Citat:
Ursprungligen postat av
mangne
Hur många SD politiker är vi uppe nu i som avslöjats är det 10-11 bara senaste dagarna.
Visst det finns säker många hyggliga och ärliga politiker i SD.
Själv röstade jag på V i riksdag och S i kommunalval. Jag skulle då aldrig rösta V om
flera av de politikerna hade en dold agenda. Om flera i V skulle avslöjas som Stalinister eller
glödande kommunister
Politiker som är ohederliga, är det något nytt och unikt för SD?
Jag sympatiserar inte med SD så det vore fel att försvara dem på något sätt. Ja, många är säkert fega kräk som gömmer sig bakom pkfernissor, "utrensningar", importluder från kina, "öppen svenskhet", en hysteri att bli accepterade utav media till den grad att dom kallar deras egna väljare för "bönder, idioter och rasister" osv osv. Och sen skriver något som dom knappast hade sagt rakt ut till vare sig journalister eller SD-toppen i rädsla för att bli uthängd eller utesluten. Men jag tar ju hellre SDs parti över folk som röstar V och dylikt Sverigehatarpatrask.
Jag har heller inte alls satt mig in i DDRåsiktsregisteringträsket om avplixat och disqus o det. Avslöjats för vad? Kan du delge något du tycker man inte ska tycka som nån tyckt på avpixlat?