2013-12-04, 23:58
Bannlyst
Kan någon insatt i den undrevärlden bekräfta att kurder ligger bakom det flesta morden o Sverige?
Citera
2013-12-05, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvennen
Kan någon insatt i den undrevärlden bekräfta att kurder ligger bakom det flesta morden o Sverige?
Det gör de inte. I GBG gör de kanske det, kanske. Men inte i Malmö och Stockholm.
Citera
2013-12-15, 14:24
Medlem
2 veckor sedan försöker några killar utpressa en krog på Hökarängen som ägs av Kurder.De vill ha 50 tusen kronor av ägarna. De ägarna har bra kontakt med Pkk .Pkk skickar 50 killar nästa dag mot utpressar ligan .Det slutar med att utpressar ligan ber om ursäkt av krog ägarna.Man ska inte leka med Pkk
Citera
2014-01-21, 13:11
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zapataxx
2 veckor sedan försöker några killar utpressa en krog på Hökarängen som ägs av Kurder.De vill ha 50 tusen kronor av ägarna. De ägarna har bra kontakt med Pkk .Pkk skickar 50 killar nästa dag mot utpressar ligan .Det slutar med att utpressar ligan ber om ursäkt av krog ägarna.Man ska inte leka med Pkk

Javisst pkk skickar 50 grabbar som löser biffen. Hur gammal är du?
Citera
2014-01-21, 20:37
Bannlyst
Brödraskapets ledare Danny Fitzpatrick sa att kurderna är de folk som mest håller ihop. Han sa att man hör juggarna håller mest ihop men att det är kurderna som gör det.
Senast redigerad av IslamicKurdistan 2014-01-21 kl. 20:40.
Citera
2014-01-22, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IslamicKurdistan
Brödraskapets ledare Danny Fitzpatrick sa att kurderna är de folk som mest håller ihop. Han sa att man hör juggarna håller mest ihop men att det är kurderna som gör det.

Finns dom som håller ihop och dom som inte håller ihop, även kurder utpressar varandra, läs i tråden kriminella kändisar från 80- talet så kommer du få se hur kurder dödat varandra för ha makt. Det pågår fortfarande en kamp mellan rivaliserande gäng mellan kurder.

Man kan inte dra slutsatsen att en viss etnisk grupp håller ihop mer än andra. Men om jag får säga mitt så tror jag kineser, thailändare håller mer än andra grupper men även där finns det rivalitet.
Citera
2014-01-23, 19:02
Medlem
kaosblattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Jag tycker det är ironiskt att många i den här tråden gärna skriker "rasist, rasist" och "vi knullar era svenska tjejer broshan"
Citera gärna, har ej hittat något sådant.

Ont: Han mena nog att en kurd blivit utpressad av några, han ringer ett par samtal till släkt/vänner som har koppling till PKK och som skrämde dessa luffare till utpressare. 50 man är nog en överdrift, det förstår de flesta. FRÅGOR?
Citera
2014-05-20, 02:04
Medlem
Vilka kurder styr i dagens läge?
Citera
2014-05-28, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VonKristian
Vilka kurder styr i dagens läge?

Tror inte kurder styr på det sättet.
Citera
2015-10-03, 23:41
Medlem
Hizirs avatar
Någon som vet vad Niko och Dino har för sig idag? Har dom slagit sig till ro? Gärna lite info om Nabil Haydar också.
Citera
2016-01-29, 11:28
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
På onsdagen börjar en stor mordrättegång i Örebro. En uppgörelse mellan två gäng i bostadsområdet Vivalla slutade med att en ung man sköts till döds och två andra skadades.

Flera av de åtalade tillhör en gruppering som har kallat sig ”Kurdish brothers Sweden”. Den mördade och de två andra brottsoffren har somalisk bakgrund.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/polisen-misstanker-drogkrig-bakom-mord/

Vissa av de inblandade förkommer sen tidigare i forumet i tråden om Black Cobra

Kurdish Brothers har också snap chat zagrosbotkyrka.

Finns också ett konto på facebook:
"Shera Kurdistanim Hewal Zagros (kurdistan)
KURDISH BROTHERS SWEDEN på President
Bor i Botkyrka kommun
Har gått på KURDISH BROTHERS SWEDEN"
https://www.facebook.com/ebubekir.belek
https://archive.is/gLjsP

Osäker här men det kanske är samma Ebu Belek som finns på Lexbase ?
Senast redigerad av Milo.Minderbender 2016-01-29 kl. 11:31.
Citera
2016-03-18, 19:39
Medlem
Hizirs avatar
Jag har läst igenom lite fall här på forumet i samhälle- delen, främst om brott och till min fascination handlar 7/10 av fallen om en kurd, oftast releterat till grövre brott, mycket handlar om mördade kurder eller kurd som mördat. Det jag har svårt att förstå är att den generationen som håller på med mycket mord och brott är den generationen som är född här i Sverige. Har man haft problem med integretationen, vad gick fel just för det folket när alla andra invandrare helst tar avstånd från sånt, är det något genetiskt betingat? Det flydde väl från för- tryck och hoppades på ett bättre liv, men ändå har man så svårt att anpassa sig i fria länder.

Går vi knappt 1 månad bakåt så kan vi konstatera tiotals kurder vara inblandade i grova brott.

Som kurd, är man väl bekant med kniv, handeldvapen, är mord en vardagsmat i kurders liv? Har man ingen respekt för ett människoliv? Jag vet att man då och då mördar sin syster för hedern men det hör inte hit.

Vad är era tankar om kurder? Det ska vara Sveriges bästa integrerade invandre. Jag skulle vilja höra lite teorier baserat på enga slutsatser.

(Tänk att kurder har en egen tråd om kriminella kurder, vem har fått den förmånen på FB)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in