Dom drömmer säkert om kukar hela tiden. Speciellt i tonåren skulle jag tro. Någon som vill gissa på hur långt ner i åldrarna tjejer börjar tänka på kukar?
jag skulle kunna satsa en 100 dring på runt 11-12 år!
jag skulle kunna satsa en 100 dring på runt 11-12 år!
jo men detta har vi ju redan konstaterat!! frågan är ju ganska intressant i vilken ålder som tjejer slutar att tänka på kukar!? skulle tippa på runt 90 år ca??
jo men detta har vi ju redan konstaterat!! frågan är ju ganska intressant i vilken ålder som tjejer slutar att tänka på kukar!? skulle tippa på runt 90 år ca??
Jag är kåt varenda dag och skulle gärna ha sex flera ggr om dagen med olika killar, men jag tänker inte specifikt på könsorganet kuk. Tänker mer på fitta i så fall då jag gillar tjejer oxå
Jag är kåt varenda dag och skulle gärna ha sex flera ggr om dagen med olika killar, men jag tänker inte specifikt på könsorganet kuk. Tänker mer på fitta i så fall då jag gillar tjejer oxå
Alltså tanken på en kuk gör en inte kåt, inte mig iallafall. Däremot tanken på att ha en kuk i sig, göra något speciellt med den som man tänder på, tanken på vad killen skulle göra med en osv. Det gör en kåt.
Jag och mina kompisar pratar ofta om sex och allt som hör till. Så ja vi tjejer tänker ofta på sex, beroende på vad vi tänder på så tänker vi på olika saker. Men vi tänker nog mycket mer på det än vad vi erkänner.
Jo men hur ofta tänker du på att ha en kul i dig da ?
Jag tänker sällan på kukar och knulla så där i största allmänhet. Men det finns kukar jag tänker på ett par gånger om dagen. Och jag tänker på hur det vore att knulla med dem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!