2013-12-14, 00:40
Medlem
MrsMagoos avatar
Våldtog han både G och E alltså. Och undrar om han har våldtagit några fler stackare som inte vågat anmäla honom. Pappan till den nya verkar vara rädd för honom eftersom han tillåter sig styras totalt.
Våldtäktsmän som är kapabla att mörda är ytterst farliga. Lider med dom stackars kvinnorna som inte lyckades krångla sig ur hans vidriga övergrepp. Den ena väldigt nere och skör och med problem det är vad ett kräk ger sig på. Och mamman till hans barn tar han och våldför sig på.
Kan man blir värre avskum än så här?
Citera
2013-12-14, 00:50
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Våldtog han både G och E alltså. Och undrar om han har våldtagit några fler stackare som inte vågat anmäla honom. Pappan till den nya verkar vara rädd för honom eftersom han tillåter sig styras totalt.
Våldtäktsmän som är kapabla att mörda är ytterst farliga. Lider med dom stackars kvinnorna som inte lyckades krångla sig ur hans vidriga övergrepp. Den ena väldigt nere och skör och med problem det är vad ett kräk ger sig på. Och mamman till hans barn tar han och våldför sig på.
Kan man blir värre avskum än så här?

Jag ställer frågan ännu en gång har MGM någon fällande våldtäktsdom i sitt belastningsregister?

Om du inte svara så utgår jag ifrån att inte talar sanning, är det rätt uppfattat?
Citera
2013-12-14, 00:51
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har MGM någon fällande våldtäktsdom i sitt belastningsregister?
Nej, det har han inte.

Det hårdaste straff han fått i en dom är två månaders fängelse för narkotikabrott, där han också blev villkorligt frigiven med en återstående strafftid om 20 dagar.
Citera
2013-12-14, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malom
Nej, det har han inte.

Det hårdaste straff han fått i en dom är två månaders fängelse för narkotikabrott, där han också blev villkorligt frigiven med en återstående strafftid om 20 dagar.
Ja till dags datum ja men, under vecka 3 2014 kommer detta register utökas till 15-20 års gallertid. Det vet du och det vet jag.
Citera
2013-12-14, 01:07
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billyray.Bodhi
Det var väl någon som hängde i pergolan naken, så varför inte?
Det var den bilden polis tagit i beslag.
Citera
2013-12-14, 01:09
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ja till dags datum ja men, under vecka 3 2014 kommer detta register utökas till 15-20 års gallertid. Det vet du och det vet jag.
Ingen av oss vet det.

Du tror det, men jag ser rimliga tvivel.
Citera
2013-12-14, 01:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Den strafftiden gäller väl överlagt mord? Tror du att det är frågan om det i det här fallet?
Citera
2013-12-14, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Det var den bilden polis tagit i beslag.
Vad skulle polis ha den till?
Kanske de utburna datorerna ifrån Freddies nya hem innehåller fler bevis på att han försökt att förstöra en pågående undersökning?
Kniviga frågor blir det hur som helst att svara på i rummet utan fönster.
Citera
2013-12-14, 01:12
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Du verkar mycket vettig, Titiana, men i detta fall har du inte helt rätt.
För att resning till men för den tilltalade ska beviljas krävs att ny bevisning tillkommit och att den har sådan styrka att den sannolikt hade lett till fällande dom om den förebringats i hovrättsförhandlingen.
Så HD gör en bevisvärdering och tar en preliminär ställning i skuldfrågan då de beviljar resning. Däremot tar de inte ställning till om bevisningen når upp i graden ställt bortom allt rimligt tvivel.

HD gör dock ingen bevisvärdering per se utan det handlar mer om att med stöd av nya omständigheter (såsom funnen kropp) eller nya bevis bevilja resning och därefter får förevarande instans genomföra fullständig bevisvärdering.

Intressant artikel om bevisvärdering:
http://www.dagensjuridik.se/2013/09/det-mest-betydelsefulla-verktyget-vid-bevisvardering
Citera
2013-12-14, 01:19
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Vad skulle polis ha den till?
Kanske de utburna datorerna ifrån Freddies nya hem innehåller fler bevis på att han försökt att förstöra en pågående undersökning?
Kniviga frågor blir det hur som helst att svara på i rummet utan fönster.
Bilden fanns i Ms dator och polis kan ju identifiera mannen.
Citera
2013-12-14, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Bilden fanns i Ms dator och polis kan ju identifiera mannen.
Ja, kanske det. Men till vad för nytta? Vad skulle det tillföra detta? Ingenting kanske.
Den nya staben bakom resningen har nog kontrollerat allt och tydligen kommit fram till beslutet kör nr 3 och ge familjen ro.
Citera
2013-12-14, 01:31
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Jag tror aldrig någonting, jag vet.
Mord/överlagt mord. 15-20 år. Tvivla ej.

Mer än 15 år kan du räkna med. 17 på sin höjd, men inte mindre än 16 år.,
Så han kan ljuga vidare sen på anstalt med andra likasinnade dårar, och pack.

Smoking gun som Hansson så gärna vill använda.

Våldtäkt är inget som behöver finnas så som att han är dömd för det.
Här går jag på vad tjejerna säger och dom känner inte varandra, så dom är trovärdiga.
Lustiga jävla uttryck om våldtäkt. Många vågar inte anmäla, så våldtäkterna kan ha ägt rum i alla fall.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-12-14 kl. 01:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in