvisso är en ganska vanlig uppfattning i vänsterns led. Alla är inte som dig/er, där utseende, identitet och grupptillhörighet är det mest vitala i den "politiska" kampen.

Som sagt, allt det här svamlet du försöker stämpla på mig säger mer om dig än mig.

*EDIT* Sedan så säger jag inte att det är modigt att attackera folk med våld. Det kan vem som helst göra, till och med du. Jag sa att det är modigt att attackera beväpnade människor i numerärt underläge.
Senast redigerad av Yxherren 2013-12-15 kl. 16:09.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Skulle 30 kommunister våga attackera 500 nationalister+polis?

Detta visar endast att vi nationalister har balls till skillnad från er.

Det handlar inte om att våga. Det handlar om att använda sitt sunda förnuft.

Varför vill man ha stryk? Varför vill man att det sprids bilder på en där man fegar ur och springer till skogs med tårar i ögonen, runt hela Sverige.

Sen till den riktigt komiska delen. Man går ut på FLB och påstår att man är modig.

Citera
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
Så därför ska man utsätta sina barn för fara?

Nej, man ska fösa bort blöjnassarna innan de har någon chans att skada andra. Det är ett polisiärt bekymmer att skydda demonstranter och inget ansvar bör läggas på individen.
Citera
2013-12-15, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Med den lilla skillnaden att GG har många tusen sympatisörer. SMR har ett 40-tal mongoloida killar som dricker Klas Lunds sperma
(FB) JUST NU: Konfrontation med svenskhatare i Kärrtorp!

Hehe. Måste ju börja någonstans. SMR växer i denna sekund! Folk har tröttnat. Bli stödmedlem är steg ett om man inte är redo för kampen.

Ps Dricker ramlösa och kastar sedan tomflaskorna på dom röda Ds
Citera
2013-12-15, 16:07
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du har inte barn själv va?

Personen tycker uppenbarligen det är rätt att stå sida vid sida med vänsterextremister som anfaller barnfamiljer titt som tätt men tycker det är rent FÖRDJÄVLIGT att själv bli drabbad...

Tips: Ge inte AFA och RF ditt stöd.
Citera
2013-12-15, 16:08
Bannlyst
För övrigt kan jag ifrågasätta det strategiska värdet av att attackera en antivit demo om det nu är vad som skett och motståndsrörelsen tog till våld först. Väntar på mer info från nordfront.
Citera
2013-12-15, 16:09
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victarion
Hörru du putte nu är det dags att du slutar leka struts och drar upp huvudet ur sanden. Dina länkar är lika vinklade som Aftonbladets redaktion.
Vilka startade kriget? Nazisterna. Vilka försökte utrota flera samhällsgrupper i förintelseläger? Nazisterna. Du kan inte på allvar att dessa grupper var ett hot mot det tyska samhället? En pojke i rullstol eftersom han hade oturen att födas med polio, tredje rikets farligaste fiende! Tror du på det du skriver är du ju uppenbart hjärntvättad av Hitler-klipp på youtube.

Förintelsen hände och nazismen är ond, get over it.

Nja 2världskriget var igentlingen bara en fortsättning på första världskriget och man kramade ur alldeles för mycket krigsskadestånd mot Tyskland efter första världskriget. Alldeles för enkelt att påstå att tyskarna var den bidragande starten.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Är du verkligen så korkad att du tror våldet i sig är poängen? Jag har aldrig någonsin i tråden sagt att våld är häftigt eller coolt, det är bara du som påstår att jag sagt det - trots att du inte ens kan citera mig när jag skrivit det.

Hade jag tyckt att våldet var det viktigaste så hade jag troligtvis inte diskuterat politik utan snarare kollat på MMA eller i någon tråd för fotbollshuliganism. Återigen säger det mer om dig än mig. Jag ser det politiska i allt som händer, jag analyserar situationer och händelser. Du ser det ytliga, du ser det bara som besinningslöst våld; vilket förvisso är en ganska vanlig uppfattning i vänsterns led. Alla är inte som dig/er, där utseende, identitet och grupptillhörighet är det mest vitala i den "politiska" kampen.

Som sagt, allt det här svamlet du försöker stämpla på mig säger mer om dig än mig.

I så fall kan du väl svara på varför det var en lyckad aktion? och varför det var så viktigt med antalet personer på plats om det inte har med våld att göra?
Citera
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
För övrigt kan jag ifrågasätta det strategiska värdet av att attackera en antivit demo om det nu är vad som skett och motståndsrörelsen tog till våld först. Väntar på mer info från nordfront.

Varför inte bara lite personlig njutelse som motiv? Dom gör vad väldigt många har velat göra väldigt länge.
Citera
Medlem
Usch va vidrigt att se.

Riktigt skön dam dock! http://imgi.se/?pm=Y7IM
Citera
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jag måste bara fråga, vad är egentligen SMR:s tanke med den här typen av agerande? Jag menar, vilket mål försöker man uppnå, annat än att ge sina motståndare ökade sympatier dvs?

Att dela ut flygblad, hålla torgmöten, slå tillbaka om man blir attackerade, och liknande kan jag förstå, men att attackera en demonstration, oavsett vilka som går i den, ger exakt vadå?

Är tanken att skrämma motståndarna från att engagera sig i fler demonstrationer eller tycker man bara att det är kul att slåss lite?

Det är väl på plats att Sverige-vänner visar att några moraliska spärrar om icke-våldsutövande inte kommer stoppa dem från att uttrycka sitt förakt mot svenskhatare, kulturmarxister och annat löske. Demonstrationen var dessutom anordnad av våldsbejakande extremister, så varför inte ge dem det våld de så gärna utövar i hembesök mot barnfamiljer och pensionärer som råkar sympatisera med den pro-svenska rörelsen?

Kom ihåg att RF, AFA och andra terrorgrupper alltid, alltid, använder denna typ av våld (om de inte hinner stoppas av polisen) vid pro-svenska demonstrationer organiserade av den nationella rörelsen - och då ser man knappt en notis i media (dock alltid vinklad till att handla om "nazistdemonstrationen", snarare än vänsterns konsekventa våldsutövande).

Äntligen! säger jag.

Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Fredlig demonstration med barn? Vad är det som är så fredligt med ett gäng våldskommunister som går ut och propagerar för att utrota det svenska folket?

Precis. Ungefär som att hålla en "fredlig demonstration" om etnisk rensning av judar. Det finns inget "fredligt" i ett sådant meddelande, och syftet är heller inte att vara fredlig - speciellt inte när demonstrationen organiserats av våldsbejakande terrorister. Så varför blir man förvånad (det kanske man inte blev?) när Sverige-vänner visar lite motstånd?

Citat:
Ursprungligen postat av Lazermoo
Till er som hyllar SMR: Skulle gärna se att en medlem från er familj befann sig på platsen när det dyker upp ett gäng hjärntvättade våldsbenägna kioskmongon och ger sig på allt som rör sig, barn, pensionärer och allt där emellan oavsett ursprung. Vilken seger ni kammade hem, detta är något som uppmuntrar motsvarigheten med invandrarbakgrund, och en attack kommer att ske, i betydligt större skala. Applåder.

Hellre att en medlem ur min familj fanns på plats under demonstrationen än att dessa monster tillåts demonstrera för ren och skär jävla ondska på svenska gator ännu längre. Hellre det än att de tillåts sitta kvar vid makten och uttrycka sitt förakt mot svenskarnas land ännu längre. Jag har sagt det länge och säger det igen: Sverige går mot ett lågintensivt inbördeskrig. Invandrarna har åtminstone förstått det, våldsvänstern har förstått det, judarna har förstått det - det är dags för svenskarna att visa att vi också förstått att vårt land och vårt folk kommer tillintetgöras om dessa vidunder inte stoppas.
Citera
2013-12-15, 16:10
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Var det vanligt folk eller aktiva medlemmar av AFA som var på det ursprungliga mötet? Känns ju som en otroligt löjlig konfrontation om det var de förstnämnda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in