Söker ett schysst lag (land/liga/hybrid) spelar ingen roll. Två mittbackar med bra workrates. Ytterbackarnas workrates spelar ingen större roll. På mittfältet vill jag ha två spelare med H/H i workrates typ Vidal - Marchisio (fast inte någon av dessa två herrar).
Sen vill jag krydda mittfältet med en offensivt kraftfull spelare som besitter ett fint skott och helst minst 4* skills. Ett annat plus är om denne har bra offensiva workrates.
På kanterna vill jag ha snabba spelare med någorlunda styrka. Det sistnämnda är dock inget jätteviktigt, men snabbheten ska som sagt vara riktigt bra.
Anfallaren ska vara snabb, hyfsat stark, bra på huvudet och inneha ett rejält skott. Tänk Remy.
Formationen är 451 (2) någon som är intresserad av att knåpa ihop ett lag? Budgeten är 150 laxar.
Någon som orkar sätta ihop 2 budgetlag fram tills pricedropp?
Typ 20k på vardera. Aubameyang ska vara med i ena. Undvik klena spelare.
Lirar på krysslådan
E: Aubameyang-Ibarbo eller Aubameyang-Martinez skulle kunna vara intressanta anfallspar.
Senast redigerad av BendingSwine 2013-12-14 kl. 21:52.
Någon som orkar sätta ihop 2 budgetlag fram tills pricedropp?
Typ 20k på vardera. Aubameyang ska vara med i ena. Undvik klena spelare.
Lirar på krysslådan
E: Aubameyang-Ibarbo eller Aubameyang-Martinez skulle kunna vara intressanta anfallspar.
Såg rätt najs ut. Satte själv ihop detta dock: http://www.futhead.com/14/squads/3751101/ Blev lite dyrare än 20, men det är lögna puckar. Många spännande spelare i det laget som jag inte testat i år än
Senast redigerad av BendingSwine 2013-12-14 kl. 22:12.