Citat:
Ursprungligen postat av
Eerieye
Jadå, men inte till samma mast som FS mobil.
Ja, hon var ju vid liv och då kan hon ju ha träffat någon som sedan avsiktligt eller oavsiktligt dödade henne. Alla hennes kort saknas.
Och de sen åkt hem till henne och han dödad henne? Det låter högst osannolikt men vi tittar väl på det då.
-Avsiktligt: Han ska då ha planerat detta och jag utgår då ifrån att denne någon känner till att M har en inneboende. Att komma dit med mord i åtanke, och vapen på sig, De ska dessutom ha anlänt efter klockan ett på natten. Hinna städa undan, forsla bort liket och återställa sovrummet och inte veta när den inneboende kanske poppar in. Tror inte det finns en mördare som gillar de oddsen...dessutom hinna torka bort alla fingermärken, gräva ut kulan ur väggen, dumpa kroppen och göra sig av med bilen...
-var är då denna 9mm som borde ha funnits i huset? En som planerar mord, dvs någon annan än F.S kan ju inte utgå ifrån att det tillhandahålls vapen på plats, i vart fall inte var de kan hitta detta.
-Varför skulle denne någon göra sig av med hennes väska och mobil?
-Oavsiktligt. Han ska då endera haft med sig ett vapen eller hinna hitta ett i källaren. Vem var på dejt och packar? Vad jag förstår så är den enda vapnet som passar ligger tydligen i F.S rum...jag ger upp detta är överhuvudtaget inte ens vettig att resonera kring.