2013-12-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsris
Vad är det som är rasistiskt som dessa "rasister" gör då?
SD har inte mandat att åstadkomma så mycket. Men efter att det avslöjats att flera
folkvalda utrycker åsikter som om de fortfarande var medlemar i SD:s ursprung
Bevara Sverige Svenskt så blir nog många jävligt misstänksamma
Citera
2013-12-15, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
SD har inte mandat att åstadkomma så mycket. Men efter att det avslöjats att flera
folkvalda utrycker åsikter som om de fortfarande var medlemar i SD:s ursprung
Bevara Sverige Svenskt så blir nog många jävligt misstänksamma

Det är ju just det här som TS menar. Posta några utav dessa åsikter så kan vi motståndare reda ut exakt vad det är ni inte gillar. Istället för att kasta förolämpningar utan förklaringar och tårtor omkring er som ni annars bara gör.
Citera
2013-12-15, 00:14
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnka13
Vad bra argument du har Jag tror jag skrev att jag inte var intresserad av det du just skrev.. eller?

Och vad fan är poängen med att fråga varför folk hatar SD om man i förväg diskvalificerar flera svar?
Citera
2013-12-15, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Och vad fan är poängen med att fråga varför folk hatar SD om man i förväg diskvalificerar flera svar?

Jag skrev "..mot SD:s politik". Du behöver ju faktiskt inte ta allt så himla bokstavligt
Du får gärna nämna hur de individuella partimedlemmarna beter sig osv (det är jätte viktigt). Du får komma med vilka argument som helst som förklarar ditt hat mot SD. Jag diskvalificerar inte något svar. Men jag vill ha riktiga argument däremot. Du skrev att du ogillar SD och kallade de en massa glåpord. Förklaring tack?
Citera
2013-12-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen

Du menar typ som att gaffla "rasist" innan man ens nämnt en enda objektiv siffra?
Citera
2013-12-15, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsris
Det är ju just det här som TS menar. Posta några utav dessa åsikter så kan vi motståndare reda ut exakt vad det är ni inte gillar. Istället för att kasta förolämpningar utan förklaringar och tårtor omkring er som ni annars bara gör.
Hur många SD politiker är vi uppe nu i som avslöjats är det 10-11 bara senaste dagarna.
Visst det finns säker många hyggliga och ärliga politiker i SD.

Själv röstade jag på V i riksdag och S i kommunalval. Jag skulle då aldrig rösta V om
flera av de politikerna hade en dold agenda. Om flera i V skulle avslöjas som Stalinister eller
glödande kommunister
Citera
2013-12-15, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Hur många SD politiker är vi uppe nu i som avslöjats är det 10-11 bara senaste dagarna.
Visst det finns säker många hyggliga och ärliga politiker i SD.

Själv röstade jag på V i riksdag och S i kommunalval. Jag skulle då aldrig rösta V om
flera av de politikerna hade en dold agenda. Om flera i V skulle avslöjas som Stalinister eller
glödande kommunister

Politiker som är ohederliga, är det något nytt och unikt för SD?

Jag sympatiserar inte med SD så det vore fel att försvara dem på något sätt. Ja, många är säkert fega kräk som gömmer sig bakom pkfernissor, "utrensningar", importluder från kina, "öppen svenskhet", en hysteri att bli accepterade utav media till den grad att dom kallar deras egna väljare för "bönder, idioter och rasister" osv osv. Och sen skriver något som dom knappast hade sagt rakt ut till vare sig journalister eller SD-toppen i rädsla för att bli uthängd eller utesluten. Men jag tar ju hellre SDs parti över folk som röstar V och dylikt Sverigehatarpatrask.

Jag har heller inte alls satt mig in i DDRåsiktsregisteringträsket om avplixat och disqus o det. Avslöjats för vad? Kan du delge något du tycker man inte ska tycka som nån tyckt på avpixlat?
Citera
2013-12-15, 03:34
Bannlyst
Jag hatar naturligtvis inte SD men jag föraktar deras ledning, jag föraktar deras förnekande av svenskarnas rättigheter och jag föraktar deras ständiga anpassning till det rådande systemet. Jag föraktar deras ryggradslöshet och dess ständiga ovana att hugga kniven i ryggen på gamla kamrater och jag föraktar att de inte vågar tala klarspråk. Jag föraktar också att de parasiterar på nationalistiska slagord och retorik samtidigt som goda nationalister inte ens får vara kvar i partiet. Jag föraktar också hur de har anammat kulturmarxisternas och de svenskfientligas retorik och världsbild och idag har betydligt mer gemensamt med de svenskfientliga krafterna som skapat detta helvete än vad de har med krafter till höger om dem själva - något de är väldigt tydliga med.

Man tar avstånd från människor och organisationer som vill bevara det här landet svenskt, men man tar inte avstånd från partier som har arbetat i flera decennier för att förinta vårt folk och vår nation.

Framför allt föraktar jag väl SD eftersom de är så snabba med att sälja ut allt de en gång stått för och förvandla ett en gång nationalistiskt oppositionsparti till ett medborgarnationalistiskt populistparti.
Senast redigerad av Straybullet 2013-12-15 kl. 04:06.
Citera
2013-12-15, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag hatar naturligtvis inte SD men jag föraktar deras ledning, jag föraktar deras förnekande av svenskarnas rättigheter och jag föraktar deras ständiga anpassning till det rådande systemet. Jag föraktar deras ryggradslöshet och dess ständiga ovana att hugga kniven i ryggen på gamla kamrater och jag föraktar att de inte vågar tala klarspråk. Jag föraktar också att de parasiterar på nationalistiska slagord och retorik samtidigt som goda nationalister inte ens får vara kvar i partiet. Jag föraktar också hur de har anammat kulturmarxisternas och de svenskfientligas retorik och världsbild och idag har betydligt mer gemensamt med de svenskfientliga krafterna som skapat detta helvete än vad de har med krafter till höger om dem själva - något de är väldigt tydliga med.

Man tar avstånd från människor och organisationer som vill bevara det här landet svenskt, men man tar inte avstånd från partier som har arbetat i flera decennier för att förinta vårt folk och vår nation.

Framför allt föraktar jag väl SD eftersom de är så snabba med att sälja ut allt de en gång stått för och förvandla ett en gång nationalistiskt oppositionsparti till ett medborgarnationalistiskt populistparti.

Precis det jag var ute efter!!
Citera
2013-12-15, 16:45
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Ett bra argument till att hata Sd är att de kallar uthängda partimedlemmar som något katten släpat in. De är ett parti som slickar uppåt och sparkar neråt helt enkelt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in