Citat:
Ursprungligen postat av
Int
2. Ja precis, filmen som visar ca. 50 rödingar fly från 30 SMRare tills polisen griper in och räddar dem. Lustigt att revolutionärer måste skyddas av staten

Kollar på samma film och ser inga ca 50 rödingar fly nånstans. Det står 5-6 poliser mellan grupperna och har ryggen lite åt båda hållen skulle jag säga, men mest med rygg åt nazisterna. Slag och tillhyggen används från båda håll men jag misslyckas att se de "50 rödingarna som flyr" och jag ser inte heller var polisen specifikt går in och skyddar de du kallar revolutionärer.
Dessutom så är det uppenbart att antirasistiska demon är en väldigt blandad skara med banfamiljer och vanligt folk, det är plågsamt uppenbart till och med. Tror du själv att 30 nazister hade kunnat stå kvar om det hade rört sig om 200 AFA/RF?
Det ser snarare ut som att en del vanligt folk ger sig in i demon för att visa sin avsky och köra bort dom, vilket man gör och det framgår väl rätt tydligt i filmen.
Men visst "vanligt" folk skulle säkert hellre sluta upp med nazisterna för att visa sitt hat mot antinazister. Tjena hej