2013-12-15, 14:28
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InspiredWired
1. Nej.

2. Nej.

Johodu, RF och AFA är extremt hatade bland vanligt folk, många anser att ni är lika goda kålsupare som SMR men efter Göteborgskravallerna och allt våld vänstern har använt som kommit fram i media så är det många som hatar er med.

Fint att se att ni inte har några argument utan istället bara blir frustrerade och går till personattaker, fan vad patetiska ni är

Inte trodde du väl på allvar att revolutionen är runt hörnet, påminn mig om hur mycket stöd de nervattnade revolutionärerna i V har, just ja knappt någonting.

Ser mig dig sittandes såhär framför datorn:
Citera
2013-12-15, 14:28
Medlem
JeTev41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dewey
En film från Hattarnas attack, först blir det lite av en stand-off på torget (precis då de attackerat) vartefter de blir tillbakatryckta av folket. Som man ser i filmen är det väldigt lite snut. Cred till dem som tryckte tillbaka packet ut i Nackareservatet!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151758844631286

Haha! Första 40-50 sekunderna åker 2 rödingar i backen sen kommer polis och trycker tillbaka SMR. Pinsamt..
Senast redigerad av JeTev41 2013-12-15 kl. 14:32.
Citera
2013-12-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Oj, hittade du en video. Så duktigt av dig. Du missade förstås Stockholmsdemonstrationen som SvP hade där polisen fick skydda nationalisterna och spärra av vägar för att förhindra AFA att nå er? Det var en nazist som blev tagen då och han slog en AFAit med flaska. Polisen ska skydda människor, det är ni´och det är extremvänstern och det är människor runt omkring.

Pausa videon vid 0:25 och beskåda det fina knogjärnet. Synd att inte snuten spräckte skallen på skiten.
Citera
2013-12-15, 14:31
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Pausa videon vid 0:25 och beskåda det fina knogjärnet. Synd att inte snuten spräckte skallen på skiten.

Ja, det syntes rätt tydligt också.
Citera
2013-12-15, 14:31
Medlem
InspiredWireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Johodu, RF och AFA är extremt hatade bland vanligt folk, många anser att ni är lika goda kålsupare som SMR men efter Göteborgskravallerna och allt våld vänstern har använt som kommit fram i media så är det många som hatar er med.

Fint att se att ni inte har några argument utan istället bara blir frustrerade och går till personattaker, fan vad patetiska ni är

Inte trodde du väl på allvar att revolutionen är runt hörnet, påminn mig om hur mycket stöd de nervattnade revolutionärerna i V har, just ja knappt någonting.

"Ni"? Jag är inte AFA eller RF.

Du skriver ju helt motsägelsefulla och förvirrade inlägg utan verklighetsförankring, det har ju å andra sidan halva tråden redan påpekat.
Citera
2013-12-15, 14:32
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Oj, hittade du en video. Så duktigt av dig. Du missade förstås Stockholmsdemonstrationen som SvP hade där polisen fick skydda nationalisterna och spärra av vägar för att förhindra AFA att nå er? Det var en nazist som blev tagen då och han slog en AFAit med flaska. Polisen ska skydda människor, det är ni´och det är extremvänstern och det är människor runt omkring.

Aa jag hittade en video som bevisade att du ljög, medans du själv bara påstår massa saker utan bevis, helt taget ur luften med andra ord.

Är fortfarande inte SMRare eller nationell, identitär SDare här. Finns bara i tråden för att det är så jävla kul att provocera er i våldsvänstern med lite sanning. Nog för att SMR misslyckades grovt, men vänstern har fan varit på tillbakagång sedan 2001. Ni e ju ofta färre än de nationella nu för tiden, visar hur små och irrelevanta ni är.
Citera
2013-12-15, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
"Den vinnande sidan"? Förklara för mig vad du tror vanliga människor i Kärrtorp, de som var på demonstrationen, säga om den här händelsen när de pratar med sina bekanta? Vad tror du de tänker om er nazzar? Att ni är modiga ariska krigare som stod upp för svenskheten? Eller att ni är psykopatpack som attackerar en fredlig demo? Jag har en gissning, en kvalificerad sådan, men jag kan låta dig gissa först...

Vanliga människor, de kommer att undra vad fan det är för folk som går omkring med knivar, och som dessutom inte tvekar att hugga folk. Oavsett allt annat är det detta som kommer att diskuteras.
Citera
2013-12-15, 14:33
Medlem
GiraffUtanNackes avatar
Citat:

Är Vänsterpartiet revolutionärer?
Citera
2013-12-15, 14:34
Medlem
Undrar hur många av Motståndsrörelsen som kommer överleva utan grova skador i framtiden. Verkar ju vara precis samma 25-30 st som deltar i deras aktiviteter som man ser på bilderna.
Går dåligt med värvandet
Citera
2013-12-15, 14:35
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InspiredWired
"Ni"? Jag är inte AFA eller RF.

Du skriver ju helt motsägelsefulla och förvirrade inlägg utan verklighetsförankring, det har ju å andra sidan halva tråden redan påpekat.

Nädu, 4 vänsterextremister är inte halva tråden.

Du får gärna påpeka vad jag har sagt som är fel, hittils har det inte gått så bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Haha, fan vad nice att SMR helt underbemannat driver tillbaka rödingarna innan farbror blå går till attack. Bra gjort av SMR, tiden är förbi när rödingarna kan dryga på våra demos utan att få tillbaka.
Man får lite Karl XII feeling då svenskarna driver tillbaka den överlägsna massan. Sånt här kommer öka i framtiden. Vi får tacka vår regering.
Citera
Medlem
Citat:
Aa jag hittade en video som bevisade att du ljög, medans du själv bara påstår massa saker utan bevis, helt taget ur luften med andra ord.

Är fortfarande inte SMRare eller nationell, identitär SDare här. Finns bara i tråden för att det är så jävla kul att provocera er i våldsvänstern med lite sanning. Nog för att SMR misslyckades grovt, men vänstern har fan varit på tillbakagång sedan 2001. Ni e ju ofta färre än de nationella nu för tiden, visar hur små och irrelevanta ni är.

Med lite sanning? Mooaaahhahaha. Jo, sanningar som att vanliga människor avskyr vänstern mer än de avskyr nazister. Det är därför vi alltid är tio gånger fler än ni. I Lund 2008 var nazisterna 80 pers. Vi var 1000 som jagade dem. Jag undrar just om det berodde på att alla tusentals nazistsympatisörer bara satt hemma och ugglade....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in