Citat:
Ursprungligen postat av
Vintergrisen
Jag måste bara fråga, vad är egentligen SMR:s tanke med den här typen av agerande? Jag menar, vilket mål försöker man uppnå, annat än att ge sina motståndare ökade sympatier dvs?
Att dela ut flygblad, hålla torgmöten, slå tillbaka om man blir attackerade, och liknande kan jag förstå, men att attackera en demonstration, oavsett vilka som går i den, ger exakt vadå?
Är tanken att skrämma motståndarna från att engagera sig i fler demonstrationer eller tycker man bara att det är kul att slåss lite?
Det är väl på plats att Sverige-vänner visar att några moraliska spärrar om icke-våldsutövande inte kommer stoppa dem från att uttrycka sitt förakt mot svenskhatare, kulturmarxister och annat löske. Demonstrationen var dessutom anordnad av våldsbejakande extremister, så varför inte ge dem det våld de så gärna utövar i hembesök mot barnfamiljer och pensionärer som råkar sympatisera med den pro-svenska rörelsen?
Kom ihåg att RF, AFA och andra terrorgrupper
alltid,
alltid, använder denna typ av våld (om de inte hinner stoppas av polisen) vid pro-svenska demonstrationer organiserade av den nationella rörelsen - och då ser man knappt en notis i media (dock alltid vinklad till att handla om "nazistdemonstrationen", snarare än vänsterns konsekventa våldsutövande).
Äntligen! säger jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
Fredlig demonstration med barn? Vad är det som är så fredligt med ett gäng våldskommunister som går ut och propagerar för att utrota det svenska folket?
Precis. Ungefär som att hålla en "fredlig demonstration" om etnisk rensning av judar. Det finns inget "fredligt" i ett sådant meddelande, och syftet är heller inte att vara fredlig - speciellt inte när demonstrationen organiserats av våldsbejakande terrorister. Så varför blir man förvånad (det kanske man inte blev?) när Sverige-vänner visar lite motstånd?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lazermoo
Till er som hyllar SMR: Skulle gärna se att en medlem från er familj befann sig på platsen när det dyker upp ett gäng hjärntvättade våldsbenägna kioskmongon och ger sig på allt som rör sig, barn, pensionärer och allt där emellan oavsett ursprung. Vilken seger ni kammade hem, detta är något som uppmuntrar motsvarigheten med invandrarbakgrund, och en attack kommer att ske, i betydligt större skala. Applåder.
Hellre att en medlem ur min familj fanns på plats under demonstrationen än att dessa monster tillåts demonstrera för ren och skär jävla ondska på svenska gator ännu längre. Hellre det än att de tillåts sitta kvar vid makten och uttrycka sitt förakt mot svenskarnas land ännu längre. Jag har sagt det länge och säger det igen: Sverige går mot ett lågintensivt inbördeskrig. Invandrarna har åtminstone förstått det, våldsvänstern har förstått det, judarna har förstått det - det är dags för svenskarna att visa att vi också förstått att vårt land och vårt folk kommer tillintetgöras om dessa vidunder inte stoppas.