2013-12-11, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag kollade på ditt raderade inlägg och även om jag aldrig skriver där själv tycker jag att ditt inlägg är helt OT och ska därför vara raderat.

Jahapp om du säger det så är det väl så, men jag kan inte vare sig samtycka eller motsäga något då jag inte minns mycket av inläggen mer än att jag saknar mitt inlägg där jag skrev något i stil med -det finns säkert någon diagnos som stämmer in på dig.
Någon mer fördjupning i denna fråga är jag inte särskilt intresserad av, jag har fått de svar jag behöver.
Citera
2013-12-13, 20:14
Medlem
Jag vill byta mitt lösenord på Flashback, men jag lyckas inte komma på hur man gör.
Citera
2013-12-13, 20:20
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Jag vill byta mitt lösenord på Flashback, men jag lyckas inte komma på hur man gör.
Kontrollpanelen

Vrid träklotet åt höger och klicka på Redigera e-post & lösenord
Citera
2013-12-15, 02:26
Medlem
Min inkorg börjar bli full och jag försöker radera pm men lyckas bara med några, får upp en ruta att jag inte har behörighet till denna sida??? Vad gör jag för fel?
Citera
2013-12-15, 03:18
Medlem
Jag vet inte om det är en fråga som blir bäst besvarad här, men jag känner inte direkt att det förtjänar ett eget ämne.

I alla fall, jag kikade just in i tråden om Flashbacks insamling till Musikhjälpen och såg att trådstartaren - Sven.Ripa - har exakt 4 294 967 289 skrivna inlägg, vilket verkar lite udda.

H*n verkar dessutom vara avstängd, så jag misstänker någon form av missbruk av forumet, men hur kommer sig att det står att h*n har så många inlägg? Bugg i "koden" eller är det personen själv som på något vis ändrat det?
Citera
2013-12-15, 03:24
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Jag vet inte om det är en fråga som blir bäst besvarad här, men jag känner inte direkt att det förtjänar ett eget ämne.

I alla fall, jag kikade just in i tråden om Flashbacks insamling till Musikhjälpen och såg att trådstartaren - Sven.Ripa - har exakt 4 294 967 289 skrivna inlägg, vilket verkar lite udda.

H*n verkar dessutom vara avstängd, så jag misstänker någon form av missbruk av forumet, men hur kommer sig att det står att h*n har så många inlägg? Bugg i "koden" eller är det personen själv som på något vis ändrat det?

Finns många inlägg om detta, blir så när inlägg raderas och man har få counts. Avstängningen är fortfarande en gåta men tror det berodde på obstinat argumentation eftersom användaren hade rätt, undrar vad den regeln har för nummer..
Se länk angående 4 miljarder inlägg..
https://www.flashback.org/t1067359
Senast redigerad av Hestapo 2013-12-15 kl. 03:31.
Citera
2013-12-15, 03:42
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Min inkorg börjar bli full och jag försöker radera pm men lyckas bara med några, får upp en ruta att jag inte har behörighet till denna sida??? Vad gör jag för fel?

Som jag förstår är det din cashe som behöver rensas och det gör den om du startar om, annars har du ett citat från en tråd om problemet.

"Problemet löses genom att man stänger ALLA fönster och laddar om inboxen, därefter har man tillgång igen.

Problemet uppstår även när man skriver PM och mitt i öppnar upp en ny forumsida och sedan stänger den igen. Då tappar man accessen att skicka sitt PM.

Det ord som först dyker upp i mitt mind är "expired link" med detta fenomen, men det undviks som sagt mycket enkelt genom att antingen INTE öppna upp en massa nya fönster när man gått till sin mailbox, eller genom att man stänger alla fönster och börjar om."

Lycka till..
Citera
2013-12-15, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Finns många inlägg om detta, blir så när inlägg raderas och man har få counts. Avstängningen är fortfarande en gåta men tror det berodde på obstinat argumentation eftersom användaren hade rätt, undrar vad den regeln har för nummer..
Se länk angående 4 miljarder inlägg..
https://www.flashback.org/t1067359
Ah, I see. Tack.
Citera
2013-12-15, 12:52
Medlem
Iloveludas avatar
Varför har många gammla bilfrågor hammnat fel när forumen delades upp? Exempelvis dennhär från 2007 som någon bumpade igår. Handlar om att köpa bilplåt i Göteborg men har hamnat i trafik och körkortsfrågor? Har sett detta förr. (FB) Behöver "bilplåt"
Citera
2013-12-15, 13:09
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Varför har många gamla bilfrågor hamnat fel när forumen delades upp? Exempelvis den här från 2007 som någon bumpade igår. Handlar om att köpa bilplåt i Göteborg men har hamnat i trafik och körkortsfrågor? Har sett detta förr. (FB) Behöver "bilplåt"
Förr hette den delen Övrigt fordons- och trafikrelaterat
Finns säkert en del äldre trådar som inte upptäckts och som då flyttas om de rapporteras.
Citera
2013-12-15, 14:59
Medlem
Nån som vet varför räkneverket på läsare inte funkar ? Postade igår på Guld i Ghana och då var det 41.540 läsare . Brukar rassla typ 600 läsare ...
Fortfarande nu idag 41.540 läsare . Har provklickat men inget händer !? Irriterande som fn.
Help !!!!
Citera
2013-12-15, 19:06
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abiodun
Nån som vet varför räkneverket på läsare inte funkar ? Postade igår på Guld i Ghana och då var det 41.540 läsare . Brukar rassla typ 600 läsare ...
Fortfarande nu idag 41.540 läsare . Har provklickat men inget händer !? Irriterande som fn.
Help !!!!
Räkneverket har en tendens att mumla för sig själv faktiskt. Det fungerar ibland men är långsamt och är säkerligen inte precist. Du får nog ta dessa siffror med en nypa salt och peppar.

Svaret på varför det är så här är finns det ett tekniskt svar på. Detta är trots allt ett vanligt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in