2013-12-15, 13:17
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Om en demonstration tillåter våldsvänstern att demonstrera med dom har dom ju per automatik blivit del av denna.

Utan tvekan, ger man sig in i leken får man leken tåla, stöd inte våldsamma extremister så blir du inte heller attackerad av våldsamma extremister.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Okej era jävla horungar.

Nu ska jag försöka förklara någonting för er.

Bara för att revfront eller AFA stöttar någonting innebär det inte att det är en våldsdriven vänsterextrem aktion. Demonstrationen var uttalat fredlig och flera som kom dit var gamla och barnfamiljer. Den organiserades av privatpersoner. Revfront hade inget med saken att göra.

Men det är klart, man har ju uppenbarligen ingen skam i kroppen om man väljer att skrämma slaget på några ungar genom att marschera vid deras fotbollsträning.

Ni vill väl ha krig? Kan ni inte då ta och ge er på kombattanter. Polishuset finns inne i stan. Åk dit och ställ till bråk. Det vågar ni väl? Nej, självfallet inte. För "motståndsrörelsen" flyr från polisen likt de rädda horungar de är. Vilken jävla "motståndsrörelse". Ger sig på kids och barnfamiljer.
Ja, vilka jävla fegisar! Att de inte kan ge sig på ensamma människor i deras hem, det om något är ju heroiskt!
Citera
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Så SMR:s aktivist blev knivhuggen av ett spädbarn? Hur var det när rödingarna krossade fönster och kastade tårgas på en sjuårig flicka som låg och sov? Det handlar om BAAAAARN-argumentet funkar inte riktigt när du har med bolsjeviker att göra...

Ja, det var ju tråkigt för SMR att det inte bara var barn och pensionärer där. Det hade väl passat dem utmärkt.
Citera
2013-12-15, 13:18
Medlem
SvFrians avatar
Nazisterna har flytt in i skogen bakom utegymmet uppe vid fridrottsplatsen. Jagande demonstranter tillbaka i centrum. Demon åreruppragen och nu dpelas musik på scen. Polis verksr lers efter knivbeväpnade (flerakr.
Citera
2013-12-15, 13:19
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Om en demonstration tillåter våldsvänstern att demonstrera med dom har dom ju per automatik blivit del av denna.
Om du visste hur en demo gick till så hade du förstått att det är knepigt att hindra sympatisörer från att dyka upp.

Nu får man vara tacksam för att våldsvänstern dök upp. Jag ger gärna alla de asen nackskott, men bara om vi skjuter SMR först.

SMR hade tänkt dyka upp och störa ändå. I deras värld är alla som inte håller med dem våldsvänster.
Citera
2013-12-15, 13:20
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvFrian
Nazisterna har flytt in i skogen bakom utegymmet uppe vid fridrottsplatsen. Jagande demonstranter tillbaka i centrum. Demon åreruppragen och nu dpelas musik på scen. Polis verksr lers efter knivbeväpnade (flerakr.

Sluta leka att det var ni som jaga bort dem, alla fattar att det var polisen som gjorde detta.

Ni får ju stryk när ni är 3 gånger fler så att ni skulle jagat bort dem när de var 30 och ni 50 tror ingen på.
Citera
Medlem
SvFrians avatar
Bågon rövakalle ur SMR kastade in smällare bland de som stod på torget. Flera pratar om att barn har träffats
Citera
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Ja, vilka jävla fegisar! Att de inte kan ge sig på ensamma människor i deras hem, det om något är ju heroiskt!

Ja, det minimerar faktiskt risken för att oskyldiga råkar illa ut. Även om det händer, så är det skillnad att gå in 30 man och börja boxas mot barnfamiljer
Citera
2013-12-15, 13:21
Medlem
souvlaki6s avatar
Nazisterna ännu en gång besegrade. Det blir alltid pinsamt när de spelar tuffa.
Citera
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Jag har då aldrig sympatiserat med våldsvänstern så jag ser då inte varför jag ska bry mig om det där. Det kan ju tilläggas att våldsvänstern inte avrättat någon i deras hem, till skillnad från vissa andra, men men.

Jag skiter i att horungarna bankar på varandra, men ge fan i resten. Och stå inte och heila framför småkids på IP. Stå på sergels eller något.
Citera
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Ja, det var ju tråkigt för SMR att det inte bara var barn och pensionärer där. Det hade väl passat dem utmärkt.

Så med andra ord hade du fel i ditt förra inlägg och trots att du erkänner det så fortsätter du att kasta smörja över SMR med annan infallsvinkel. De kan med andra ord inte göra rätt oavsett hur de gör.

Är inte heller SMRare och kritiserar dem i tråden men du får ju vara intellektuellt ärlig iaf. ditt jävla mongo.
Citera
2013-12-15, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Fy fan vilka jävla muppar SMR är. Attackera folkliga arrangemang med hela ligan, blir knivade (börjar bli tradition) och gripna (obligatoriskt), och hävdar seger.

Hell seger grabbar.

Varför bär man kniv på "folkliga arrangemang"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in