Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Dessutom är du patetisk. Du är en sån hycklare!!! Skamligt ta mig fan!
Du är så jävla insnöad i ditt hat mot Sverigedemokraterna att du inte tänker efter. I ditt eget liv har du givetvis sagt saker du inte alltid skulle vilja stå för, använt ord som kanske inte varit dom bästa. Agerat illa i olika sammanhang. Kan betett dig illa på fyllan eller vad som helst.
Det gäller även politiker i alla partier. Tror du på fullaste jävla allvar att dom aldrig sitter hemma och säger annat runt om i landet alla tusentals som sitter i olika kommunfullmäktigen osv? På riktigt? Tror du dom aldrig klagar på invandringen när dom sitter där hemma i soffan?

Naiv är vad du är!
Wow, om du "vet" allt det där om mig så måste du ju känna mig rätt väl. När har vi träffats?
Sen kanske du ska läsa mina inlägg igen och försöka förstå texten. Ett genomgående tema är att stå för det man säger. Om man ljuger nykter eller på fyllan så får man väl stå för det. Både jag och alla andra om vi gör det.
Jag har även flera gångar sagt att jag tycker att alla ska behandlas lika (till skillnad från dig). Så om någon politiker från ett annat parti SD säger en sak offentligt och en annan sak privat så är det naturligtvis helt ok att dom också outas. sista valet gick väl något TV program runt med dolda kameror hos alla partier och fick märkliga kommentarer om invandring. Du verkar även ha missat att en av dom outade politikerna den här gången är moderat.
Så vem som är hycklaren här är rätt lätt att se.