Citat:
Ursprungligen postat av
arsde
Vad skulle ni valt mellan Gerdahallen och Victoriastadium för styrketräning? Vill komma igång och träna igen då jag måste ta itu med min rygg som är skadad och svag.
Vill ha både maskin och frivikt. Sedan vill jag helst inte ha så mycket folk både för att jag inte vill trängas men samtidigt så skäms jag lite då jag antagligen kommer få bära bebisvikter tackvare min rygg.
Hur är Gerdahallen på morgonen innan 10? Har varit på Gerdahallen innan men slutade dock pga ryggen, hur är Victoriastadium i jämförelse med Gerdahallen?
Gymmar inte på Gerdahallen själv, men alla säger att det är
smockat med folk.
Victoriastadion kan jag inte yttra mig om då jag endast lirar fotboll där ibland, och vid dem tiderna (21-22) har jag sett lagom lite folk.
Fitness 24/7 som jag har kort på är också helt sinnessjukt fullt på dem "vanliga" gymtiderna (16-20), men har fått uppfattningen att det även här rundas av efter 22.
Det är väl inte svårare än att gå och kika på gymmen den tid du brukar träna för att få rätt uppfattning!
Lycka till.
Ang pre 10:00: Sätter min fot på att Victoriastadion har mindre folk än Gerda, oavsett tid på dygnet.