Citat:
Ursprungligen postat av
J-Ce
Ja, jag är 18 år och går tredje året i gymnasiet. Kalla mig looser men detta är fan unikt och jag känner mig helt värdelös att jag lottades med denna jävla hormorsa. Sedan att jag är mer svensk än turkisk gör ju fan inte saken mycket bättre.
Antagligen resonerar hon som sådan att hon vill ha teven för sig själv och att hon får sina psykos-damp så fort hon ser mitt PS3.
Är bara arg över att andra får mer frihet än mig. Handlar inte om att jag ska nöta 14 timmar PS3. Jag kan kontrollera mig. Jag sitter framför datorn i timmar för att det inte finns något att göra, å andra sidan finns det inte ett skit att göra framför datorn heller stundtals.
Nämn att du ska flytta hemifrån så fort som möjligt och nämn för henne att du sköter dig i skolan och i allmänheten, alternativt kan du säga att du ska ut och supa och knarka om du inte får gibba. Jag lät med flit lite tobak ligga på bordet när morsan förbjöd mig att sitta på datorn som 17 åring och då hade jag aldrig rökt men satan i gatan vad hon flippade. Det gjorde iallafall susen!
+Det är väldigt respektlöst att kalla din morsa för hora, om inte du respekterar henne hur ska du kunna förvänta dig att andra gör det. Hon har fött dig och tar hand om dig, så vårda ditt språk innan jag nitar dig