Citat:
Ursprungligen postat av
Eerieye
Ett meddelande skickades förmiddagen därpå. Nej, jag vet inte om knapplåset var aktiverat, men det hävdas ju att M inte ville att FS skulle snoka i hennes kontaktnät. Så varför inte knapplås med kod?
Nu är det ju numret som är mest intressant och inte en gammal skräpmobil. Men visst, där fanns hundratals kontakter som ju därmed visste om numret. Dessutom fanns en kartong till en nyare mobiltelefon. Glöm inte att folk har ringt henne på numret t o m efter att hon försvann.
vilken förmiddag därpå? från vad? jag har för mig att alla dessa mess skickades/mottogs samma förmiddag, dvs förmiddagen efter den förmodade mordtidpunkten.
Det fetade: Så du vill få mig att börja argumentera för något som hävdas av andra och spinner vidare själv på detta och fabulerar själv.
Att folk har ringt till henne tom efter hon försvann är nog inte så konstigt. Det kan vara vad som helst, försäljare, folk som vill anlita henne, etc. Inte alla har så god koll på någon som de kanske anlitat en gång, vad hon hette osv och för övrigt så verkar ju en hel del av hennes fotosidor/hemsidor finnas kvar så..