Citat:
Ursprungligen postat av
Titiana
Klart jag har frågor på det

Om det FINNS alternativa gm ska det naturligtvis framgå av fuppen för att bedöma bevisvärdet för var och en av dem om INTE ska man inte behöva radda upp hela södra sveriges befolkning i fuppen

och knäppa eller mer eller mindre troliga tipsare finns det väl i varje brottsutredning? Vraför ska han inte få vara orolig? Han kan vist har varit "smygkär" i M och vad har det för betydelse? Han kan visst vara kollad men avförd, typ som en knäppgök

Den här Förundersökningen innehåller ovanligt mycket män i en kvinnas liv. De är inte kontrollerade med alibi såvitt jag vet. Naturligtvis ska inte hela södra sveriges befolkning undersökas. Marinas kontakter sträckte sig förövrigt längre än så. Tycker du inte att det finns skäl att granska fler än FS i starten av utredningen iaf? Det tyckte två instanser. Det läget är nog inte annorlunda nu. Och är FS skyldig så är det rent förjävligt att han kan gå fri, just pga denna utredning. Man har inte kunnat visa hur man uteslutit alternativa GM.
Jag har inte sett någon knäppgök i Idafallet? Ingen som ringer in flera ggr i veckan och tipsar om märkliga saker? Inte heller i Bodenfallet. Och inte i Sandra i sollentuna fallet. Tvärtom.
Vad jag menade med FB´s nojjiga orolighet så jämför jag det med Marinas anhörigas oro. Dom har inte kontaktat polisen med märkliga utsagor.
FB tyckte förresten att han var den som kände Marina bäst, näst efter hennes syster. Bara sådär.. efter att ha setts, var det tre gånger, i verkliga livet. Och haft sms kontakt.
En kuf verkar han vara. Han kände även till Marinas tomt.. han beskrev den mycket väl. Ändå har han aldrig varit där vad jag kan läsa?